یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از اردیبهشت سال 95 دوره چهارساله ریاست آن به پایان رسید یعنی تا الآن در حدود 12 ماه است که انتخاب رییس جدید این هیات بلاتکلیف و همچنان در هاله‌ای در ابهام قرار دارد و علی‌رغم ثبت‌نام کاندیداها در اداره کل ورزش و هیات فوتبال که البته این نوع ثبت نام‌ها نیز جای بحث دارد و قابل‌تأمل است مسئولان مربوطه تاکنون پاسخی به این وضعیت ندادند.
 هیئت‌های ورزشی معمولاً به‌محض پایان یافتن دوره چهار ساله به مدت سه ماه به‌صورت سرپرستی اداره می‌شوند سپس با تشکیل مجمع با رای اعضا رییس جدید را انتخاب می‌کنند به درازا کشیدن تعیین رییس یک هیات آن هم در حدود یک سال قطعاً ضعف مدیریتی بوده و مورد نارضایتی اهالی فوتبال شده و موجب تعلل و بی‌انگیزگی در روند امورات جاری می‌شود متأسفانه عملکرد ضعیف اداره کل ورزش استان و فدراسیون فوتبال و بروز اختلاف بین این دو از دلایل مهم به تعویق افتادن و بلاتکلیفی در انتخاب رییس جدید هیات فوتبال لرستان می باشد.
به هرحال اهالی فوتبال لرستان در این خصوص گله‌مند و معترض هستند و به‌طور جد خواستار تعیین تکلیف انتخاب رییس جدید هیات فوتبال استان هستند چرا که اختلاف بین هیات فوتبال لرستان و اداره کل ورزش استان بر سر چگونگی برگزاری انتخابات و بلاتکلیفی یک‌ساله برگزاری مجمع انتخابات توجیهی نخواهد داشت.
امید می‌رود مسئولی پیدا شود تا به این کلاف سر درگم اما در عین حال آسان سامان دهد و شاهد انگیزه و ایده‌های نو و خلاق در فوتبال لرستان باشیم.

سيد احمد موسويسید احمد موسوی

دیدگاه‌ها  

#1 امین سپهوند 1396-02-07 10:13
خوب بود اشاره ای هم میشد به اینکه متاسفانه مدیر کل محترم ورزش استان با دیدگاه منسوخ قبیله ای و سیاسی نسبت به ورزش در انتخاب و انتصاب روسای چندین هیات ورزشی به نفع خود و جناح مطبوعش دخالت مستقیم داشته تا جایی که در یکی از هیاتها یکی از بزرگترین ذخیره های استان در آن ورزش با سابقه مربیگری تیم ملی را کنار نهاده تا نزدیکان خود منصب دار آن هیات باشند . حالا هم با کج سلیقگی قصد کنار زدن مهره ارزشمند و کشوری فوتبال لرستان آقای حیدر بهاروند که خود از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال بوده و در این چند سال خدمات ارزشمندی به فوتبال لرستان داشته و هم اکنون فوتبال ایران از خدمات مدیریتی ایشان در فدراسیون بهره مند میباشد ، را داشته تا بار دیگر یکی از نزدیکان طایفه ای یا سیاسی ، محلی خود را بر این منصب بنشاند که خوشبختانه فدراسیون فوتبال با تیزبینی و روشنفکری تا بحال مانع این کار شده . خوب بود ورزش استان درگیر سیاست زدگی نمیشد و به یک ورزشکار یا مدیر ورزشی بر اساس لیاقت و رزومه ورزشی اش نگاه میشد نه جناح و خط و مشی سیاسی .
نقل قول کردن
#2 پلدختری 1396-02-07 15:10
بیشتر شهرهای لرستان بلاتکلیف هستند فکرنکنم مشکل خیلی مهمی باشد اقای ریاست کنند وجوانان به دام اعتیاد گرفتار شوند خداوند حق این ملت را از اختلاسگران بگیرد.
نقل قول کردن
#3 کلانشهرخرم و آباد 1396-02-09 06:25
همه خیبر را حمایت کنیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا