یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

موضع‌گیری علیه ماه‌عسل: اين مطرب ليدر پرسپوليس نيست/ جوابيه هواداران لرستانيآخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل نفت از ساعت 18 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ در این تمرین پرسپولیسی‌ها آخرین مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کاری خود قرار دادند.

علیرضا رحیمی مديرعامل باشگاه پرسپوليس مهمان ویژه تمرین امروز قرمزپوشان بود. وی دقایقی با برخی بازیکنان و دایی گفت‌وگو کرد.

در تمرین امروز پرسپولیس دو رأس گوسفند زیر پای بازیکنان قربانی شدند.

همه مصدومان پرسپولیس به جز دغاغله امروز در تمرینات گروهی شرکت کردند. دغاغله امروز فقط فیزیوتراپی کرد.

جبهه‌گیری عجیب لیدرها علیه احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل نیز در نوع خود بسیار جالب بود. لیدرها معتقد بودند مهمان این برنامه در شب عید فطر که بهروز وثوقی یک لیدر فوتبال بود، با پرسپولیسی‌ها هیچ نزدیکی ندارد و او به هیچ عنوان لیدر پرسپولیس نیست. لیدرها اعلام کردند که علیخانی به لیدرهای باشگاه پرسپولیس با بها دادن به یک مطرب توهین کرده است و از باشگاه می‌خواستند تا این موضوع را پی‌گیری کند.

-----------------------

حسادت دليل اصلي عكس‌العمل ليدرهاي پرسپوليس!

متاسفانه وضعيت فرهنگي فوتبال كشور ما به حدي وخيم است كه علاوه بر برخي بازيكنان بي‌ظ‌رفيت، حتي رفتار ليدرهاي فوتبال ما را هم نحت‌الشعاع قرار داده است.

به گزارش يافته، حركت زشت يكي از به اصطلاح ليدرهاي باشگاه پرسپوليس در برخورد با علي دايي از مفاخر فوتبال كشورمان، هنوز در اذهان باقي است.

اكنون نيز عده‌اي كه با آمدن "بهروز وثوقي‌راد" ليدر لرستاني به جمع هوادارن اين تيم، جايگاه خود را در خطر مي‌بينند، سعي دارند با تخريب و همچنين تهديدي وي، هر طور شده، جايگاه خود را در باشگاه پرسپوليس حفظ كنند در حالي كه امروزه در تمام دنيا، رقابت سالم يك اصل است تا بهترين‌ها خود را اثبات كنند.

آمدن بهروز به جمع ليدرهاي پرسپوليس، جاي كسي را تنگ نمي‌كند، مگر آن‌ها كه چسبيده هستند و نبوغي در اين زمينه ندارند، لذا سعي مي كنند با فشارهاي غيرمتعارف و از روي حسادت و زور، جايگاه خود را تثبيت كنند!

اكنون نيز طرح مسأله‌ي مطرب بودن و نسبت دادن آن به اين ليدر هنرمند لرستاني، علاوه بر اين كه توهين به وي محسوب شده و از نظر قضايي قابليت پي‌گيري دارد، افترايي كذب محسوب مي‌شود، زيرا بهروز در تمام عمرش حتي يك تنبك را نيز در دست نگرفته است!

اميدواريم عده‌اي هتاك كه همواره اين ليدر مظلوم لرستاني را در ورزشگاه مورد تهديد قرار داده‌اند، دست از كارهاي زشت‌شان بر دارند. چه خوش گفته‌اند:

در اين دنيا جا براي همه هست. به جاي اين كه جاي كسي ديگر را بگيريد، سعي كنيد جاي خودتان را پيدا كنيد!

شماري از روزنامه‌نگاران و هواداران فوتبال لرستان



دیدگاه‌ها  

#1 ع م 1393-05-11 07:59
ايييييييييييييي ييييييييييييييي يييييييييي خدا
ده مطلب ناشتيت!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
نقل قول کردن
#2 منوچهر بسحاق 1393-05-11 10:07
به نام خدا
مطربا پرده بگردان وبزن راه عراق
مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد
مطرب مهتاب رو آنچه شنیدی بگو, ما همگان محرمیم آنچه بدیدی بگو

متاسفانه این واژه عظیم و این کار بزرگ در کشاکش بین افراد به اصطلاحی برای تحقیر مبدل شده است. از شما که در امضایتان نام روزنامه نگار درج شده است انتظار دقت بیشتری میرود. در استان عزیزمان آنانکه شادی را به مردم هدیه می کنند مطرب نام دارند و این متن شما توهین به این عزیزان است.
نقل قول کردن
#3 سيد غلامرضا نعمت پور 1393-05-11 12:56
با سلام
من ايشان را سالهاست كه مي شناسم و به نظرم يكي از بچه هاي بسيار محجوب و با سرشتي پاك است . بسيار به دنبال شهرت است اما در ضميرش غل و غش وجود ندارد . انساني عاشق شهرت و سينما كه براي رسيدن به هدفش با كسي دشمني نمي كند و از كسي بد نميگويد . فقط و فقط به اندك داشته هايش اكتفا كرده و هرگز نديده ام بخواهد با كلك و تهمت كسي را نفي كند . من پشتكارش را ستايش مي كنم و اميدوارم به خواسته اش برسد . خداوند هر كه را كه براي نيازش تلاش كند كمك خواهد كرد .
نقل قول کردن
#4 بختیاری نژاد 1393-05-13 20:39
سلام
مطرب از نظر لغوی یعنی طرب انداز و به فارسی به معنای کسی است که شادی ایجاد میکند . که به نظر میرسد وقتی که کشور قبول کرده کسانی را که موجبات شادی مردم را فراهم میکنند هنرمندند و به آنها مجوز برگزاری کنسرت میدهد . دیگر لزومی ندارد که جوری در اینگونه بیانیه ها با آنها برخورد شود که احساس حقارت کنند از اینکه موجب شادی مردمند
من با نظر آقای نعمت پور در مورد آقای وثوقی راد موافقم . ایشان خیلی هم انسان مودبی است .
نقل قول کردن
#5 کیمیای 1395-02-18 15:42
خدا وکیل چرا همیشه ما باید خودمون رو دست مایه خنده دیگر شهرها کنیم. این شخص یه کارگر ساده ساختمان هستش ولی مشکل از جایی شروع میشه که طرف با بدبختی خودش نمیسازه پارسال پاشده رفته واسه ریاست جمهوری ثبت نام کنه این همه ادا درمیاره بخدا همه جا آبرومونو برده خدا شاهده بنده خودم دیدمش هرجا هست نوامیس مردم از دستش آسایش ندارن کسایی که میشناسنش میدونن چی میگم واقعا زشته که یه همچین شخصیتی هرجا بره به اسم لرها گند بزنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا