یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جایگاه VIP ورزشگاه تختي خرم‌آباد از بی‌توجهی می‌نالد!حدود 24 سال است است که سکوها و جایگاه VIP (ويژه) ورزشگاه تختی خرم‌آباد ساخته شده است.
به گزارش يافته، گذشته از هزینه‌های بالایی که در سال 91 برای بازسازی و تجهیز این ورزشگاه انجام شد و انجام این هزینه‌ها در آن برهه زماني از اولویت‌های مسوولان ورزش استان بود، اما چيزي که دل هر ورزشکار و تماشاگری را به درد می‌آورد، عدم توجه و بی‌تفاوتی محض مسوولان ورزش نسبت به تجهیز جایگاه ویژه این ورزشگاه است که سال‌ها بدون توجه رها شده است.
جایگاه ویژه‌ای که می‌توان در همان سال‌های ابتدایی احداث آن‌، با کم‌ترین هزینه آن را تجهیز نمود و مکانی آبرومند و در‌خور شأن جامعه ورزش استان مهیا نمود تا در زمان برگزاری مسابقات مهم بدون دغدغه مهمانان و مسوولان بلند‌پایه کشوری و استانی به آن‌جا دعوت نمود اما متاسفانه بعد از گذشت سال‌های متوالی، هنوز می‌بینیم توان و عزمی در جهت تجهیز این جایگاه در بین مسوولان ورزش استان دیده نمی‌شود‌.
 اگر این بنا به صورت غیر‌اصولی و غیر استاندارد ساخته شده پس چرا آن را تخریب و جایگاهی دیگر با طرح‌ها و نقشه‌های جدید مهندسی اجرا نمی‌شود؟! اگر از نظر فنی مشکل و ایرادی در این مکان مشاهده نمی‌شود چرا بیش از 2 دهه است كه  نمی‌توانیم آن را تجهیز کنیم‌؟!
در کل، بايد اذعان داشت این جایگاه معایبش به مراتب بیش از محاسنش می‌باشد و ضرورت دارد که مسوولان فنی ورزش استان با طراحی نقشه‌های جدیدی این بنای غیر‌اصولی را تخریب نموده و جایگاهی در‌خور شأن مرکز استان احداث نمایند چرا که این جایگاه به‌جز نام، شباهتی به جایگاه ویژه ندارد!
هر مسوول یا ورزشکاری یک بار به این محل مراجعه می‌کند با دیدن وضعیت آن، از رفتن خود پشیمان شده و باید گفت بعد از سال‌ها‌، جایگاه ویژه‌ي تنها ورزشگاه بزرگ مرکز استان، همچنان از بی‌توجهی و ناتوانی مسوولان ورزش استان می‌نالد و رفته رفته می‌رود تا به اثری تاریخی و ماندگار در ورزش ما بپیوندد!
 
ا - بیرانوند
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 داود جمشیدی 1393-06-15 20:38
با تشکر از آقای بیرانوند که مشکلی که چندین سال است با بی توجهی مواجه شده به مسولان استان و کشور گوشزد کرد .
نقل قول کردن
#2 داود جمشیدی 1393-06-15 20:44
با تشکر از آقای ایمان بیرانوند
نقل قول کردن
#3 میمز 1393-10-01 14:27
سلام جناب بیرانوند
از حسن نظر شما نسبت به جامعه ورزش بسیار ممنون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا