یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مسئول پایگاه خبری یافته؛ پيرو درج خبري با عنوان «كل اعتبارات سالانه ورزش لرستان، كفاف هزينه يك فصل خيبر خرم‌آباد را نمي‌دهد» خواهشمند است مطابق قانون مطبوعات، جوابیه هیات فوتبال لرستان در ارتباط با اظهارات مدیر کل ورزش و جوانان استان را منتشر نماييد.
1- باشگاه خیبر به عنوان شناسنامه و افتخار فوتبال لرستان نه تنها به خرم‌آباد و لرستان بلکه به غرب کشور تعلق دارد و بسیاری از علاقمندان فوتبال استان‌هاي مجاور و لرنشينان ساير استان‌ها خيبر براي فوتبال لرستان فرصت است، نه تهديد!نيز بدان عشق می‌ورزند، به طوري كه با پيروزي خیبر شاد و با شكست آن، ناراحت مي‌شوند، لذا خیبر به عنوان یک عضو جدا نشدنی از لرستانی‌ها و مظهر عشق و علاقه آنان بوده و خواهد بود.
2- در این كه تيم‌داري وظیفه‌ي اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی نیست، شکی وجود ندارد، ولی آن اداره كل به عنوان متولی ورزش استان برای حمایت از خیبر چه قدم مثبتی برداشته است؟ هیات فوتبال لرستان هیچ تمایلی برای تیم‌داری و باشگاه‌داری نداشته و ندارد و بارها با حضور در دفتر استاندار لرستان و دیگر مسئولان از جمله نهاد شما، اين موضوع را به اثبات رسانده است. اما آیا با توجه به وضعيت اقتصادي ضعيف لرستان، اداره کل ورزش و جوانان لرستان برای جذب اسپانسر و حامی مالی برای خیبر و ساير تيم‌هاي فوتبال لرستان در بالاترین سطح فوتبال کشور و نبرد با حریفان تا متمول گام مثبتی برداشته است‌؟ آیا شخص شما يك بار از صندلی رياست جدا شده و برای جذب اسپانسر و حامی مالی نه برای خیبر بلكه براي فوتبال و ساير رشته‌هاي ورزشي لرستان لرستان قدمی برداشته‌ايد؟
حال که هیات فوتبال با مشقت و سختی‌های فراوان یک تیم با شاكله بومی و غیر عاریتی را از لیگ دو با تلاش‌های ستودنی بازیکنان کم‌توقع و مربیان کم‌ادعای خود به لیگ دسته اول سوق داده‌اند، با بی‌میلی و عدم حمایت باعث دلسردی بازيكنان و كادر فني تیم محبوب و بی‌بضاعت فوتبال لرستان را فراهم مي‌آوريد.
3- با عقب‌گرد به گذشته و نگاهي به حضور تیم‌های کوثر و داماش (گهر) در خرم‌آباد و دورود و حمایت‌های آن‌چنانی در زمان دولت گذشته، می‌توان به وضوح مشاهده کرد كه «مرغ همسایه غاز است!»
4- دو زمين چمن مصنوعی به هیات فوتبال اجاره داده شده و كمكي در اين خصوص صورت نگرفته است! متاسفانه برعکس تمام استان‌ها اجاره چمن‌های مصنوعی امسال بیشتر از 80 درصد افزایش یافته، همچنين هزینه آماده‌سازی زمین چمن اصلی (شماره يك) ورزشگاه تختي خرم‌آباد برای مسابقات توسط هیات فوتبال تأمين مي‌شود. اينك اين سؤال پيش مي‌آيد كه در اين خصوص اداره کل ورزش و جوانان لرستان کدام کمک را به هیات یا باشگاه خیبر داشته است؟
5- هیات فوتبال لرستان جزء معدود هیات‌های ورزشي استان است که دارای تقویم ورزش مدون بوده و برگزاری مسابقات رده‌های سنی مختلف را به صورت لیگ همه ساله برگزار مي‌كند. تیم فوتبال بانوان خیبر (شهرستان ازنا) در لیگ برتر حضور داشته و مسابقات فوتسال استان نيز در تمام رده‌های سنی به صورت لیگ در حال برگزاري است .
6- شاید منظور  شما از اين كه به فو‌تبال شهرستا‌ن‌ها توجه نمی‌شود این باشد که شهرستان زادگاه شما تیم در لیگ برتر  فوتبال استان ندارد. جهت اطلاع عموم عرض مي‌كنيم تیم اتحاد الشتر سال گذشته قهرمان استان و نماینده لرستان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور شد، اما به علت مشکلات مالی انصراف داد!
مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال استان نيز هفته چهارم را سپری نموده و تیم‌های شاهد پلدختر و میلاد الیگودرز رده‌های اول ودوم را در اختیار دارند.
در پایان امیدواریم حضرت‌عالی به عنوان متولی ورزش لرستان و چهره تحصيل‌كرده و فرهیخته ورزشی در مدیریت اداره کل ورزش و جوانان لرستان در راه پرتلاطم پيش رو موفق عمل نموده و کشتی به گل نشسته ورزش استان را به سرمنزل مقصود رهنمون سازيد.  
خدایا چنان کن سرانجام کار              تو خشنود باشی و ما رستگار
روابط عمومی هیات فوتبال استان لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1395-06-10 08:34
اي كه از دستت ميايد كاري بكن ..
لطفن بودجه تكميل دهكده المپيك رو بگيرید تا به مخروبه اي تبديل نشده
نقل قول کردن
#2 مجید 1395-06-10 08:38
مقصر اقایانی هستن که فکر میکنن خیبر و فوتبال لرستان ارث پدریشونه پدر و مسری بیرون ودرون زمین جولان میدن این تیم امسال سقوطش حتمیه
نقل قول کردن
#3 عزیزی 1395-06-10 09:55
درود بر شناسنامه فوتبال لرستان ، درود بر خیبر و درود بر دست اندرکاران زحمت کش هیات فوتبال
من از طرف خودم و همه لرتبارهای کل ایران از بازیکنان متعصب خیبر عاجزانه تقاضامندم مثل همیشه با غیرت مثال زدنی خودتون در مسابقه های آینده با نتیجه گرفتن جواب این آقایان رو بدند .
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
نقل قول کردن
#4 سعید 1395-06-10 09:59
کدوم حمایت از تیم گهر .پدر تیم گهر که در آورید.
نقل قول کردن
#5 حمید ت 1395-06-10 10:02
جوابیه هیئت فوتبال لرستان ،کامل و مشروح توضیحات لازمه رو بیان فرمودن ،....،بسیار عالی بود
نقل قول کردن
#6 خرم ابادی 1395-06-10 14:54
به نقل از سعید:
کدوم حمایت از تیم گهر .پدر تیم گهر که در آورید.

شما برید سایتای تهران سرک بکشید همونجایی که تیمتون بازی خانگی هاشو انجام داد
نقل قول کردن
#7 سروش 1395-06-11 01:15
به نقل از مجید:
مقصر اقایانی هستن که فکر میکنن خیبر و فوتبال لرستان ارث پدریشونه پدر و مسری بیرون ودرون زمین جولان میدن این تیم امسال سقوطش حتمیه

آفرین بر تعصب و مردانگی شما
نقل قول کردن
#8 مهدی منصوری،از:حسن آبادشهرری 1395-06-11 03:07
سلام_تا زمانیکه مردم و شهرهای استان لرستان باهم اتحاد نداشته باشند استان لرستان تو هیچ زمینه ای پیشرفت نمیکنه،یعنی چی هرکس تعصب شهر و قوم خودشه به رخ میکشه،دوره این حرفها تموم شده_البته تا زمانیکه مسئولین ونمایندگان مجلس استان باهم متحد نیستند ازمردم عادی چه توقعی_اتحاد و همدلی رو از آذری زبونها یاد بگیرید،همه شهرها و استانهای آذری زبون متفق القول پشت تیم تراکتور سازی اند،مگه تراکتور مال تبریز نیست؟ولی همه آذری ها این تیم رو از خودشون میدونند_برای دریاچه ارومیه دیدید که تمام نمایندگان مجلس آذری زبان چطور برای ارومیه و دریاچه ش تلاش کردند_یعنی چی گهر مال دورود و خیبر مال خرم آباده_توروخدا این نسل جوان این افکار پوسیده رو ادامه ندهند/هرتیمی از استان در سطح اول کشور باشه متعلق به همه لرزبانان است نه برای یه شهر و منطقه خاص.
نقل قول کردن
#9 مهدی منصوری،از:حسن آبادشهرری 1395-06-11 03:11
بنده نه تو لرستان بدنیا امدم نه زندگی کردم،ولی اصالت پدربزرگی ام لره و خودمو لر میدونم،بخدا هم طرفدار پروپاقرص گهر دورود بودم و الانم طرفدار وحامی خیبرخرم آبادم_خواهشا برند و نشانه وافتخار لرهای ایران و جهان را حمایت کنید تا به جایگاه اصلیش برگرده_زنده باد لرستان و هرچی لره.
نقل قول کردن
#10 رضایی-کشتی 1395-06-11 07:25
اگه این همه برا خیبر هزینه می شه یک هزارمش بر سایر رشته ها هزینه بشه ورزش لرستان از این رو به آن رو می شه . اوج هنر نمایی خیبر را در پایان بازی با تیم پارس جم و آن حرکت کاپیتان تیم خیبر دیدیم . آن همه هزینه برای این بی اخلاقی.
نقل قول کردن
#11 هوادار 1395-06-20 13:35
اين همه نوشتي به خاطر اين جمله؟
«كل اعتبارات سالانه ورزش لرستان، كفاف هزينه يك فصل خيبر خرم‌آباد را نمي‌دهد»

خوب مدير كل داره ميگه نمي تونه كاري بكنه
جوابيه و بيانيه چه لزومي داره؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا