یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

"برنامه نگاهي به ورزش استان" مدت‌هاست كه روزهاي جمعه با هدف انعكاس رويدادهاي ورزشي لرستان از شبكه افلاك پخش مي‌شود.

با توجه به مدت زمان 30 دقيقه‌اي، تنوع اين برنامه از نظر پرداختن به ورزش قهرماني، مشكلات و مسايل روز ورزشكاران استان، بحث‌هاي مربوط به سخت اماكن ورزشي، معرفي قهرمانان و پيشكسوتان، انعكاس نوشته‌هاي مطبوعات و ... مطلوب است اما هنوز آن‌گونه كه بايد و شايد نتوانسته در مسير تعالي اهداف گام بردارد و مخاطبانش را بخصوص در شهرستان‌هاي استان راضي نگه دارد، زيرا اين برنامه توجهي ناچيز به ساير شهرهاي لرستان داشته و عمده دامنه فعاليت آن معطوف به خرم‌آباد مي‌باشد.

چند برنامه‌اي نيز كه در آن‌ها به ورزش شهرستان‌هاي استان پرداخته، نگاهي يكسان به همه شهرهاي استان نداشته است به طوري كه از برخي شهرهاي استان تا كنون گزارشي در اين برنامه در طول سال 1391 پخش نشده است.

اگر چه ممكن است تهيه‌كنندگان اين برنامه با مشكلاتي مانند تأمين هزينه‌ي سفر به شهرستان‌ها، كمبود امكانات تصويربرداري و صدابرداري و ... مواجه باشند ولي برآورد مناسب هزينه‌ها پيش از شروع به يقين مي‌توانست مفهومي به اندازه‌ي نام اين برنامه كه از كلمه ي استان استفاده مي‌كند، به آن ببخشد و تهيه‌ي گزارش از اكثر نقاط استان را ميسر نمايد.

علاقه‌مندان ورزش انتظار دارند در سال 1391 تهيه‌كنندگان اين برنامه به ورزشكاران ساير شهرهاي استان نيز سري بزنند و فعاليت‌هاي آنان را نيز به تصوير بكشند بلكه "نگاهي به ورزش استان" از "نگاهي به ورزش خرم‌آباد" خارج شود!

 

ظفر پاپي

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا