یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از ساعت 17 و 15 دقیقه عصر جمعه 12 شهریورماه خيبر خرم‌آباد در ورزشگاه امام خميني (ره) اراك مهمان آلومينيوم اين شهر در هفته‌ی پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري يافته، خیبر  تنها نماینده‌ی فوتبال لرستان در لیگ دسته اول کشور، اين فصل با از دست دادن مهره‌های کلیدی چون محمدعلی نعمتی، حمید گلزاری، محمود قائدرحمت، محمد ويزواري و رضا حاتمی تا این جای مسابقات از 12 امتیاز تنها دارای 2 امتیاز كسب كرده است!
مشکلات شدید مالی و فقدان اسپانسر، تأخیر در شروع تمرینات پیش از فصل و عدم برگزاری دوران بدن‌سازی، كمبود بازی‌های تداركاتي، عدم جذب بازیکنان باکیفیت و حضور ديرهنگام علي بازيكنان خيبر پس از پيروزي 2-1 دو فصل قبل در اراكنيكبخت روي نيمكت خيبر، از جمله دلایل عدم نتیجه‌گیری سبزپوشان محبوب خرم‌آبادي تا هفته‌ی چهارم به شمار می‌روند.
 طی دو سال گذشته جدال خیبر و آلومینیوم از حساسیت و جذابیت بالایی برخوردار بوده است. خيبر و آلومينيوم از دسته دوم تا ليگ يك همراه هم بوده‌اند و 6 بازي طي 2 سال اخير داشته‌اند كه 4 برد سهم اراكي‌ها و 2 برد سهم خيبر بوده است. در اين 6 بازي خيبر 4 مرتبه دروازه‌ي حريف را گشوده و 10 گل هم سهم آلومينيوم اراك بوده است.
بهترين برد آلومينيوم مهرماه 1393 در خرم‌آباد با نتيجه 3 بر صفر بوده و خيبر نيز يك بار در اراك با 2 گل علي صدرا ميزبان را 2-1 شكست داده است.
آلومینیوم که از نظر مالي، زیرساخت و تشکیلات از انسجام خوبی بهره می‌گیرد در حال حاضر با 7 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی 18 تيمي قرار گرفته است. در تركيب آلومینیوم میررسول حسینی، وحید نعمتی، ابوالفضل قربانی، اکبر بختیاری، نادر هوشیار، ابوالفضل کمانی، امین پورعلی، رضا معقولی، شاهین مجیدی، سجاد کرمان، میلاد احمدی، روح‌الله عرب، حسین احمدلو و محمد آشتیانی بازي مي‌كنند.
در آن سوی میدان، خیبری‌ها مثل همیشه با دوندگی بی‌امان و بازی درگیرانه در فکر کسب امتیاز از این دیدار خارج از خانه هستند. خوشبختانه در روزهای گذشته اخبار خوبی مبنی بر حمایت 3090 (همراه اول) از باشگاه خیبر به گوش رسيد. با انعقاد قرارداد بین این شرکت و باشگاه خیبر، هواداران پرشور لرستانی می‌توانند با ارسال عدد 16 به شماره 3090 عضو کانون هواداران خیبر شده، از آخرین اخبار باشگاه مطلع و با این اقدام از نظر مالی نیز به باشگاه کمک نمایند.
آلومینیوم برای گلزنی روی مهاجم گلزن خود "روح‌الله عرب" حساب ویژه‌ای باز کرده است، خیبری‌ها نیز با این تفکر وارد زمین خواهند شد که با انجام یک بازی باحوصله، بستن فضاها و سودجستن از ضد حملات حداقل با يك امتیاز اراک را ترک کنند.
آلومینیوم در هفته‌ی سوم مس قعرنشين را در رفسنجان شكست داد. البته مس هر 4 بازي خود را تا اين‌جاي كار باخته است اما کسب 3 امتیاز در خانه حریف از نظر روانی و اعتماد به نفس بازیکنان اراکی را در شرایط مطلوبی قرار داده است. اما آلومينيوم در اين بازي تيم برتر ميدان بود و علاوه بر اين كه 2 بار تير دروازه مس را به لرزه درآورد، يك ضربه پنالتي رذا نيز در اين بازي هدر داد.
 خیبر نیز هفته‌ی قبل در ورزشگاه تختی خرم‌آباد اگر چه 2-1 مغلوب اکسین کرج شد اما به هيچ وجه چهره تيم بازنده نداشت و مي توانست پيروز از ميدان خارج شود چرا كه 2 بار تيره دروازه ناجي تيم خوش‌شانس استان البرز شد و يك توپ مشكوك به گل را هم تيم داوري به ضرر خيبر رد كرد.
با تمامی تفاسیر، بازیکنان خیبر در بازي هاي اخير و به خصوص خارج از خانه نشان داده‌اند آسان تن به باخت نمی‌دهند و با تمام وجود در زمین مسابقه می‌جنگند. خیبر غیرقابل پیش‌بینی است، لذا اگر نتیجه‌ای عجیب در اراک رقم خورد، تعجب نکنید.
رضا طولابی/ پايگاه خبري يافته

دیدگاه‌ها  

#1 حسین بهاروند فرزندخرم اباد 1395-06-11 11:10
ماومیبریم
نقل قول کردن
#2 ناصر 1395-06-11 13:52
سلام اين سامانه 3090 واقعيت داره-هر پيامني چقدر كم ميشه
نقل قول کردن
#3 مهدی منصوری،از:حسن آبادشهرری 1395-06-12 03:38
سامانه ۳۰۹۰کیلویی چنده؟مگه بقیه تیمها دارن با ۳۰۹۰میچرخن؟دولت باید به داد خیبر برسه،وگرنه فاتحه مع الصلوات.!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا