یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در هفته‎های گذشته خبرها و حواشی زیادی از تیم گهر به گوش رسید که البته این موضوعات تازگی ندارد و تبدیل به عادت شده است. صحبت کردن علیه هم، دادن بیانیه، مطرح کردن خریداران جدید، دست به کارهای غیرورزشی زدن و ... از جمله اقداماتی بود که برخی برای به‎دست آوردن گهر به آن‎ها تن دادند.

در این بین اما مدیر اجرايي تيم گهر که خیلی در صعود این تیم به لیگ برتر نقش داشت، جنب‎وجوش بیشتری دارد و اعلام کرده می‎خواهد این فصل هم با گهر جواز حضور در لیگ برتر فصل آینده را به‎دست آورد، البته اگر مالک یا بهره‎بردار گهر مشخص شود!

در این مدت صحبت‎هایی علیه حیدرپور مطرح شده که ظاهراً این آقا، نگارنده(مهران مريدي) را مقصر می‎داند و دائم با مسوولان محل كار من يعني خبرگزاری ایسنا و نشریه طلوع ورزش تماس می‎گیرد و می‎گوید که از بنده شکایت کرده است.

حیدرپور تأکید کرده که یک «الف‎بچه» نمی‎تواند کاری از پیش ببرد. این‎جا یک سوال پیش می‎آید، چرا او از یک ‎بچه شکایت کرده؟ وی همچنین به یکی از همکاران گفته، همان‎طور که برنامه جام افلاک را تعطیل کرد کاری می‎کند که نگارنده هم پشیمان شود.

در این‎جا ذکر چند نکته را ضروری می‎دانم؛ آقای حیدرپور! اول که خیلی ترسیدم، دوم- ما فقط واقعیت‎ها را نوشته‎ و با کسانی که مصاحبه گرفته‎ایم، فایل صوتی آن موجود است و نمونه آن صحبت‎های محمد غلامین است که تأکید کرد: «حیدرپور و عابدینی سرمان کلاه گذاشتند» و در گفت‎وگویی که با مهابادی سرمربی وقت گهر داشتیم، گفت: «صحبت‎های غلامین را تأیید می‎کنم». در ضمن باید از کسانی که علیه‎ شما صحبت کرده، شکایت کنید و آن شخص هم اگر مدعی شود که این صحبت‎ها را مطرح نکرده، می‎تواند از ما شکایت کند.

آقای حیدرپور! تو(به‎کار بردن واژه "تو" را بی‎ادبی قلمداد نکنید، چون ما به خدا که خالق جهان است می‎گوییم، خدایا به امید تو، پس بنده‎اش را هم با این واژه، خطاب می‎کنیم) خودت هم مثلاً از اصحاب رسانه هستی و قانون را بهتر از ما می‎دانی، پس سعی نکن با ارعاب دیگران به هدف‎تان برسید. یادتان باشد پس از مصاحبه غلامین، برای ادای رسالت‎مان با تو تماس گرفتیم که مایل به صحبت نبودی. برای ما اشخاص فرقی ندارند و رسالت خبرنگاری از همه چیز برای‎مان مهمتر است.

آقای حیدرپور! اگر در صدا و سیما نفوذ داری، دلیل نمی‎شود که همه را به چشم مسوولان آن سازمان ببینی و هر رسانه‎ای تفکرات خاص خودش را دارد، در ضمن اگر توانستی ما را هم مدتی به تعطیلات بفرست!

آقای حیدرپور! این‎که تیم گهر برای شما چه سودی دارد که این قدر برای به‎دست آوردن آن تلاش می‎کنید، به خودتان مربوط است اما سعی نکنید با تشویش اذهان عمومی به خواسته‎هایتان برسید. مردم بهتر می‎دانند که برخی چه بلاهایی سر گهر آوردند و دایه مهربان‎تر از مادر شدند.

آقای حیدرپور! اگر می‎خواهید کاری کنید که ما به شما بگوییم "تو خود نمره بیستی، تو مثل هیچ‎کسی نیستی" سخت در اشتباهی، چون امکان ندارد خلاف واقعیت بنویسیم.

آقای حیدرپور! صحبت‎های خنده‎دار دیگری هم در رسانه‎ها مطرح کرده‎اید اما چون عاقلان می‎دانند که آنها بی‎پایه و اساس هستند، در این یادداشت به آنها نمی‎پردازم.

آقای حیدرپور! برای ما فرقی ندارد چه کسی مدیر گهر باشد، ما مرید کسی نیستیم و آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک است، پس هرچه از دستت برمی‎آید...

 

مهران  مريدي / سردبیر نشریه طلوع ورزش لرستان و خبرنگار ایسنا
منتشر شده در نشريه طلوع ورزش لرستان

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 قاسمی 1392-05-09 08:04
این فوتبال کثیف ، گویا کثیف تر از آن است که فکرش را می کنیم . در خبرها آمده بود که یکی از مدیران تیم گهر درود برای جبران کارهای نکرده اش در تیم گهر ، دیواری کوتاه تر از ورزشی نویسان و بخصوص ورزشی نویس با اخلاق خرم آبادی " مهران مریدی " پیدا نکرده و ضمن تهدید ایشان و با " یه الف بچه " خطاب کردن او ، توهین آشکاری به جامعه مطبوعاتی ما داشته است . این جمله از زبان کسی بیرون آمده که ادعا می می کند بر نامه " جام افلاک " را هم ایشان تعطیل کرده است ! جل الخالق ! آخه به این آقا چه باید گفت ؟ شاید بهترین جواب همان گفته آقای داودوندی باشد که می گوید : " یک الف بچه" آنهائی هستند که گنجشک را به جای قناری رنگ کرده و بدون داشتن منطق می خواهند به ذهن علاقمندان فرو کنند که دلسوز ورزش این دیار هستند، غافل از اینکه خیلی وقت است مشت این ذغال فروشان! نزد علاقمندان به ورزش این دیار باز شده، اما خودشان خبر ندارند!...در از گفته های خود اظهار ندامت کرده و رسما" از این ورزشی نویس لرستانی دلجویی کنند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا