یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فاجعه برای ورزش بروجرد: سالن ورزشی نصر توسط بانک مصادره شد! + تصاويراستاد "علی‌عباس نصرالهی" معرف حضور تمامی ورزشکاران بروجردی است. شخصیتي محجوب و مردم‌دار که آرزو داشت جوانانی را که از زندگی ورزشی سالم به دور هستند جذب ورزش کند.

به گزارش يافته، وي آرزو داشت که در مناطق محروم شهر بروجرد، مکانی ورزشی برای مردمی مهیا کند که در گرداگردشان صد‌ها ناهنجاري اجتماعي وجود دارد اما ...

اما وقتی مامورین بانک برای مصادره باشگاه ورزشی استاد نصرالهی وارد این مکان ورزشی شدند، آمال و آرزوهای این مربی مردم‌دار به یک‌باره رنگ باخت!

شاگردان زیادی در خیابان جعفری سر پل لف‌آور(لوار) سالیان سال در این سالن ورزشی زیر نظر استادشان درس ورزش و اخلاق آموخته بودند.

مردم محل خوش‌حال بودند که یک مرد به دادشان رسیده بود و فرزندان‌شان را که جایی برای گذراندن اوقات فراقت ندارند را به مانند برادر و پدری دل‌سوز زیر پر و بال خود گرفته است.

بعضی‌ها یادشان نمی‌رود که استاد علی‌عباس نصرالهی حتی برای مراسم خواستگاری شاگردانش هم آستین همت بالا می‌زد.

ورزشکاران بساری شهادت می‌دهند که ورزش کردن در سالن نصر نزد استاد نصرالهی کم‌ترین هزینه ممکن را در پی داشت، زیرا آنان که از قشر کم در آمد جامعه بودند در واقع بنا به پیشنهاد استادشان هیچ‌گاه هزینه‌ي آن‌چنانی برای حضورشان در سالن پرداخت نمي‌كردند.

اینک سالنی که می‌توانست مکانی فرهنگی ورزشی برای رشد جوانان محروم منطقه خیابان جعفری بروجرد باشد، توسط سیستم بانکی که میلیاردها میلیارد تومانش را نمی‌تواند از بدهكاران بزرگ بانكی كشور پس بگیرد، مصادره شد. متاسفانه زور بانك فقط به یك مربي مردمی ورزش رزمی "كونگ‌فو نیو" در بروجرد به نام علی‌عباس نصرالهی رسید!

از فضای سرانه ورزش بروجرد مقداری جزیی كم شد، اما به تعداد زیادی از جوانی كه از ورزش گریزان شدند افزوده شد. والسلام...

فاجعه برای ورزش بروجرد: سالن ورزشی نصر توسط بانک مصادره شد! + تصاوير

فاجعه برای ورزش بروجرد: سالن ورزشی نصر توسط بانک مصادره شد! + تصاوير

فاجعه برای ورزش بروجرد: سالن ورزشی نصر توسط بانک مصادره شد! + تصاوير

 

 

برگرفته از وبلاگ آقای فرهاد  داودوندي/ بروجرد

 

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1398-07-14 22:54
استاد عزیز علی عباس نصرالهی تو افتخار و الگوی همه جوان مردان این مرز و بومی هر کس به کسی نازد ما هم به استاد علی نازیم استاد بزرگ خداوند حکیم شما را از گزند دشمنانت در امان بدارد استاد دوست داریم
نقل قول کردن
#2 محسن نجاتی زاده 1400-08-05 22:29
استاد عزیز و گرانقدر شما حق زیادی بر گردن جامعه ی ورزشی بروجرد دارین و زجمتهایی که برای جوانان بروجرد کشیدین بر هیچکس پوشیده نیست ، خدایش این حق شما نبود ..........
نقل قول کردن
#3 محمد 1400-09-29 03:59
استاد بزرگ شما افتخار ایران و بروجرد هستین اسطوره
تکرار نشدنی رزمی ایران.کسی ک به جرات میگم نفر اول رزمی ایرانیت.تمام مردم بروجرد شمارو از
صمیم قلب دوست دارن.شما از جون دل مایه میزارن
برای شاگردانتون و دلمیسوزونید.ولی حیف ک قدر شمارو ندونستن و نفهمیدن ک چ شخصیو تواین شهر دارن.از خداوند همیشه ارزوی سلامتی و سربلندی رو میخوام براتون استاد عزیزم تا سایتون همیشه بالا سرمون باشه.دوستون داریم❤
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا