یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر ارشد هر استانی به عنوان نماینده عالی دولت در استان به شمار می‌رود که تمام امورات آن استان تحت نظر این مدیر عالی می‌باشد.

اگر استاندار یک مدیر اجرایی و تمام عیار باشد می‌تواند به عدالت به تمام حوزه‌ها اشراف داشته باشد. یکی از این امورات مهم و حیاتی ورزش است که متأسفانه در چند سال گذشته می‌توان گفت توسعه آن چنانی نداشته و انتظار می‌رود در این دوره؛ استاندار جدید اشتباهات استاندار گذشته را تکرار نکند‌.

در حوزه ورزش نگاه مدیران ارشد می‌بایست یک نگاه کاملاً جدی و حمایتی باشد نه فقط در حد شعار و یک سری مراسم عادی و رفع تکلیف! متأسفانه عملکرد استاندار قبلی در بحث ورزش و بخصوص قهرمانان به شدت ضعیف بوده و حرکت آن چنانی در این حوزه ندیدیم‌.

در عین حالی که آقای دهمرده می‌توانست برای ورزش استان و بخصوص فوتبال که بیش‌تر جوانان گرایش به آن دارند، مثمر ثمر و مفید باشد اما دیدیم تلخ‌ترین سال فوتبال لرستان در دوره ریاست دهمرده بر لرستان رقم و به سادگی هر چه تمام‌تر،  تیم‌های گهر دورود، دارتاک، داتیس، پرسپولیس خرم‌آباد و اتحاد الشتر در رده‌های مختلف کشوری حذف شدند و مسوول ارشد استان به راحتی و با بی‌تفاوتی محض از کنار این ناکامی گذشت.

هر چه هواداران، مسوولان، اصحاب رسانه این بی‌تفاوتی را به نقد کشیدند متأسفانه دهمرده حتی نتوانست جلسه‌ای با مسوولان ورزش برگزار کند با عرض تأسف دهمرده در زمان تصدی بر کرسی عالی مدیریت لرستان بر خلاف استانداران اسبق،  شاید حتی یک بار هم به ورزشگاه خرم‌آباد و ...  سر نزد.

در دوران استانداری دهمرده فکر نمی‌کنیم حتی 5 درصد از قهرمانان ما جذب ادارات و یا شرکت‌ها شده باشند و شاید اين ميزان صفر باشد. در دوران مسوولیت دهمرده کدام اعتبار در‌خور نشان ورزش برای تجلیل از قهرمانان اختصاص داده شد!؟

برگزاری یک جلسه و اهداء یک لوح و چند سکه ناچیز به ورزشکاری که تمام زندگی خود را صرف کسب قهرمانی کرده نه در شأن ورزش و جوانان بوده نه در شأن استانداری و نه در شأن قهرمانان؛ بنابراین ضعف مدیریت ارشد در حوزه ورزش استان به شدت در این چند سال احساس می‌شد در هیچ سالی شاهد نبودیم که لرستان به یک باره 5 تیم را از دست بدهد، اگر  استانداری در حد توان خود توجه و حمایت به فوتبال استان می‌نمود‌، این اتفاقات نمی‌افتاد.

هواداران ورزش پرطرفدار فوتبال لرستان هیچ وقت این ظلم به ورزش که در دوران ریاست دهمرده به استان شد فراموش نمی‌کنند البته دهمرده کارهای ارزشمند زیادی در استان و شهر خرم‌آباد انجام داد که از آن جمله می‌توان به احداث بام خرم‌آباد اشاره نمود، اما جای سوال است که آیا استان و مرکز آن فقط در بام خرم‌آباد خلاصه شده بود؟!

خلاصه در پایان باید گفت عملکرد استاندار حداقل در حوزه ورزش با دلیل قابل دفاع نبوده و نیست اما برگردیم سوابق مدیریتی و اجرایی بازوند استاندار جدید استانداری که از نیروهای بومی است و مردم برابر اسر سایر استانداران از وی انتظار دارند که با توجه به عملکرد وی در چند سال گذشته در پست‌های  مختلف دوران درخشان دیگری در لرستان سپری کند وي در طول سال‌هایی که در خرم‌آباد به سمت معاون عمران استاندر را داشتند علی‌رغم این که حوزه عمران زیاد ارتباطی با ورزش نداشتند ارتباط تنگاتنگی با حوزه ورزش و بخصوص فوتبال استان داشت سوابق کاری و ورزشی که مردم لرستان از بازوند در ذهن داردند اولین کسانی که به محض خبر استاندار شدن بازوند خوشحال شدند جامعه ورزش بود پس امیدواریم بازوند اولاً بتواند تجربه تلخ حذف 5 تیم از لرستان در سال گذشته از ذهن مردم و جامعه فوتبال استان پاک کند.

دوماً همانند سال‌های حضور در لرستان و خرم‌آباد با فراهم‌سازی و بسترسازی در پرورش استعداد‌های درخشان ارتباط تنگاتنگی به حوزه ورزش داشته باشد و فوتبال و ورزش استان به جایگاه در خور شأن دست یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا