یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تيم فوتبال گهر دورود از بدو ورودش به ليگ برتر با نامهرباني‌هاي بسياري مواجه شد.

هنگامي كه بحث اختلافات مالي و هزينه‌هاي سرسام‌آور تيم‌هاي پايتخت پيش مي‌آمد، عده‌اي نماينده تازه‌وارد استان لرستان را سپر بلاي خود ‌كردند تا جايي كه مدير عامل تيم پرسپوليس قسمتي از هزينه‌هاي تيمش را كمك‌ مالي به گهر دورود عنوان كرد!

 

از سوي ديگر، بحث استانداردهاي ورزشگاه كه مطرح مي‌شود باز هم ورزشگاه تختي دورود و مجهز نبودن آن، نقل محافل ورزشي كشور مي‌شود. انگار نه انگار كه همه ورزشگاه‌ها داراي نقص هستند.

در بحث داوري هم كه ماشاءالله حق‌خوري براي تيم گهر زياد بوده است. وقتي در يك مسابقه يكي از حاضران در ورزشگاه به هر علتي آسيب مي‌بيند آن را به تماشاگران تيم گهر نسبت مي‌دهند و در فيلم‌هاي‌شان تصاوير متعدد از تماشاگران گهروند استفاده مي‌كنند، اما زماني كه در تهران بزرگ ورزشكار لرستاني را با چاقو لت و پار مي‌كنند، رسانه ملي هيچ خبري از آن منتشر نمي كند!

اكنون نيز نوبت محروميت تيم‌هاي استقلال و تراكتور رسيده و باز هم تيم گهر بايد به چوب آتش آن‌ها بسوزد و از اين كم‌لطفي بي‌نصيب نمانده است. استقلال زماني از يك بازي خانگي محروم شده كه بايد ميزبان گهر باشد. مشخص نيست كميته انضباطي فدراسيون فوتبال بر چه اساسي و با چه استدلالي براي متنبه كردن يك باشگاه، تيم حريف را نيز مشمول محروميت مي‌كند!

در سال‌هاي گذشته كه گهر با نام داماش در ليگ دسته اول فوتبال كشور و در دورود بازي مي‌كرد به دليل اهانت تماشاگرانش اين تيم را با محروميت از بازي خانگي جريمه كردند و بازي‌هاي اين تيم در تهران برگزار شد، ولي در مورد استقلال شاهديم كه به جاي محروم كردن از بازي خانگي، تماشاگران را محروم كرده‌اند. لذا معتقديم ديواري كوتاه‌تر از ديوار تيم لرستاني نزد فدراسيون‌نشين‌ها پيدا نمي‌شود!

ظفر پاپي- يافته/ دورود

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا