یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تا قبل از اختلاس چند صد هزار ميلياردي تیم گهر هم مدیر عامل داشت، هم صاحب و مانند همه تیم‌ها برایش هزینه می‌شد.

عابدینی‌ها به عنوان مسوول و مدیر‌عامل برای کلیه رده‌های سنی گهر تا حد امكان هزینه می‌کردند اما پس از رو شدن جریان اختلاس گروه آريا، يك باره اين تيم بلاتكليف ماند و با شرايط ويژه در اختيار متقاضيان قرار گرفت.

اگر شهريور 1390 تیم داود مهابادي كه قائمشهر به دورود منتقل شد، نبود، گهر در مسابقات شرکت نمی‌کرد. اتفاقاً همان سال با کمک مسوولان استان و شهر و مردم شریف دورود به لیگ برتر صعود کرد.

در لیگ برتر ابتدا شورا و شهردار دورود تیم را حمایت کردند، اما متاسفانه نتيجه‌بخش نشد. حسين هدایتی با هزاران وعده آمد اما مشخص نشد مدیر عامل کیست و مسوولین کجایند؟!

تیم اصلي و تيم‌هاي رده پايه گهر رها شدند. اگر کمک‌های فرمانداری، اعضاي شوراي شهر دورود، شهرداری و مردم نبود اکنون نه نامی از گهر بود و نه نشانی!

اما چه باید کرد مردم در انتظارند. هنوز فصل جديد شروع نشده، اين تیم چند صاحب آن هم در تهران پیدا کرده که فعلاً هیچ کاری نشده و مشخص نیست چه کسی مسوول گهر است و اگر تیم مسوول دارد چرا به امان خدا رها شده است؟!

مردم دورود چشم به راه تشکیل تیم در شهر دورود هستند که همانند سایر تیم‌ها در شهر دورود اسکان داده شوند و تمرینات و مسابقات در دورود باشند.

مگر تیم گهر مثل داماش گیلان زیر مجموعه گروه آريا نبوده است؟ پس چگونه است که داماش مسوول و اسپانسر دارد، مدیر عامل دارد، ولی گهر هیچ؟!

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا