یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تيم نفت مسجدسليمان كه سال گذشته از ليگ برتر به دسته اول فوتبال كشور سقوط كرد، دور برگشت مسابقات را ليگ يك را خوب آغاز كرد و همچون خيبر خرم‌آباد تا چند هفته از دور برگشت، متحمل شكست نشد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، طلسم شکست‌ناپذیری نفت مسجدسلیمان در دور برگشت توسط ماشين‌سازي تبريز آن هم در ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان شكسته شد كه شاگردان رسول خطيبي در هفته سی ‎و سوم 2 بر يك نفت را مغلوب كردند.
پيش از اين، آخرین باخت نفت مسجدسلیمان به دیدار عقب افتاده مقابل پاس همدان در تاریخ 27 آذر 1394 برمی‎گشت که نفتی‎ها در همدان مغلوب پاس همدان شده بودند. زردپوشان نفت پس از سپری کردن 13 بازی بدون باخت در دور برگشت لیگ دسته اول، عصر دوشنبه 23 فروردین 1395 در یک بازی خانگی بازي را 2 بر يك به ماشین‎سازی تبریز واگذار کردند تا پس از 115 روز طعم شکست را بار دیگر تجربه کنند.
نفتي‌ها پس از پيروزي يك بر صفر مقابل نساجي قائم‌شهر در 9 فروردين امسال، طي 5 بازي بعدي موفق به كسب پيروزي نشده‌اند و ادامه كارنامه سال 1395 آنان به شرح زير است:
هفته 36: آلومينيوم هرمزگان 2 نفت مسجدسليمان 0
هفته 35: نفت مسجدسليمان 1 گل‌گهر سيرجان 1
هفته 34: مس رفسنجان 2 نفت مسجدسليمان 1
هفته 33: نفت مسجدسليمان 1 ماشين‌سازي تبريز 2
هفته 32: پارسه تهران 0 نفت مسجدسليمان 0
اكنون و در هفته سي هفتم خيبر خرم‌آباد مي‌تواند نهايت استفاده را از بحران تيم نفت برده و اين تيم بي‌انگيزه را در خانه خودش مغلوب نمايد تا امكان دست‌يابي به پله‌هاي تك قمي جدول در ليگ امسال كه افخاري بزرگ براي تيم محروم خطه لرستان است، فراهم آيد.
خيبر در جدول رده‌بندي با 46 امتياز يازدهم است و نفت مسجدسليمان نيز با 47 امتياز در رده‌ي دهم همسايه خيبر است. اگر 3 امتياز پيروزي خيبر مقابل آلومنيوم هرمزگان كه به ناحق توسط كميته استيناف از اين تيم گرفته شد، به سبزپوشان لرستاني باز مي‌گشت؛ اين تيم اكنون با 49 امتياز در رده‌ي نهم جدول قرار داشت، البته خيبر در صورت كسب پيروزي در مسجدسليمان بسيار اميدوار مي‌شود تا با پيروزي خانگي هفته پاياني مقابل نساجي قائم‌شهر، رده‌ي هشتم جدول را نيز تصاحب نمايد.
بازي رفت خيبر و نفت دو نماينده‌ي مناطق لرنشين در ليگ يك، دوشنبه 16 آذر 1394 به قضاوت يدالله جهانبازي در ورزشگاه تختي خرم‌آباد با تساوي بدون گل خاتمه يافت. بازی برگشت را حسین زمانی داور 31 ساله از استان قم قضاوت می کند.
رضا جايدري/ پايگاه خبري يافته
 
بهترين فرصت براي خيبر خرم‌آباد: نفت مسجدسليمان 5 بازي است كه نمي‌برد
تصويري از بازي رفت خيبر و نفت مسجدسليمان در بازي رفت
 
برنامه هفته سی و هفتم – سه‌شنبه 21 اردیبهشت 95 - ساعت 17
نفت مسجدسلیمان - خیبر خرم‌آباد‌- ورزشگاه شهید محمدی مسجدسلیمان
گیتی‌پسند اصفهان- پاس همدان- ورزشگاه آرارات اصفهان  
ماشین‌سازی تبریز- مس رفسنجان - ورزشگاه تختی تبریز
شهر باران (داماش گيلان)- صنعت نفت آبادان– ورزشگاه شهید عضدی رشت
پارسه تهران- گل‌گهر سیرجان ‌- ورزشگاه صنایع دفاع تهران
ایران‌جوان بوشهر- فولاد یزد- ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر         
شهرداری اردبیل- خونه به خونه بابل- ورزشگاه تختی اردبیل
نساجی مازندران- آلومینیوم هرمزگان- ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر
فجر سپاسی شیراز- آلومینیوم اراک- ورزشگاه حافظیه شیراز
مس کرمان- پیکان تهران- ورزشگاه امام علی کرمان
 

دیدگاه‌ها  

#1 عباس چراغزاده 1395-02-20 17:08
انشاالله میبریم.
نقل قول کردن
#2 مهران رشیدی 1395-02-20 17:41
شیرهای سبز لرستان دین خوشون رو به مردم لرستان ادا کردن ،به امید سال بعد و تیمداری حرفه ای و ان شاا... صعود به لیگ برتر با دست پر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا