هفته‌ی سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 30 دقیقه روز دوشنبه 23 فروردین‌ماه با انجام 10 بازي پی‌گیری می‌شود.
خیبری‌ها همچنان با مشکلات مالی دست به گریبان هستند‌. آن قدر از مشکلات مالی خیبر مطلب نوشتیم و افاقه‌ای نشد که دیگر خودمان هم خسته شده‌ایم، پس به همين یک خط اکتفا می‌کنیم!
 شیرمردان خیبر در حالی رو در روی شهرداری اردبیل قرار می‌گیرند که نماینده فوتبال استان شمالي آذري‌تبارها برای فرار از سقوط، تمامی عزم خود را به کار خواهد گرفت بلكه پیروز این رقابت باشد. آمدن "احد شیخ‌لاری" مربی کهنه‌کار و تبریزی به جمع قرمزپوشان شهرداری به جاي محمد احمدزاده، شوک روانی مثبتی در پی داشت و این مربی كاردان با تدابیر خود از نظر روحی و روانی شهرداری را در وضعیت بهتری قرار داد.
نقطه ی اشتراک هر دو تیم خيبر و شهرداري به پیروزی‌های ارزشمند هفته‌ی قبل بر می‌گردد. خیبر در خرم‌آباد با نتیجه 2 بر صفر سنگين‌ترين شكست فصل را تيم مدعي مس کرمان تحميل كرد و شهرداری نیز با نتیجه 5 بر 2 آلومینیوم هرمزگان قعرنشین را در زمين حريف شکست داد.
در حال حاضر خیبر با 39 امتیاز در رده 13 جدول رده‌بندی و شهرداری اردبیل با 34 امتیاز در رده 15 دارند.
"احد شیخ‌لاری" سرمربی شهرداری در مصاحبه با رسانه‌های محلی اردبیل از تماشاگران شهرداری درخواست کرده که با حضور در ورزشگاه تختی به تشویق تیم خود بپردازند. شیخ‌لاری ماندن شهرداری اردبیل در لیگ یک را مستلزم حمایت تمامی مسوولان شهر اردبیل دانست.
اظهارات سرمربی تيم اردبيلي در حالی بیان شد که مسوولان شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل تا هفته سی و سوم به تمامی تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کرده و از نظر امکانات نیز شرایط شهرداری مطلوب بوده است.
خيبري‌ها در سفری طولانی، شبانه و  12 ساعته، اوایل صبح شنبه به اردبیل رسیدند. "علی نیکبخت" سرمربي اين تيم طي اقدامی عجیب در این بازی حساس به "حمید گلزاری" هافبک دونده و تاثیرگذار سبزپوشان و زننده يكي از گل‌هاي خيبر مقابل اردبيل در بازي رفت، استراحت داده  و او را همراه با مجید هوتن به اردبیل نبرده است!
شاگردان نیکبخت در مقابل تیم فیزیکی و باتجربه‌ی شهرداری بازی سختی در پیش خواهند داشت و بی‌تردید اندیشه‌های تاکتیکی سرمربی خیبر به دفاع زنجیره‌ای و جمع شدن در زمین خودی شکل می‌گیرد. مهم‌ترین حربه‌ی نیکبخت در مقابل شهرداری دوندگی بی‌امان بازیکنان و استفاده از ضدحملات ترسیم شده است.
کسب يك امتیاز برای خیبر در این بازی خارج از خانه نتیجه‌ای قابل قبول تلقی می‌شود، هر چند که اگر خیبری‌ها بازی با تمرکز و هوشیارانه‌ای به نمایش بگذارند کسب پیروزی نیز دور از انتظار نیست، چرا كه تيم اردبيلي در زمين خود نسبت به خارج از خانه بعضاً ضعيف‌تر عمل كرده است.
سرخ‌پوشان اردبیل تا به حال در 16 دیدار میزبان بودند که از این بازی‌ها 6 برد و 3 تساوی و 7 باخت داشته‌اند و از طرف دیگر خیبری‌ها نیز از مجموع 16 دیداری که به عنوان میهمان به زمین مسابقه رفته‌اند 3 برد و 6 تساوی و 7 باخت کسب کرده‌اند. البته خيبر در 3 بازی خارج از خانه‌ی اخیرش نتوانسته پيروز شود و يك تساوي در بابل و 2 شكست سنگين در اراك و همدان نتيجه كارش در اين 3 بازي بوده است.
تیم شهرداری اردبیل در صورت کسب برد در این دیدار در خوشبینانه‌ترین حالت با یک پله صعود به رده 14 صعود می‌کند و خیبر خرم‌آباد نیز در صورت برد می‌توانند تا رده دهم جدول بالا بیاید.
بازی دور رفت این 2 تیم که دوشنبه 18 آبان به قضاوت احمد صالحي در ورزشگاه تختي خرم‌آباد تختی خرم‌آباد برگزار شد با نتیجه مساوي 3-3 به پایان رسید. البته گل تساوي شهرداري در دقيقه 92 وارد دروازه خيبر شد.
قضاوت بازی روز دوشنبه خيبر خرم‌آباد و شهرداري اردبيل بر عهده "سعید بخشی"زاده" داور بين‌المللي 43 ساله اهل فومن گيلان است و بابک عباسقلی‌زاده و حسین سلیمانی او را به عنوان كمك در اين بازي همراهي مي‌كنند.
قرار است این بازی عصر دوشنبه از شبکه استانی سبلان اردبیل به صورت زنده پخش شود.
رضا طولابي/ پايگاه خبري يافته
  زندگي بهتر  يافته: پربيننده‌ترين سايت خبري لرستان قبض آب را به راحتي از طريق سامانه 1522 پرداخت كنيد/ شركت آبفا لرستان روابط عمومي شركت گاز استان لرستان بهزيستي لرستان لينك عضويت در كانال تلگرام پايگاه خبري يافته پربیننده‌هاي هفته      آبشار مجتمع بام لرستان راه‌اندازی شد + عكس     خرم‌آباد در حسرت مُنوريل/ استاندار و شهردار در صورت تامين بودجه موافق هستند     معرفي فرمانداری‌های برتر استان در زمینه‌ اطلاع‌رسانی: خرم‌آباد اول شد     موسیقی‌دان برجسته لرستانی: هر شب فکر می‌کنم می‌میرم/ در 14 سالگی عاشق شدم     دیدار نوروزی لرستانی‌های پایتخت برگزار شد/ بی‌توجهی به مهمان در مرام لرها نیست  دسترسی سریع  آرشیو ماهانه اسامي درگذشتگان لرستان از 1392 تا 1394  اسامي درگذشتگان خرم‌آباد در ماه اخير نام و شماره تلفن روابط عمومي ادارات استان لرستان عكس هاي ميدران لرستان و تاريخ انتصاب آن‌ها نام و شماره تلفن نشريات و خبرگزاري‌هاي استان لرستان عكس‌هاي قديمي لرستان  پل دارايي‌زاده خرم‌آباد سال 1361 پل دارايي‌زاده خرم‌آباد سال 1361   آرشيو تمام عكس‌هاي قديمي (اين‌جا كليك كنيد) تاريخ‌ تصويري‌ ورزش‌ لرستان  تيم خيبر خرم‌آباد در سال 1371 تيم خيبر خرم‌آباد در سال 1371 آرشيو تمام تصاوير ورزشي قديمي (اين‌جا كليك كنيد) كتابخانه لرستان  درآمدی بر هستی‌شناسی زبان لکی درآمدی بر هستی‌شناسی زبان لکی  فهرست تمام كتاب‌ها (اين‌جا كليك كنيد) بازي خیبر و شهرداری اردبیل، آبستن حوادث غیرقابل پیش‌بینی است