در هفته‎های گذشته خبرها و حواشی زیادی از تیم گهر به گوش رسید که البته این موضوعات تازگی ندارد و تبدیل به عادت شده است. صحبت کردن علیه هم، دادن بیانیه، مطرح کردن خریداران جدید، دست به کارهای غیرورزشی زدن و ... از جمله اقداماتی بود که برخی برای به‎دست آوردن گهر به آن‎ها تن دادند.

در این بین اما مدیر اجرايي تيم گهر که خیلی در صعود این تیم به لیگ برتر نقش داشت، جنب‎وجوش بیشتری دارد و اعلام کرده می‎خواهد این فصل هم با گهر جواز حضور در لیگ برتر فصل آینده را به‎دست آورد، البته اگر مالک یا بهره‎بردار گهر مشخص شود!

در این مدت صحبت‎هایی علیه حیدرپور مطرح شده که ظاهراً این آقا، نگارنده(مهران مريدي) را مقصر می‎داند و دائم با مسوولان محل كار من يعني خبرگزاری ایسنا و نشریه طلوع ورزش تماس می‎گیرد و می‎گوید که از بنده شکایت کرده است.

حیدرپور تأکید کرده که یک «الف‎بچه» نمی‎تواند کاری از پیش ببرد. این‎جا یک سوال پیش می‎آید، چرا او از یک ‎بچه شکایت کرده؟ وی همچنین به یکی از همکاران گفته، همان‎طور که برنامه جام افلاک را تعطیل کرد کاری می‎کند که نگارنده هم پشیمان شود.

در این‎جا ذکر چند نکته را ضروری می‎دانم؛ آقای حیدرپور! اول که خیلی ترسیدم، دوم- ما فقط واقعیت‎ها را نوشته‎ و با کسانی که مصاحبه گرفته‎ایم، فایل صوتی آن موجود است و نمونه آن صحبت‎های محمد غلامین است که تأکید کرد: «حیدرپور و عابدینی سرمان کلاه گذاشتند» و در گفت‎وگویی که با مهابادی سرمربی وقت گهر داشتیم، گفت: «صحبت‎های غلامین را تأیید می‎کنم». در ضمن باید از کسانی که علیه‎ شما صحبت کرده، شکایت کنید و آن شخص هم اگر مدعی شود که این صحبت‎ها را مطرح نکرده، می‎تواند از ما شکایت کند.

آقای حیدرپور! تو(به‎کار بردن واژه "تو" را بی‎ادبی قلمداد نکنید، چون ما به خدا که خالق جهان است می‎گوییم، خدایا به امید تو، پس بنده‎اش را هم با این واژه، خطاب می‎کنیم) خودت هم مثلاً از اصحاب رسانه هستی و قانون را بهتر از ما می‎دانی، پس سعی نکن با ارعاب دیگران به هدف‎تان برسید. یادتان باشد پس از مصاحبه غلامین، برای ادای رسالت‎مان با تو تماس گرفتیم که مایل به صحبت نبودی. برای ما اشخاص فرقی ندارند و رسالت خبرنگاری از همه چیز برای‎مان مهمتر است.

آقای حیدرپور! اگر در صدا و سیما نفوذ داری، دلیل نمی‎شود که همه را به چشم مسوولان آن سازمان ببینی و هر رسانه‎ای تفکرات خاص خودش را دارد، در ضمن اگر توانستی ما را هم مدتی به تعطیلات بفرست!

آقای حیدرپور! این‎که تیم گهر برای شما چه سودی دارد که این قدر برای به‎دست آوردن آن تلاش می‎کنید، به خودتان مربوط است اما سعی نکنید با تشویش اذهان عمومی به خواسته‎هایتان برسید. مردم بهتر می‎دانند که برخی چه بلاهایی سر گهر آوردند و دایه مهربان‎تر از مادر شدند.

آقای حیدرپور! اگر می‎خواهید کاری کنید که ما به شما بگوییم "تو خود نمره بیستی، تو مثل هیچ‎کسی نیستی" سخت در اشتباهی، چون امکان ندارد خلاف واقعیت بنویسیم.

آقای حیدرپور! صحبت‎های خنده‎دار دیگری هم در رسانه‎ها مطرح کرده‎اید اما چون عاقلان می‎دانند که آنها بی‎پایه و اساس هستند، در این یادداشت به آنها نمی‎پردازم.

آقای حیدرپور! برای ما فرقی ندارد چه کسی مدیر گهر باشد، ما مرید کسی نیستیم و آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک است، پس هرچه از دستت برمی‎آید...

 

مهران  مريدي / سردبیر نشریه طلوع ورزش لرستان و خبرنگار ایسنا
منتشر شده در نشريه طلوع ورزش لرستان