یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

كشتي پهلواني جهان - خرم‌آباد - يافتهصد البته در این كه ما لرستانی‌ها غریبه‌نواز هستیم و چشم‌مان به یك غریبه كه می‌خورد همه دوستان و رفقا و هم استانی‌ها را فراموش می‌كنیم شكی نداریم!

اما این كه این غریبه‌پرستی را به حدی برسانیم كه برای خبرنگاران تهرانی و غیر‌لرستانی نامه‌ي من فدایت شوم بفرستیم و در بهترین هتل‌ها اسكان‌شان بدهیم و پول تو جیبی هم برای رفت و آمدشان را فراموش نكنیم، اما از یك بفرما زدن به ورزشی‌نویسان بروجردی در 100 كیلومتری خرم‌آباد و حتي اكثر خبرنگاران خرم‌آبادي برای حضور در مسابقات پهلوانی جهان در خرم‌آباد دریغ بورزیم، دست مريزاد و خسته نباشيد به مسوولان برگزاري اين مسابقات دارد!

صمیمانه آرزومندم مسابقات المپیك هم در خرم‌آباد برگزار بشود، اما اگر قرار است شأن خبرنگاران لرستانی و بخصوص بروجردی با یك دعوت‌نامه خشك و خالی هم در نظر گرفته نشود، فقط باید به حال ورزش استان لرستان و برگزار‌كنندگان چنین برنامه‌هائی افسوس خورد!

البته وقتی با غلام‌رضا محمدی افتخار و شناسنامه كشتی خرم‌آباد و لرستان در ایران چنین برخورد می‌شود كه باید در شهر زادگاهش در بین تماشاگران بنشیند و فردین معصومی كشتی‌گیر غیر‌لرستانی برای دل‌جوئی نزد وی در بین تماشاگران برود و وقتی خبرنگاران خرم‌آبادی هم برای دریافت آی‌دی ‌كارت‌شان باید به افراد غیر‌ورزشی غریبه مراجعه و التماس نمایند، شاید درخواست من ورزشی‌نویس بروجردی كمی غیر‌منطقی باشد!

اما با توجه به این كه قرار است این مسابقات خرداد‌ماه 93 در یكی دیگر از شهر‌های لرستان و شاید در بروجرد برگزار گردد، خوب است مسوولان برگزار‌كننده این مسابقات در جریان قرار بگیرند كه «حرمت امام‌زاده را متولی‌اش نگه می‌دارد» وقتی خود شما كه هم‌استانی ما هستید برای خبرنگاران لرستانی حرمتی قایل نشوید و از یك تعارف الكی هم خودداری كنید، مطمئناً غریبه‌هائی كه همه‌كاره مسابقات می‌شوند، سر سوزنی به ما مردم لرستان به عنوان میزبان احترام نخواهند گذاشت!

ختم همه مردان عالم به خير ...

 

فرهاد داودوندی/ بروجرد

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 امیر عزیزی 1392-08-12 12:38
با سلام
از شما بعید بود که در سایت وزین و زیبا و پرطرفدارتون اینجور مطالب تفرقه افکن و مغرضانه ای درج کنید لطفا اگه وقت دارید یه سر به وبلاگ آقای داوودوندی بزنید ببینم تو چند وقت اخیر حتی یه مطلب کوچیک در مور د برگزاری این چنین مسابقات و رویداد مهمی زدن؟ کاملا مشخصه که مقرضانه نوشتن و کمی از روی حسادت شما که همیشه در برخورد با مسائل دیدی فرا منطقه ای دارید لطفا در خصوص درج مطالب در سایت هم این خصوصیت بارزتون رو رعایت فرمایید
___________________________________
يافته: با سلام و سپاس از نظر شما!
1- آفتاب آمد دليل آفتاب! آقاي داودوندي كه خودش نوشته از خبرنگاران لرستاني دعوت نكرده‌اند و وقتي جايي حضور ندارند، چطور چيزي مخابره كنند؟!
2- تا كنون لرستان ميزبان مسابقات مهمي بوده مثل بازي استقلال و گهر كه در متن هم اشاره شده. ما خبرنگاران لرستاني كجا كم گذاشته‌ايم در شرايطي كه بدترين تهمت‌ها و افتراها از سوي برخي به خبرنگاران مركز استان در مورد آوردن تيم گهر به خرم‌آباد زده مي‌شد، با ياري بچه‌ها طوري فرهنگ سازي كرديم كه باعث افتخار لرستان و لرستاني شد.
چه كسي مي‌داند كه آرش قنبري(كارمند خرم‌آبادي سازمان ليگ) 2 شب قبل از بازي به ما زنگ زد و محرمانه گفت هر طور مي‌توانيد به مردم لرستان بگوييد ميزباني خوب در اين بازي در گرفتن ميزباني بازي‌هاي خانگي در استاديوم نيمه‌كاره گهر تاثير دارد،(مطابق جلسه محرمانه سازمان ليگ)
لذا به يعقوب دالوند در شبكه افلاك اطلاع داديم و در برنامه‌اش چند بار منعكس كرد. در خبرگزاري‌ها و نشريات منعكس كرديم و نتيجه هم اين شد كه پس از آن روز، اين عادت نيك بر جا ماند.
حال شما بگوييد: ما خبرنگاران لرستاني كار نابلد هستيم يا برگزاركنندگاني كه به زعم مردم قصد داشتند فقط خودشان را از شبكه‌هاي سراسري در تلويزيون ببينند و به همين خاطر از خبرنگاران لرستاني دعوت نكردند بلكه امثال جواد خياباني را با دادن پول‌هاي ميليوني آوردند تا در كنارش عكس يادگاري بگيرند و كمبودهاي‌شان جبران شود؟!

بخواهيد يا نخواهيد اين واقعيت‌ها در مسابقات سطح پاييني كه به نام كشتي جهاني(!) وجود داشت.

ما هم مي‌توانيم به شما تهمت بزنيم كه مثلا يكي از آن‌ها هستيد كه جيب‌‌تان را پر از پول كرده‌اند و حالا به خاطر دفاع از ارباب پول‌دار، طرف حساب ما شده‌ايد!
وظيفه ما مخابره اخبار ورزشي در لرستان است بدون دريافت هيچ پولي! كافي است براي خبرنگاران لرستاني فقط يك كارت ورود به محل مسابقات صادر مي‌كردند و به آن‌ها احترام مي‌گذشاتند، پول و تقدير پيشكش همان دوستان و اقوام بعضا سياسي آقايان ...
ما رفيق بي‌پول اما آزاده كم نداريم كه خدمت‌شان ارادت داشته و گه‌گاه از آن‌ها نيز خبر مخابره مي‌كنيم ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا