باشگاه بازیکن ساز کلاسیک خرم‌آباد در آستانه‌ی انصراف از لیگ فوتسال کشور قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه‌های کشور از سیزدهم اردیبهشت‌ماه در حالی آغاز خواهد شد که تیم یکدست و جوان کلاسیک خرم‌آباد به دلیل مشکلات شدید مالی در آستانه‌ی انصراف از مسابقات قرار دارد.
باشگاه کلاسیک طی 5 سال گذشته با هدایت جوانی عاشق و بادانش هر روز پله‌های ترقی را با سرعت می‌پیمود، وحید مصطفوی مرد همه‌کاره‌ی باشگاه کلاسیک با بلندپروازی جسورانه‌ی خود کلاسیک را به نامی مطرح در فوتسال تبدیل کرد، تشکیل آکادمی فوتسال کلاسیک و پرورش نونهالان،نوجوانان،جوانان و کشف استعدادهای آینده دار باعث شد همه‌ی نگاه‌ها به سمت باشگاه کلاسیک معطوف شود.
 تیم بزرگ‌سالان کلاسیک پس از چند دوره حضور در لیگ دسته دوم فوتسال کشور به رغم مشکلات آزاردهنده‌ی مالی در حد توان نتایج درخوری کسب کردند، فصل گذشته در شرایطی که نماینده فوتسال لرستان با مشقت فراوان موفق به حفظ سهمیه شد، کمیته فوتسال فدراسیون در اقدامی عجیب تیم کلاسیک را نیز به جمع تیم‌های سقوط‌کننده اضافه کرد.
 پس از پایان کابوس‌وار مسابقات دسته دوم در سال گذشته، در دهه‌ی اول فروردین‌ماه برنامه مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال کشور اعلام شد که بر اساس آن کلاسیک از 13 اردیبهشت می‌بایست به رقابت با دیگر تیم‌ها بپردازد.
 قصه‌ی پر غصه‌ی مشکلات مالی کلاسیک همچنان استمرار دارد و در کمتر از دو هفته مانده به آغاز مسابقات حضور یا عدم حضور باشگاه کلاسیک در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
مصطفوی جوان در این روزها خود را به آب‌وآتش می‌زند تا در مدت‌زمان اندک باقی‌مانده حامی مالی پیدا کرده تا کلاسیک بتواند با خیالی آسوده وارد رقابت‌های لیگ سه شود، برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه کلاسیک امری غیرمحتمل محسوب می‌شود و با توجه به شرایط بالا وحید مصطفوی احتمالاً عطای تیم داری را به لقایش بخشیده و تنها به دنبال استعدادیابی برود.
اگر در این مدت کوتاه حامي مالی پیدا نشود منطقی‌ترین تصمیم باشگاه کلاسیک می‌تواند انصراف از مسابقات باشد، حضور کلاسیک با مشکلات شدید مالی ضمن نتایج ضعیف می‌تواند به اعتبار ورزشی مصطفوی نیز خدشه وارد کند.
جوان‌های کلاسیک در حالی که ماه‌ها تمرینات منظم را جهت حضور در مسابقات پشت سر گذاشته‌اند، در فاصله‌ی دو هفته مانده به آغاز مسابقات سرگردان و ناامید به آینده‌ی مبهم خود می‌اندیشند، ای‌کاش در این آخرین لحظات از حیات تیم بزرگ‌سالان کلاسیک یک ناجی برای این تیم پیدا شود.

کلاسیک خرم‌آباد در آستانه‌ی انصراف از لیگ فوتسال خبر: رضا طولابی