یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از هفته سي و هشتم و پاياني ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور تيم خيبر خرم‌آباد از ساعت 17 عصر دوشنبه 27 اردي‌بهشت‌ماه در ورزشگاه تختي ميزبان نساجي قائم‌شهر است.
به گزارش پايگاه خبري يافته، خيبر در شرايطي برابر نساجي قرار مي‌گيرد كه در صورت كسب پيروزي مقابل اين تيم با يك دو نشان خواهد زد، هم جاي نساجي را در جدول رده بندي تصاحب مي كند و پس از مدت‌ها به رتبه‌هاي تك‌رقمي جدول 20 تيمي ليگ يك دست مي‌يابد و هم انتقام شكست 2 بر يك بازي رفت را از اين تيم شمالي خواهد گرفت. كاري كه دور از دسترس نيست و با توجه به روند نتايج مثبت خيبر و نتايج منفي نساجي، دور از انتظار نبوده زيرا نساجي هفته قبل در خانه 3 بر يك مغلوب تيم ته‌جدولي آلومينيوم هرمزگان شد!
بي‌انگيزگي بازيكنان نساجي در كنار مسشلات مالي اين باشگاه، محروميت محمد قاسمی‌نژاد كه در دقيقه 72 بازي قبلي اخراج شد و نيز احتمال عدم حضور سيد كوروش موسوي سرمربي اين تيم كه قرار بود عمل جراحي معده داشته باشد، دست به دست هم مي‌دهد تا نساجي مانند لشكر شكست خورده عصر يك‌شنبه وارد خرم‌آباد شده و در هتل شقايق اسكان يابد.
نساجي كه همچون خيبر از پرطرفدارترين تيم‌هاي ليگ يك است بجز شكست خانگي هفته اخير برابر آلومينيوم هرمزگان از هفته 34 به بعد و ظرف 4 بازي آخر خود پيروز نشده است و آخرين برد اين تيم مربوط به 23 فروردين و پيروزي خانگي يك بر صفر مقابل پارسه تهران از تيم‌هاي قعرنشين جدول بوده است و در شرايطي كه در كورس صعود به ليگ برتر قرار داشت، از هفته سي و چهارم، ستاره اقبال اين تيم رو به افول نهاد و از قافله‌ي صدرنشينان جا ماند.
به هر حال در بازي روز دوشنبه عیسی پرتو و رحمان جعفری از نقاط اتكاي اين تيم به شمار مي‌روند كه به دنبال كسب يك تساوي جهت باقي ماندن در پله هشتم و يا نهايتا مهم شدن در اين مسابقات هستند در حالي كه تساوي اصلا به درد خيبر نمي‌خورد و مي‌تواند باعث سقوط يك و حتي دو رتبه‌اي اين تيم در جدول نيز شود.
خيبر در اين بازي روي گلزني محمود قائدرحمتي مهاجم دورودي خود كه با احتساب گل سوخته بازي رفت مقابل آلومينيوم هرمزگان اكنون 10 گله و در رده چهارم جدول گلزنان ليگ دسته اول است و شهاب دارايي مهاجم جوان خود كه در دور برگشت و طي 7-8 بازي كه ميدان ديده 2 گل به ثمر رسانده است، حساب ويژه‌اي باز كرده و اميدوار است با پيروزي در اين بازي حداقل رتبه نهمي خود را كسب نمايد. (در صورت پيروز نشدن آلومينيوم اراك در بازي خانگي خيبر هشتم مي‌شود)
اينك بايد ديد مدل بومي شده‌ي خيبر كه از بازي نفت مسجدسليمان توسط علي نيكبخت رونمايي شد، قادر خواهد بود با حمايت تماشاگران در آخرين بازي از سد لشكر نصف و نيمه نساجي برآيد و جاي اين تيم را در جدول رده‌بندي تصاحب كند يا خير؟
این بازی را "وحید مالکی" از اصفهان قضاوت می‌کند.
رضا جايدري/ پايگاه خبري يافته
 يورش خيبر به سكوي هشتم جدول/ پيروزي مقابل نساجي، با يك تير دو نشان زدن است
 صحنه به ثمر رسيدن تنها گل خيبر در بازي رفت توسط حسين جودكي (كه در نم‌فصل دوم به گل‌گهر پيوست)

دیدگاه‌ها  

#1 مهران رشیدی 1395-02-26 15:52
نساجی رو میبریم
هشتم هم میشیم
به خاطر از خود گذشتگی هایی که دیدیم همه هوادارا فردا یه تشکر درست و حسابی از جوونای کم توقع با غیرت خیبر میکنیم همچنین کادر فنی با معرفت خیبر که از خیلی چیزا واسه سر بلندی خیبر گذشتن فقط امیدوار به سال بعدیم که با تجربه ای که به دست اوردیم با یه مدیریت حرفه ای در حد یه مدعی باشیم
نقل قول کردن
#2 خیبری 1395-02-26 17:00
از همه همشهریهام درخواست میکنم تیمو تنها نگذارند وعده ما فردا ورزشگاه تختی
نقل قول کردن
#3 روح الله بیرانوند 1395-02-26 17:53
انشاالله با یه نتیجه پرگل با همت جوانان شهرمون میبریم
شهاب دارایی هم تو این بازی دو گل میزنه
نقل قول کردن
#4 ابوذر 1395-02-26 20:30
ایشالا به امید خدا وتشویق تماشاگران خیبر در این بازی با گل های زیادی پیروز شود
نقل قول کردن
#5 ابوذر 1395-02-27 00:24
به امیر منصوریان مدافع چپ تیم شهرمان خیبر رای بدهید در سایت دی اسپرت .باتشکر ازهمشهریان عزیز
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا