یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حتي بچه‌های زیر 5 سال هم می‌دانند که تیم فولاد خوزستان یکی از تیم‌های بسیار مطرح و حتی شاید بتوان گفت از با امکانات‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است.
فولاد که سابقه 2 بار قهرمانی فوتبال لیگ برتر ایران را در سابقه ورزشی خود دارد چند روزی میهمان ما بروجردی‌ها بود و از آنجا که هنر عدم استفاده از موقعیت‌های پیش آمده در شهرمان توسط ما بروجردی‌ها زبانزد خاص و عام است! این بار هم مرغ از قفس پرید و حتی بیشتر از دفعات قبل: دست ما کوتاه بود و خرما بر نخیل!
طی یک هفته حضور تیم فولاد خوزستان در بروجرد دریغ از یک بازی نصف و نیمه با تیم‌های بروجردی! دریغ از یک حضور مسؤولین مربوطه و یا بازیکنان در کنار این تیم برای کسب تجربه!
حسرت فوتبالیست‌های بروجردی که در روی سکوها نظاره‌گر تمرین و حتی دو مسابقه این تیم با تیم‌های منتخب شهرستان دورود بودند صحنه‌های غم‌انگیزی را رقم زده بود!
متأسفانه در همان زمان که تیم فولاد خوزستان به دنبال یافتن حریف برای مسابقه دوستانه بود و دقیقاً موقع مسابقه اول این تیم مقابل منتخب دورود، چند کیلومتر آنطرف‌تر در ورزشگاه شهید علی بیات پیشکسوتان و پا به سن گذاشته‌های فوتبال بروجرد در یک گفتمان تکراری حیدری نعمتی! در حس و حال سی چهل سال پیش، در حال شکافتن قبرستان کهنه بودند و داشتند از خجالت همدیگر در می‌آمدند!
به واقع حضور تیم فوتبال فولاد خوزستان در بروجرد که در سال 2014 رتبه بسیار عالی 185 باشگاه‌های جهان را به دست آورده بود، موقعیت ممتازی را نصیب فوتبال شهرمان کرده بود که این بار هم ما بروجردی‌ها فقط نظاره‌گر بودیم و انگارنه‌انگار که می‌شود از این موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.
اگر از یک مورد بسیار تراژدی روز آخر حضور این تیم در بروجرد بگذریم!(که صدالبته دوستان مطمئن باشند که به خاطر مسائلی، مطلقاً هیچ‌گاه از طرف نگارنده رسانه‌ای نخواهد شد) این بار هم نمره فوتبال بروجرد از حضور یک تیم صاحب‌نام در بروجرد، نمره قابل قبولی نبود!
فرهاد داودوندی/ بروجرد
به بهانه اردوی تیم فولاد خوزستان در بروجرد: از آمدنت نبود فوتبال بروجرد را سود... توضیح: اردوی آماده‌سازی تیم فولاد خوزستان پیش از شروع شانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور به مدت 10 روز در کمپ ورزشی نساجی بروجرد برگزار و پنج‌شنبه 3 تیرماه به پایان رسید. در طول این اردو، شاگردان "نعیم سعداوی" 2 دیدار دوستانه برگزار کردند: این تیم در دیدار اول و در مصاف با تیم گهرنوین دورود به برتری 5 بر صفر دست یافت و  در دیدار دوم، تیم منتخب فوتبال خرم‌آباد را 3 بر یک شکست داد.

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1395-04-05 15:26
لرسنان باید حداقل سه تیم لیگ دسته یک و یک تیم لیگ برتری داشته باشد ....چون الان بهترین بازیکنان رو در تیم ملی و تیم های باشگاهی لیگ برتر داریم .....واقعا حیف این سرمایه ها که برا دیگه استانها افتخار آفرین میشن ای کاش این افتخارات نصیب تیمهای لرستانی میشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا