یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ضرب‌المثل «اين‌جا هم شده تنبل خانه شاه عباسي» را براي مواقعي به كار مي‌برند كه بخواهند مكاني را به محل تفريح و آسايش يا تنبلي و تن‌پروري تشبيه كنند و يا افرادي را به تنبلي و راحتي بدون زحمت ربط دهند.

حال ربط تنبل‌خانه شاه‌عباسي با تيم گهر چيست؟!  240 ميليون تومان بدهي گهري‌ها به هتل پرديس كرج، خبري است كه همه را به تعجب وا داشته است!
مدير هتل پرديس كرج مدعي است اعضاي تيم گهر از 23 تير تا 15 آبان امسال از همه امكانات هتل از جمله، اسكان، صبحانه، ناهار، شام، استخر، زمين چمن، اتوبوس و آژانس‌هاي داخلي هتل استفاده كرده و هزينه‌‌ي آن‌ها 240 ميليون تومان شده است!
منكر هزينه‌هاي بالاي تيم‌داري در ليگ برتر نمي‌شويم ولي صرف 250 ميليون براي دو ماه و آن هم در يك هتل، هزينه‌اي سرسام آورست!
نكته قابل ذكر اين جاست كه نتيجه‌ي هزينه‌هاي اين‌چنيني براي تيم گهر دورود تا كنون چه بوده و چرا نماينده دورود در كرج بدهي بالا آورده و دست آخر هم در انتهي جدول به سر مي‌برد!
در نيم فصل اول، گهر دورود آخرين تيم جدول ليگ برتر شد. در اين ناكامي عوامل بسياري دخيل بودند كه يكي آن‌ها را مي‌توان خروج تيم از لرستان و اسكان و بازي در كرج دانست.
هنگامي كه تيم به كرج رفت ديگر كسي ناظر كارهاي مسوولان و بازيكنان تيم نبود و همه‌ي كارها به دست كادر فني كه همه تهراني بودند سپرده شد! پس از آن نيز وضعيت معلوم است: دوماه اسكان در بهترين هتل و بدترين نتيجه در نيم فصل‌اول ليگ!
هتل پرديس كرج در واقع براي گهري‌ها محل اردوي آمادگي نبود بلكه تنبل‌خانه‌اي بود كه خيلي از عوامل تيم، آن را در خواب‌شان هم نمي‌ديدند.
حال سلطاني مدير اين تنبل‌خانه مصرانه به دنبال وصول طلبش است! اميدواريم اگر طلبش را وصول كرد، براي پرداخت حقوق بازيكنان تيم نيز چاره‌اي بيانديشد چون آنها هم مدتي است حقوق‌ نگرفته‌اند و طلبكارند!



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا