یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

يكي از مشكلاتي كه در هر بازي خانگي گهر در دورود خبرنگاران با آن روبه‌رو مي‌شوند، نداشتن مكاني مناسب مخصوص خبرنگاران است.

معمولاً در ساير ورزشگاه‌هاي كشور يا جايگاهي براي خبرنگاران پيش‌بيني مي‌شود يا آنها را در جايگاه ويژه مستقر مي‌كنند، ولي در ورزشگاه دورود شاهد هستيم كه در هر بازي برخوردهاي متفاوتي با اين قشر صورت مي‌پذيرد.
در ميزباني‌هاي اول و دوم وضعيت براي خبرنگاران بهتر بود و حداقل اجازه مي‌دادند كه در جايگاه ويژه مستقر شوند، اما در هفته‌هاي بعد براي نشستن در جايگاهي كه مخصوص تهيه گزارش خبرنگاران است، اين قشر زحمتكش بايد با افراد مختلف ستيز مي‌كردند تا اجازه ورود بيابند!
جالب اين‌جاست كه مسوولان جايگاه ويژه حاضرند افراد مختلف اعم از كودكان زير 10سال، افراد مسن و متفرقه را به اين قسمت راه بدهند ولي اين قشر را كه وظيفه تهيه گزارش، اخبار و ارسال آن به شبكه‌ها و مطبوعات مختلف را دارند؛ با هزار بهانه، دليل و بداخلاقي در مكان‌هاي نامناسب جاي دهند.
جالب‌تر اين است كه در بازي سپاهان و گهر به خبرنگار يافته تأكيد كرده‌اند كه جايگاه ويژه براي خبرنگاران نيست و شما بايد روي سكوها برويد! درب جايگاه ويژه را براي خبرنگار ما نگشودند، اما 2 پسربچه حدوداً 10 ساله با خيال راحت در جايگاه ويژه مشغول تماشاي بازي بودند كه گويا فرزندان آقايان از ما بهتر بودند!
اميدواريم آقايان هر چه زودتر علاوه بر درهاي بسته، در افكار بسته شان نيز تجديد نظر كنند و بدانند حضور خبرنگاران و اتعكاس گزارش، تصاوير و حواشي بازي، به نفع مردم و خود آن‌هاست.

ظفر پاپي

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا