یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم فوتبال گهر دورود که فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد، هنوز کار خاصی برای حضور در این لیگ انجام نداده است.

با این‎که هر روز خبرهایی از خریداران جدید این تیم به گوش می‎رسد اما هنوز فروش امتیاز گهر رسمی نشده و یکی از شروط خرید آن، ماندن تیم در دورود است.

مسابقات لیگ دسته اول اواخر شهریور شروع می‎شود و چون امسال از هر گروه 4 تیم سقوط می‎کند رقابت خیلی سخت است. بیش‌تر تیم‎ها تمرین‎ها را شروع کرده‎اند ولی گهر هنوز بلاتکلیف است و با این‎که برخی مدعی شده‎اند که گهر می‎تواند آسانسوری به لیگ برتر صعود کند اما هنوز مالکش مشخص نشده است.

تیم دورودی پیش از شروع فصل قبل هم «فرصت‎سوزی» کرد و تقریباً آخرین تیمی بود که فعالیتش را برای حضور در لیگ برتر آغاز کرد که همین، مشکلات زیادی را برای این تیم به‎وجود آورد.

شنیده‎ها حاکیست که هواداران گهر در دورود، بارها اعتراض خودشان را به وضعیت این تیم اعلام کرده‎ و حتی در برخی روزها با حضور در ورزشگاه تختی این شهر جویای آخرین وضعیت تیم مورد علاقه‎‌شان شده‎اند.

در خصوص آخرین وضعیت گهر، رئیس اداره ورزش و جوانان دورود گفت: «وضعیت گهر هنوز مشخص نشده و با این‎که زمان زیادی به شروع لیگ باقی نمانده، آینده خوبی در انتظار این تیم نیست. بازیکنان زیادی از گهر جدا شده‎اند و با توجه به زمان باقی مانده پیدا کردن جایگزین برای آنها سخت است».

محمود رحمتی ادامه داد: «خبرهای زیادی می‎شنویم که تیم به اشخاصی واگذار شده اما هنوز چیزی رسمی نشده و بهتر است دادستانی تکلیف گهر را هرچه سریع‎تر مشخص کند. قائدرحمت نماینده مردم دورود در مجلس هم پیگیر مشخص شدن وضعیت تیم است».

این صحبت‎ها در حالی عنوان شده است که فصل نقل و انتقالات لیگ دسته اول 16 شهریورماه تمام می‎شود و اگر همین امروز هم برای بستن تیم اقدام شود بازهم دیر است. البته "فرصت‎سوزی" با گهر عجین شده و شاید اگر این تیم زود بسته شود، غیرطبیعی باشد.

تیمی که هوادارانش عنوان بهترین تماشاگران لیگ برتر را یدک می‎کشد، حالا در انتظار "مالک" مانده و در وضعیتی بسیار قرمز به‎سر می‎برد...

مهران مريدي

 مطلب منتشر شده در نشریه طلوع لرستان

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 ظفر پاپی 1392-05-24 11:53
سلام. دوست عزیز خبرنگار لطف کنند در تیتر خبرهایشان از کلمات قابل فهم استفاده کنند. من که معنی آمپاس رو نمی دونم.وقتی تیتر خبر برای من نامفهوم باشد اشتیاقی به استفاده از آن نشان نمی دهم.
______________________________
يافته: سلام. كافي است در اينترنت سرچ كنيد معناي آن را متوجه مي‌شويد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا