یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

میلاد خسروی کشتی‌گیر 84 کیلوی فرنگی لرستان در حین برگزاری مسابقات قهرمانی ایران در سالن هفت تیر تهران، هنگامي كه مشغول گرم كردن براي انجام مبارزه بود، به طرز ناجوانمردانه‌ای از طرف يك تماشاگر مورد اصابت چاقو قرار می‌گیرد و به جای حضور بر روی تشک کشتی، روانه بیمارستان سيناي تهران می‌شود.

عمق فاجعه اين‌جاست كه این اتفاق در پایتخت ایران و در مسابقات قهرمانی کشور که زیر نظر فدراسیون کشتی برگزار می‌شود انجام گرفته است. حالا تصور کنید این حادثه یا مشابه چنین حادثه‌ای در یکی از شهرهای لرستان رخ می‌داد!

تیتر یک تمامي نشریات ورزشی کشور به نا امن بودن سالن‌های ورزشی لرستان اختصاص پیدا می‌کرد. انبوه پیامک‌های طنز در رابطه با میزبانی لرستانی‌ها در سراسر کشور دست به دست می‌شد! فدراسیون کشتی نشست ویژه می‌گذاشت! بیانیه‌های پیاپی در رابطه با محکوم کردن میزبانی لرستانی‌ها صادر می‌شد و مسوولان ورزش کشور در حالی که سعی می‌کردند قیافه حق به جانبی به خود بگیرند، خطاب به دوربین‌های تلویزیونی فریاد وا اسفا سر می‌دادند و دست آخر اعلام می‌شد، بسیار جای تاسف است که برای یک کشتی‌گیر در این استان چنین حادثه‌ای رخ داده است!

اما حالا که یک کشتی‌گیر لرستانی در تهران و جلوي چشمان فدراسیون‌نشین‌ها به شدت مضروب می‌شود، دریغ از دو خط محکوم نمودن این عمل توسط فدراسیون کشتی!

فردا پس‌فردا هم اگر اطلاعیه‌ای صادر بشود، به خاطر باری به هر جهت بودن است و مثلاً نشان دادن سرعت عمل فدراسیون کشتی و ابراز هم‌دردي! به نظر شما كجاي ورزش كشور ما عدالت اجرا مي‌شود؟!

فرهاد داودوندي

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا