یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در شرايطي كه مسابقات ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور در فصل 96-1395 قرار است روز 18 مردادماه با شركت 18 تيم آغاز شود، تيم خيبر خرم‌آباد هنوز تمريناتش آغاز نشده و اعضاي كادر فني و بازيكنان تيم نيز مشخص نيستند.
به گزارش پايگاه خبري يافته، اين در شرايطي است كه براي حضور در مسابقات ليگ‌هاي برتر يا دسته اول، دوران بدن‌سازي و آمادگي تاكتيكي تيم‌ها حداقل 45 روز قبل از آغاز فصل بايد شروع شود.
با توجه به اين كه فقط 34 روز تا آغاز مسابقات ليگ دسته اول باقي مانده حدود 10 تيم از جمع 18 تيم كارشان از مدت‌ها قبل آغاز شده و فقط خيبر و چند تيم ديگر هستند كه از قافله جا مانده‌اند كه اين موضوع مي‌تواند در صورت حضور سبزپوشان خرم‌آبادي در ليگ يك امسال، براي آن‌ها بسيار گران تمام شود.
بين مربيان فصل قبل خيبر، "وحيد فاضلي" به عنوان كمك‌مربي نساجي قائم‌شهر و دستيار "محمود فكري" برگزيده شده است و به صورت قطعي از جمع خيبري‌ها كنار رفته و از جمع بازيكنان نيز "محمود قائدرحمتي" بهترين گلزن فصل قبل اين تيم عازم تيم ليگ برتري سپاهان اصفهان شده و برخي بازيكنان ديگر نيز مشغول مذاكره با تيم‌هاي ديگر هستند. اين در حالي است كه مسئولين خيبر بازيكن جديدي براي جذب معرفي نكرده‌اند كه هيچ، حتي از بلاتكليفي براي حضور در ليگ يك سخن مي‌گويند!
 مدیر عامل باشگاه خیبر خرم‌آباد از نامشخص بودن شرایط این تیم برای حضور در لیگ دسته اول با خبرگزاري ايسنا سخن گفته است!
"ولی خسروی" اظهار کرده است: برخی از بازیکن‌ها (بومي) خودشان به صورت کج‌دار و مریز تمرین می‌کنند ولی چون وضعیت‌مان مشخص نیست هنوز با کادر فنی یا بازیکن جدیدی مذاکره نکرده‌ایم.
وي در پاسخ به پرسشی که امکان دارد "علي نیکبخت" سرمربی فصل قبل باز هم هدایت خیبر را به عهده بگیرد؟ گفته است: چون شرایط نامعلوم است و بلاتکلیف هستیم هنوز با وی صحبتی نداشته‌ایم.
مدیر عامل باشگاه خیبر خرم‌آباد با اشاره به جلسه استاندار لرستان با نمایندگان خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، اشاره كرد: در آن جلسه صحبت‌های خوبی رد و بدل شد که امیدوارم هر چه سریع‌تر اجرایی شوند تا تکلیف تیم مشخص شود.
به هر حال اگر هم شرايط خيبر تا هفته آينده براي حضور در مسابقات اين فصل آماده شود، باز هم اين تيم از رقبا عقب است و بعيد به نظر مي‌رسد در بازار نقل و انتقالات موفق شود بازيكنان مطرحي جذب نمايد و از آن جا كه نسبت به فصل گذشته نيز دير كارش را شروع كرده است، به صعود اين تيم نمي‌توان اميدوار بود و باز هم در صورت حضور بايد سقوط نكردن از ليگ يك را هدف اصلي از شركت در اين رقابت‌ها قرار داد!

قابل ذكر است 17 حريف خيبر خرم‌آباد در فصل آتي ليگ يك را تيم‌هاي استقلال اهواز، راه‌آهن یزدان تهران، ملوان انزلی، پارس جنوبی جم بوشهر، فجر سپاسی شيراز، مس رفسنجان، خونه به خونه بابل، مس کرمان، نساجی مازندران، آلومینیوم اراک، نفت مسجد‌سلیمان، گل‌گهر سیرجان، ایران‌جوان بوشهر، فولاد یزد، بادران (پارسه) تهران، اکسین البرز و سپیدرود رشت تشكيل مي‌دهند.

آغاز ليگ دسته اول فوتبال كشور تا يك ماه ديگر/ فرصت‌سوزی خیبر خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 مهران رشیدی 1395-04-15 20:45
تا کی ....؟؟؟ :sad: :sad: :sad:
نقل قول کردن
#2 مجید 1395-04-15 23:15
بنظرم چون هیچکسی برای این تیم وجوانان خرم آبادی اهمیتی قائل نیست
با این وضع این تیم به جایی نمیرسه و سقوط حتمی ست اجازه بدن امتیاز تیم به فروش بره وپولش بین بازیکنان بومی تقسیم بشه وبا این کار حداقل بیست نفر از جوانان بدبخت این شهر چیزی عایدشون میشه این حرف رو جدی زدم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا