یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گهر دورود- يافتهتیم فوتبال گهر دورود با تیم ملی امید کره جنوبی بازی خواهد کرد!

خبر بسیار هیجان انگیز است و تیمی که آه ندارد با ناله سودا کند را بدون هیچ‌گونه منطقی به مصاف تیم کره‌ای خواهند فرستاد که برد و باختش برای تیم گهر دورود هیچ نفعی نمی‌تواند داشته باشد!

متاسفانه برخورد احساسی، همیشه به ورزش استان‌های محروم و بخصوص لرستان ضربه زده است. سالیان سال است که دیگر استان‌ها برای هر حرکت ورزشی حساب و کتاب دارند، اما استان لرستان همچنان بر اساس احساس پیش می‌رود.

مطمئناً اگر بازی با تیم کره جنوبی به دیگر تیم‌های لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایراتن ضربه نمی‌زد تا کنون همه تیم‌های فوتبال ایرانی به صف ایستاده بودند و حتی در ته صف هم نوبت به تیم گهر دورود نمی‌رسید!

اما حالا چه شده که تیمی که نیمه منحل اعلام شد و  بازیکنانش چند هفته ای است حتی یک تمرین درست و حسابی نداشته‌اند، برای مسابقه مقابل کره جنوبی انتخاب شده است؟!

آیا اگر شرایط باشگاه‌های دیگر فوتبال ما فراهم بود، یک بفرمای خشک و خالی هم به تیم گهر دورود زده می‌شد؟

متاسفانه با این که تیم منسجمی به نام گهر در حال حاضر وجود خارجی ندارد و بازیکنان این تیم به خاطر عدم دریافت 30 درصد قراردادهای شان روانه خانه‌های خود شده‌اند، عجیب است که مسئولین ورزش لرستان و باشگاه گهر، چنین ناگهانی در مقابل خبر مسابقه گهر دورود مقابل تیم کره قافیه را می‌بازند و برای مسابقه‌ای که برای گهر دورود هیچ آبی نخواهد داشت، اما برای دیگران در فدراسیون نان خواهد داشت، چنین سریع ذوق‌زده شده و انگار که این تیم قرار است در فینال باشگاه‌های جهان حضور داشته باشد، خوشحال می‌شوند!

تیم فوتبال گهر دورود چه این مسابقه را انجام بدهد و یا انجام ندهد، هیچ نفعی برایش نخواهد داشت، زیرا اگر ببرد، علاقمندان این تیم افسوس خواهند خورد که چرا تیم‌شان در فوتبال  کشور جایگاهی ندارد و اگر هم بازی را واگذار کند، بهانه‌ای به دست مخالفین این تیم خواهد داد تا شروع به تخریب بیش از پیش تیم فوتبال گهر دورود بنمایند.

 

 


 

 


 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا