یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استخر شنای نورآباد نیز به تصرف غیر بومی‌ها درآمد!جولان غیر بومی‌ها (خصوصأ همسایگان دلفان) در مشاغل مدیریتی و همچنین خدماتی شهرستان دلفان مسأله‌ای است که سال‌های سال است مردم این منطقه را به تنگ آورده اما هیچ‌گاه این موضوع از دید مسوولان خصوصأ نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی مورد تایید قرار نگرفت!

به گزارش يافته به نقل از نسيم دلفان، نمايندگان همیشه این واقعیت غیر‌قابل انکار را تکذیب کردند حتی زمانی که نماینده شهرستان از خود اهالی دلفان بود!

این لشگرکشی‌های نامتعارف به غیر از ادارات دلفان متاسفانه دامن‌گیر بخش‌های دیگر نیز شده است تا جایی که حتی مدیریت و اداره کردن استخر شنای شهر نورآباد را نیز لایق جوانان بی‌کار این دیار ندانستند!

برابر شنیده‌ها به زودی استخر شنای شهر نورآباد که حدود یک سال است به علت تعمیرات تعطیل شده بود، قرار است به یک گروه غیر‌بومی از همسایگان سپرده شود!

استخری که راه‌اندازی مجدد آن ماه‌ها بود مورد پی‌گیری شهروندان و رسانه‌های دلفان قرار گرفته بود و مسوولان استان از جمله استاندار و اداره کل ورزش و جوانان، قول بهره‌برداری و افتتاح آن را خیلی زودتر از این‌ها داده بودند و اکنون قرار است با تاخیر چند ماهه بزودی راه‌اندازی شود اما کلید این مکان تفریحی و ورزشی را نیز به غیر‌بومی‌ها خواهند سپرد!

این در حالی است که بی‌کاری در بین جوانان این شهر بیداد می‌کند اما همین کار فصلی و موقتی را نیز از آنان دریغ می‌کنند.

استخر شنای نورآباد نیز به تصرف غیر بومی‌ها درآمد!

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 هستی20 1397-03-12 15:17
واقعا جای تاسف داره شهرنوراباد بااینکه شهرکوچیکیه ولی حجم زیادی ازجوونای بیکارداره چرا ماباید مدیریت استخرمون هم بیوفته دست غریبه ها مسوولین چراپیگیرنیستین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا