یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شنیده‌های موثق حکایت از تغییر و تحول‌ها در سطوح بالای مديران ورزش شهرهای استان طی چند هفته آینده را دارد.

همین شنیده‌ها حاکی‌ است که افراد جانشین هم انتخاب شده‌اند.

یک منبع موثق که نمی‌خواست نامش فاش شود به خبرنگار ما در بروجرد گفت: در سطوح بالای مدیریتی ورزش شهر‌های استان به زودی تغییرات گسترده‌ای انجام خواهد گرفت.

به گزارش يافته، امیدواریم هر‌گونه تغییر و تحول مدیریتی به نفع ورزش این دیار تمام شود و جدای از هرگونه تغییرات احساسی و عجولانه، افراد کاربلد جایگزین افراد قبلی شوند.

یکی از مشکلاتی که سال‌هاست ورزش این استان را در بخش مدیران با مشکل مواجه نموده است، نبود مدیران شش‌دانگ ورزشی در راس کار است.

بارها دیده شده مدیرانی روی کار آمده‌اند که اگر چه می‌خواسته‌اند در سطح مدیریتی فعالیت‌های مثبتی داشته باشند، اما به خاطر این که ورزشی نبوده‌اند، خیلی زود اسیر حاشیه‌های بی‌پایان ورزش این دیار شده و یا برعکس مسوولینی روی کار آمده‌اند که ورزشی بوده‌اند اما از علم و هنر مدیریت بهره لازم را نداشته‌اند.

استان لرستان یکی از فقیرترین استان‌های کشور از لحاظ امکانات ورزشی می‌باشد. در حالی که دیگر استان‌های کشور در حال رقابت روز افزون با یک‌دیگر برای کسب امتیازات بیش‌تر از وزارت ورزش و جوانان می‌باشند، اما ورزش لرستان به تمام معنا قافیه را به دیگر استان‌های کشور باخته است.

امیدواریم که تغییراتی که قرار است به زودی در سطوح مختلف مدیریتی ورزش شهر‌ستان‌های استان انجام گیرد، منجر به روي کار آمدن مدیراني شود که خود ورزشکار بوده‌اند و از همه مهم‌تر این که بتوانند در دام حاشیه‌های ورزش نیافتند!

فرهاد داودونديهر چند که متاسفانه در این چند سال شاهد بودیم که چگونه بسیاری از مدیران ورزشی استان خواسته یا ناخواسته به دام حاشیه‌هايی افتادند که باعث گردید، ضرر و زیان زیادی به ورزش ما وارد شود...

 

 

فرهاد  داودوندی / بروجرد

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 شاهین احمدی 1392-05-20 15:47
نمیدونیم چی به چیه ولی هرچی هست ایشاله خیر باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا