در آخرين روز مسابقات كشتي پهلواني كه آبان‌ماه در خرم‌آباد برگزار شد، يك مهمان نام‌آشنا فوتبالي نيز در جمع پهلوانان و گوش‌شكسته‌هاي كشتي حضور داشت‌:

"حسين هدايتي" مديرعامل باشگاه استيل‌آذين و رييس اسبق هيأت مديره باشگاه‌هاي پرسپوليس، ملوان انزلي و مالك باشگاه گهر دورود.

هدايتي با حضور در روز پاياني مسابقات جهاني كشتي پهلواني به تماشاگران لرستاني قول داد مبلغي را براي حضور يك تيم از خرم‌آباد در مسابقات ليگ دسته‌ي دوم يا سوم كشور پرداخت نمايد‌. اين قول اميدبخش با تشويق بي‌امان تماشاگران حاضر در سالن خلبان شهيد چاغروند مواجه شد‌.

سال‌هاست كه حسين هدايتي به عنوان چهره‌اي اقتصادي وارد ورزش شده و هر جا كه قدم گذاشته است باني كارهاي خيري بوده، اينك با گذشت چند هفته از آن صحبت‌ها و قول و قرارها، متاسفانه تا به حال مبلغ 200 ميليون توماني كه قرار بود براي كمك به خيبر خرم‌آباد از طرف وي به حساب باشگاه واريز شود، هنوز پرداخت نشده و بازيكنان و مسوولان خيبر كه 2 بازي گذشته‌ را با پيروزي پشت سر گذاشته‌اند، منتظر عملي شدن قول و قرارهاي هدايتي هستند.

با توجه به شناختي كه اكثر علاقه‌مندان به ورزش در لرستان از هدايتي دارند، اميدوارند سر حرفش بماند و اين تيم را كه از مدعيان صعود به ليگ دسته دوم كشور است، كمك نمايد. آنها معتقدند شايد تاخير در واريز پول، بنا بر مشغله‌ي كاري و فكري وي بوده است.

اميدواريم طي روزهاي آينده مبلغ 200 ميليون تومان به حساب باشگاه خيبر واريز شود تا اين تيم قادر باشد با توان بيش‌تري در مسابقات آتي حاضر شود.