یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ورزش و جوانان و اهمیت به این دو مقوله از جمله ضروریات جامعه امروز می‌باشد و این نیاز با توجه به تلاش دشمنان در راستای تأثیرگذاری بر قشر پویا و سازنده کشور بیش از هر زمان احساس می‌شود. از پای لنگ رسیدگی به امور جوانان هیچ نمی‌گوییم که شاید از ابتدا ادغام با ورزش اقدامی کارشناسی نشده بود و تاکنون هم نتیجه‌ای از این تصمیم عاید جوانان نشده است و حکایت کلاغی شد که آرزو داشت راه رفتن کبک را بیاموزد و در نهایت راه رفتن خودش را هم از یاد برد و ...
اما ورزش الیگودرز از دیر باز مورد توجه بوده و حتی در کشور هم حرف برای گفتن داشته است و این نه از مدیریت‌ها ست بلکه استعدادهای درخشان این دیار و تلاش مربیان و سینه سوختگان ورزش موجب این افتخارات شده است و هم‌اکنون هم گهگاهی شاهد هستیم که چگونه به‌رغم نبود امکانات افتخاراتی بزرگ نصیب این شهرستان می‌نمایند و بی‌گمان اگر مدیریت صحیح و امکانات و حمایت‌ها وجود داشت امروز شاهد سرخوردگی ورزشکاران و مربیان نبودیم.
روزگاری هرگاه می‌خواستیم از حوزه ورزش بنویسیم و گله‌مند شویم نبود فضاهای کافی ورزشی را مهم‌ترین معضل می‌دانستیم اما امروز درد ورزش این شهر نبود فضای ورزشی نیست و ورزشکاران کمبود امکانات ورزشی را رنج خود نمی‌دانند، امروز ورزش الیگودرز مدیر دل‌سوخته ورزش می‌خواهد، امروز ورزش الیگودرز به افرادی نیاز دارد که با امید به آینده و بدون چشمداشت دست این فتاده را بگیرد و از جا بلند نماید.
 آیا در این حوزه مسوولی هست که پاسخ دهد دلیل رها شدن ساختمان جوانان این شهر چه منطق و دلیلی را در پی داشته است؟!
ساختمانی که در سال‌های قبل با هزینه‌های بسیار مرمت شد و با حضور مسؤولین افتتاح و مقرر گردید به‌عنوان خوابگاه از آن استفاده شود تا ورزشکاران میهمان سرگردان منازل مربیان و علاقه‌مندان ورزش نشوند و آبرویی باشد برای این شهر و مدیریت اداره اما به حال خود رها شد و پنجره و لوازم آن مورد دستبرد سارقین و معتادین قرار گرفت و... در این اوضاع اقتصاد بیمار کشور و نبود اعتبارات بیت‌المال مورد بی‌توجهی و حیف‌ومیل قرار می‌گیرد.
آیا مسؤولین ورزش از وضعیت کنونی ورزشگاه ملی الغدیر اطلاع دارند؟!
آری مسؤولین ورزش باید پاسخگو باشند اجاره سنگ‌بری صرف کدام هیات‌های ورزشی و چه بخشی از ورزش شده است و بی‌شک ورزشکاران به‌عنوان صاحبان اصلی اداره ورزش باید از وضعیت فعلی آن آگاهی یابند و این از حقوق مسلم آن‌هاست.
سنگ‌بری که در دهه 80 از سوی شرکت پیرتاک به رئیس وقت مجلس اهداء شد و وی نیز آن را به ورزش الیگودرز اهدا نمود تا اجاره آن بتواند کمکی باشد برای سر پا نگه‌داشتن هیات‌های ورزشی، اما چگونگی دریافت اجاره این واحد سنگ‌بری و روال صرف آن و اینکه چه میزان توانسته به ورزش الیگودرز کمک نماید و... این سوالاتی است که مسوولین ورزش الیگودرز باید پاسخگو باشند و ورزشکاران را در جریان قرار دهند.
واقعاً مسوولین ورزش ما چه حمایتی از ورزشکاران و مربیان رشته‌های ورزشی نموده‌اند؟! آیا کوچک‌ترین دفاع و پیگیری برای حمایت از علی آرین مربی ارزشمند این شهر نموده‌اید؟ هم او که با دست‌خالی به تربیت نوجوانان و جوانان این شهر همت گمارده و شاگردانش هر از گاهی در کشور افتخارآفرینی می‌نمایند و نصب بنر و مانورهای تبلیغاتی به کام مسوولین ورزش می‌شود و... امروز او زندگی خود را برای ورزش این شهر گذاشته و گویا با پایان قراردادش از محل کارش نیز اخراج شده است، آرین‌ها و ... آبروی ورزش الیگودرز هستند، نگذارید از دست بروند.
عباس شاه‌عليبه هر حال امروز ورزش الیگودرز بیش از هر زمان نیاز به توجه و مدیران دلسوز دارد و انتظار داریم مدیرکل محترم ورزش استان هم موارد مذکور را پیگیری نمایند.

عباس شاه‌علی/ الیگودرز

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا