یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عبدالله عزيزپور رييس هيات كشتي لرستان - يافتهطي روزهاي گذشته خبر‌ نگران‌كننده‌اي مبني بر تصميم "عبدالله عزيزپور" براي استعفا از رياست هيات كشتي استان لرستان در ميان جامعه ورزش پيچيد.

اين خبر موجي از نگراني و نارضايتي را در ميان كارشناسان و گوش‌شكسته‌هاي لرستاني ايجاد كرد.

به گواه اكثر كساني كه از نزديك اوضاع و احوال 4 سال گذشته‌ي هيات كشتي لرستان را رصد كرده‌اند‌، عملكرد عزيزپور در هيأت كشتي را مي‌توان در زمره‌ي موفق‌ترين هيات ورزشي استان طي سال‌هاي گذشته برشمرد‌.

تخصص، تجربه، تحصيلات عاليه، روحيه‌ي انتقادپذيري‌، توجه و برنامه‌ريزي بر روي سنين پايه‌، ايجاد وفاق و هم‌دلي در بين كشتي‌گيران (كه اين خود از سخت‌ترين كارهاي هيات كشتي لرستان محسوب مي‌شود) و تجهيز سالن‌هاي تمرين، از بارزترين خصايص و رزومه‌ي اين مدير جوان قلمداد مي‌شود.

اينك چه بر عزيزپور گذشته است كه ناگهاني تصميم به خداحافظي از عرصه مديريت كشتي استان مي‌گيرد، براي ما پوشيده و مبهم است‌!

رييس هيات كشتي لرستان علي‌رغم داشتن چند مسووليت تا به حال توانسته است به خوبي از حق كشتي و كشتي‌گيران استان دفاع كرده و حتا پس از ورود به شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد از برخي امكانات شهرداري جهت اعزام تيم‌ها به مسابقات استفاده كرده است‌.

تمام مسووليني كه دغدغه‌ي رشد و تعالي لرستان در ابعاد گوناگون را دارند‌، مي‌بايست در شرايط فعلي پا پيش نهاده و به درد دل‌هاي اين مدير جوان گوش فرا بدهند و تلاش براي منصرف كردن وي را آغاز كنند‌.

همان‌گونه كه خوانندگان فهيم اين سطور مطلع هستند‌، يكي از اساسي‌ترين ابزار موفقيت در زمينه‌هاي مختلف‌، در اختيار داشتن منابع مالي قوي مي‌باشد‌. ارزش خدمات عزيزپور به جامعه كشتي از آن زاويه قابل تقدير است كه وي با دست خالي توانسته است رضايت حداكثري جامعه كشتي را برآورده سازد و كشتي لرستان را تا بدين نقطه برساند‌.

كسب مقام‌هاي اول تا سوم نوجوانان و جوانان در مسابقات كشوري و ارتقا كشتي لرستان تا جايگاه ششم كشور، نشان از تدبير و تاثير مثبت رييس فعلي هيات كشتي استان دارد.

اميدواريم در روزهاي آينده مسوولان استان نسبت به اين موضوع ورود پيداكرده و با درايت و دورانديشي‌، ضمن انتقال اميد و دل‌گرمي به عزيزپور، وي را از تصميمش منصرف نمايند.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا