یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دوشنبه 30 فروردین از هفته‌ی سی و چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تيم خیبر خرم‌آباد از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی میزبان داماش گیلان (شهر باران) است.
تقابل این دو تیم از آن‌جا حائز اهمیت است که خیبر برای حفظ موقعیت در ميانه جدول و يا صعود به رده‌هاي بالاتر و داماش برای فرار از سقوط، رو در روی هم قرار می‌گیرند.
نماینده‌ی فوتبال لرستان در این مسابقه بازیکن 3 اخطاره و مصدوم ندارد و با تمام قوا وارد زمین خواهد شد. در آن سوی میدان، داماش شهرباران، میلاد نوری مدافع وسط خود را به دلیل اخراج در بازی قبلي مقابل آلومینیوم هرمزگان براي اين بازي در اختیار ندارد.
تمرینات هفته‌ی گذشته سبزپوشان خیبر به رغم بارش شدید باران در خرم‌آباد به صورت منظم پی‌گیری شد و شدت بارش‌ها فقط یک جلسه از تمرینات خیبر را به سالن سرپوشیده کشاند.
علی نیکبخت سرمربی خیبر که به دلیل اخراج در دیدار مقابل شهرداری اردبیل این بازی را از جایگاه دنبال خواهد کرد، به خوبی می‌داند که ارزش پيروزي خانگی چقدر برای تیم‌اش مهم و حیاتی به شمار می‌رود، از این رو نیکبخت با استفاده از بازیکنان تکنیکی که قدرت حفظ توپ بیشتری دارند، در سودای رسیدن به گل نقشه‌ها در سر می‌پروراند، با توجه به قدرت پا به توپ، برگشت سریع و قدرت دریبلینگ مدافع پیش رو‌، به کارگیری مسعود ستاری در جناح راست، انتقال محمود قائدرحمتي زهردار و گلزن به یک خط جلوتر و نزدیک‌تر شدن این بازیکن به محوطه جریمه داماش، قرار گرفتن مصطفی علیخانی پشت سر مهاجم هدف و استفاده از سرعت و تکنیک علیخانی همچنین فرارهای یاسر درویشی از چپ، ضربات کاشته و هدفمند علی صدرا، دوندگی و بازی فداکارانه‌ی حمید گلزاری، هوش و اعتماد به نفس علی گودرزی در قلب خط دفاع، تسلط فرزاد بهاری در ارسال‌های هوایی، رفلکس و جاگیری‌های مناسب محمدعلی نعمتی دروازه‌بان آماده خیبر می‌تواند هر حریفی را وادار به تسلیم نماید.
داماش گیلان که به تازگی "افشین ناظمی" را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت خود می‌بیند، در مقابل تماشاگران پرتعداد و پرشور خیبر ابتدا سعی خواهد کرد با انجام بازی تدافعی و باحوصله، فشار ابتدای مسابقه‌ی خیبر و ورزشگاه را کم نماید.
بازیکنان فداکار خیبر با 3 ماه حقوق معوقه و بدون دریافت یک ریال پاداش، دوشنبه با حمایت هواداران فقط به دنبال 3 امتیاز این جدال سخت هستند، تیم باتجربه‌ی داماش حتا با کسب يك امتیاز، خرم‌آباد را خوشحال ترک خواهد کرد. ناگفته نمايند كه حريف شمالي در زمين حريفان غيرقابل پيش‌بيني بازي مي‌كند و خيبري‌ها نبايد اين تيم را دست كم بگيرند.
بازي رفت اين دو تيم در رشت با تساوي بدون گل خاتمه يافت. خیبر در هفته‌ی گذشته با تساوی بدون گل در مقابل میزبانش شهرداری اردبیل 40 امتیازی و داماش نیز با مغلوب كردن آلومینیوم هرمزگان در زمین عضدی رشت 34 امتیازی شد. خيبر با كسب پيروزي در اين بازي تقريباً كار بقاء خود را در ليگ دسته اول قطعي مي‌كند و در صورت پيروزي در اين بازي در 4 بازي بعدي با خيالي آسوده‌تر و بدون استرس مسابقات را دنبال خواهد كرد و از طرفي داماش را نيز پايين‌تر از خود نگه داشته و به عنوان يكي ديگر از گزينه‌هاي اصلي سقوط به جمع آلومينيوم هرمزگان و فولاد يزد اضافه خواهد كرد.
داور روز دوشنبه بازي خيبر و داماش "موعود بنیادی‌فر" از شهركرد است. اين داور بين‌المللي 31 سال سن دارد و داراي مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد تربيت بدني و علوم ورزشي با گرايش مديريت ورزشي است و شغل اصلی‌اش دبير ورزش مي‌باشد. سجاد طوری و محمد راهی وي را به عنوان كمك در قضاوت بازي خيبر و داماش گيلان ياري مي‌دهند.
رضا طولابی/ پايگاه خبري يافته

 بازي 6 امتيازي خيبر و داماش گيلان/ تضمين بقاء خيبر با امضا مُهر سقوط داماش
تصويري از بازي رفت كه محمد پهلوان‌پور و ياسر درويشي از خيبر در جدال با آبي پوشان داماش شهر باران ديده مي‌شوند

دیدگاه‌ها  

#1 زنده باد لرستان 1395-01-29 08:47
از همه هواداران خیبر خواهش می کنم که به سایت دی اسپرت بروند و به فرزاد بهاری کاپیتان با تعصب خیبر رای به دهند
نقل قول کردن
#2 ناشناس 1395-01-29 11:07
همشهری های عزیز خواهشا استادیوم فردا مثل همیشه پرکنید وعده ما دوشنبه 30 فروردین استادیوم تختی
نقل قول کردن
#3 محمدرضا 1395-01-29 14:36
دوستان لطفا همه به ورزشگاه بیاید و تیم رو تنها نگذارید
نقل قول کردن
#4 سروش 1395-01-29 15:58
به نقل از زنده باد لرستان:
از همه هواداران خیبر خواهش می کنم که به سایت دی اسپرت بروند و به فرزاد بهاری کاپیتان با تعصب خیبر رای به دهند

------
لطفا اطلاع رسانی کنید
نقل قول کردن
#5 مهران رشیدی 1395-01-29 18:47
امیدوارم فردا بازم یه ارنج خوب مثل بازی با مس و شهرداری ببینیم و با گرفتن 3 امتیاز بقا تو لیگ 1 قطعی بشه
متاسفانه خیلی از تماشاگرا فقط میان ورزشگاه واسه تخمه خوردن و یه عده خیلی کمی تیم رو تشویق میکنن البته واقعا ضعف لیدر داریم
نقل قول کردن
#6 *باران* 1395-01-30 14:33
برای همه بازیکنان باغیرت خیبرآرزوی سربلندی وپیروزی دارم
نقل قول کردن
#7 مصطفی 1395-01-31 01:32
لیوتم خیبر بارسلونا چینه در مقابلش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا