یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با گذشت 9 ماه از تولد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و به‌رغم مشکلات مالی این سازمان در بخش ورزش تا به حال کارنامه‌ای قابل‌قبول از خود بر جای گذاشته است.
با توجه به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ و ورزش در سطح شهر پس از سال‌ها پی‌گیری سرانجام در سال 1394 این امر محقق شد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد نیازمند توجه بیشترسازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تأسیس و آغاز به کار کرد.
در راه تحقق این خواسته‌ی به حق شهروندان تلاش و پی‌گیری‌های چند تن از اعضای فرهنگی و به خصوص ورزشی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد مشهود بود، بی‌تردید برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مستلزم صرف هزینه است، شوربختانه از بدو تولد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تا به حال کمبود اعتبارات این سازمان را رنج داده است.
هر چند شهردار خرم‌آباد در صدد برطرف کردن این مشکل اقداماتی انجام داده است اما به طور کامل این معضل مرتفع نشده است، با تمامی تفاسیر و موانع با حضور مهرداد علی‌پناه به عنوان معاون ورزشی تا به حال اقدامات مثبت و خوبی صورت گرفته که آخرین آن جشنواره‌ی بزرگ فجر شهرداری در 12 رشته‌ی ورزشی به شمار می‌رود
علی‌پناه با حمایت مسعود ارمغان، مدیر عامل سازمان موفق شد ضمن برگزاری باکیفیت مسابقات فجر در رشته‌های مختلف شور و نشاط خاصی در بین ورزشکاران ایجاد نمایند، حضور ورزشکاران مطرح لرستان و حتی ملی‌پوش در مسابقات فجر شهرداری نشان‌دهنده‌ی کیفیت و اهمیت این دوره از رقابت‌ها بود.
یکی از فاکتورهای موفقیت مهرداد علی پناه ورزشی بودن و رزومه‌ی این چهره در زمینه‌ی ورزش می‌باشد، علی‌پناه سال‌ها در رشته‌ی کشتی و بعدها نیز با فوتبال در سطح باشگاه‌های استان درخشید و به ورزشکاری بااخلاق شهره شد.
یقیناً با تمهیدات تازه‌ی اندیشیده شده در بحث درآمدزایی در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و بالندگی بیشتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خواهیم بود، وجود جوان‌های خوش‌فکری چون شاهین احمدی، مهرداد علی‌پناه، یوسف عزیزی و ... می‌تواند نویدبخش روزهایی خوب برای فرهنگ و ورزش خرم‌آباد باشد.
رضا طولابی

مطلب مرتبط:
انتظار ديرينه برآورده شد: افتتاح سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 امین 1395-03-16 18:14
حالا سازمان فرهنگی چه گلی زده به سراین مردم شهر
ای کاش به جای این همه خرج واسه این سازمان دو تا کوچه آسفالت میکردند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا