رضا طولابيدر حالی 10 روز از روز خبرنگار را پشت سر می‌گذاریم که متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش استان‌، از برگزاری یک مراسم خشک و خالی و قدردانی با اهدا لوح سپاس و يك شاخه گل به خبرنگاران ورزشی اين استان عاجز بوده است!

در شرایطی که ورزشی‌نویسان لرستاني با کم‌ترین امکانات و اكثر مواقع با هزينه‌ي شخصي، شرافت‌مندانه در راه پیشرفت و اعتلای ورزش استان قلم زده‌اند، ولی متاسفانه بارها و بارها از جانب متولیان امر با بی‌مهری و بی‌تفاوتی مواجه شده‌اند‌.

شاید آقایان انتظار دارند که یک خبرنگار صرفاً مجیزگوی‌شان باشد و همه چیز را گل و بلبل قلمداد کند تا به فكر تقدير و تجليل از او بيافتند! مگر نه اين است كه با انتشار روزانه‌ي اخبار ورزشي، جور اين آقايان ر‌ا مي‌كشيم و حامي اصلي ورزشكاران اين ديار به شمار مي‌رويم؟

آقایان بدانند که ما تحت هیچ شرایطی قلم خود را وارد هیچ بازی دلال‌گونه‌ای نکرده و نخواهیم کرد‌. با افتخار سرمان را بالا می‌گیریم که با هیچ مدیری، نماينده‌اي، گروه یا حزبی وارد معامله نشده و قلم خود را جزء شرف‌مان می‌دانیم‌.

شاید انتظار برگزاری یک مراسم جمع و جور و تجلیل از 5 نفر ورزشی‌نویس برتر و مشخص استان، انتظاری زیادی از آقایان باشد! كاري كه طي اين سال‌ها خستگي را از تن آن‌ها به در مي‌كرد كه حداقل كسي هست تا زحمات بي‌مزد و منت آن‌ها را ديده و قدردان‌شان باشد، اما امسال براي اولين بار، اداره كل ورزش و جوانان خودش را به نديدن و نشنيدن زد ...

برخي چنان در خويش و مشغله‌شان درآميخته‌اند که خیلی از آداب را فراموش کرده‌اند! باور کنید روزی می‌رسد که از پشت این میزها جدا شده و باید در کنار همین مردم به زندگی را ادامه دهند.

اكنون وضعيت خبرنگاران ورزشي لرستان به گونه‌اي است كه بايد هر سال را دريغ از پارسال بدانيم ...

رضا  طولابي