یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از ساعت 16 و 15 دقیقه روز دوشنبه 16 فروردین‌ماه و از هفته‌ی سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه تختی این شهر میزبان مس کرمان است.
به گزارش پايگاه خبري يافته، کمیته داوران فدراسیون فوتبال "حمید حاج‌ملک" داور 35 ساله گيلاني را به عنوان داور وسط، حسن ظهیری و مرتضي کاظمیان را به عنوان کمک‌هاي وي، پیمان فرخی داور چهارم و عبود سنگاشکن را به عنوان ناظر داوری این مسابقه اعلام کرد.
خیبر خرم‌آباد که هفته‌ی قبل در عین ناباوری با نتیجه‌ای سنگین بازی را به پاس همدان واگذار کرده، در رویارویی با مس کرمان و برای جدا شدن از تیم‌های در مرز خطر برای سقوط، چاره‌ای جز شکست دادن مس ندارد.
سبزپوشان خرم‌آبادی که نیم‌فصل دوم را بسیار خوب آغاز کردند به مرور افت کرده و در 6 بازی گذشته نتوانسته‌اند هیچ بردی در کارنامه خود به ثبت برسانند.
مس با حضور "اکبر میثاقیان" سرمربي جديد اين تيم كه جاي‌گزين وينكو بگوويچ شده است، هفته‌ی گذشته دو بر صفر آلومینیوم هرمزگان را در کرمان شکست داد و  با  کسب 50 امتیاز در رده‌ی چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. میثاقیان سال قبل نیز مس را تا یک قدمی صعود به لیگ برتر بالا کشيند، اما استقلال اهواز در 2 بازی رفت و برگشت (‌پلی‌آف) مانع از صعود کرمانی‌ها شد.
این بار اکبر میثاقیان و تمامی مسوولان باشگاه مس تمامی تمهیدات لازم را به کار خواهند گرفت تا یکی از تیم‌های صعود کننده به ليگ برتر باشند. مس به جز "کورش ملکی" که  دچار مصدومیت جزیی است، تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد.
تیم فوتبال مس صبح شنبه به تهران پرواز کرد و در هتل المپیک مستقر شد. آن‌ها عصر شنبه در یکی از زمین‌های چمن آکادمی تیم‌های ملی یک جلسه تمرین را برگزار كردند و ظهر يك‌شنبه تهران را با هواپيما به مقصد خرم‌آباد ترک خواهند کرد. تیم مس در خرم‌آباد تمرینی نخواهد داشت و بعد از انجام بازی، خود را به تهران خواهد رساند تا از آن‌جا به کرمان باز گردد.
در آن سوی میدان خیبر خرم‌آباد در غیاب مهدی عبدی و فرزاد بهاری که به دلیل 3 اخطاره بودن این بازی را از دست داده‌اند؛ با حمایت هواداران پرشمارش راهی جز شکست مس ندارد. با توجه به شرایط و جایگاه خیبر در جدول و همچنین بازی خانگی و فشار روانی بر روی تیم مهمان، خیبر می‌تواند فاتح این رقابت سخت و نفس‌گیر باشد.
 استفاده از مسعود ستاری در دفاع راست به جای محمد ویزواری می‌تواند بر قدرت تهاجمی خیبری‌ها بیافزاید. ستاری در قیاس با ویزواری توانایی استفاده از هر دو پا، قدرت پا به توپ؛ سرعت و ارسال‌های دقیق‌تر و از همه مهم‌تر مهارت برد در نبردهای یک به یک را دارد.
 مصطفی علیخانی بازیکن ریزنقش و سرعتی خیبر که در اکثر بازی ‌ها در بال راست استفاده می‌شد با توجه به این که این بازیکن در لب خط تا حدودی یک‌نواخت حرکت می‌کند، به راحتی دستش رو می‌شود، اگر علیخانی پشت سر فوروارد نوک استفاده شود با توجه به فضای بیش‌تری که در اختیار دارد قادر خواهد بود از کمند مدافعان بگریزد و موقعیت مناسبی را خلق کند. سرعت و فرارهای دیدنی علیخانی می‌تواند تله آفساید هر تیمی را بشکند.
 علی نیکبخت سرمربي خيبر که از ابتدای فصل تا به حال چندین مهاجم نوک را مورد آزمایش قرار داده، هنوز آن طور که باید و شاید بازیکن ثابت و قابل اتکا خود را در پيشاني خط حمله پیدا نکرده است. در تمامی تاکتیک‌هایی که با تک مهاجم چیده می‌شوند، مهم‌ترین ویژگی تک‌مهاجم به كار گرفته شده، شم گلزنی به شمار می‌رود، که به رغم تمامی تلاش‌ها و جنگندگی‌های سجاد خسروی این امر تا به حال میسر نشده است.
با توجه به شرایط تشریح شده اگر در مسابقات خانگی که 3 امتیاز از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، استفاده از محمود قائدرحمتي به عنوان مهاجم نوک، می‌تواند خیبر را راحت‌تر به گل برساند.
تماشاگران متعصب لرستانی در این دیدارهای پایان فصل نقش به سزایی در موفقیت و پیروزی‌های خیبر خواهند داشت. آن‌ها بايد صبورانه فقط به تشویق تیم خود بپردازند و بی‌شک بازیکنان خیبر نیز به چون گذشته تمامی توان خود را در زمین می‌گذارند تا با کسب نتایج خوب دل هواداران را شاد نمایند.
خیبر برای ماندن و حفظ سهمیه‌ی لیگ یک از 7 بازی باقی مانده‌ حداقل 10 امتیاز و حداکثر 13 امتیاز نیاز دارد.
 
 صحنه به ثمر رسيدن گل مس كرمان برابر خيبر خرم‌آباد/ عكس از رضا رزم‌حسيني
صحنه به ثمر رسيدن تنها گل بازي رفت توسط فرزاد حسين‌خاني كاپيتان مس در دقيقه 79
 

دیدگاه‌ها  

#1 مهران رشیدی 1395-01-15 11:35
آقای طولابی عزیز با تشکر از متن خوب و نسبتا کاملتون به عنوان پیش بازی باید عرض کنم استفاده از ستاری یا علیخانی به عنوان دفاع راست بستگی به وظایفی داره که مربی به بازیکن میده و البته شرایط بازیکنان تیم مقابل بنظرم علیخانی دفاع راست به مراتب کاملتری نسبت به ستاری هست و اگر ستاری یه خط جلوتر از علیخانی بازی کنه مطمئنا این 2 بازیکن سمت راست ما رو در دفاع و حمله بیمه میکنن ، اما منم مثل شما از ریشه با بکار گیری ویزواری در دفاع راست مخالفم :sad: :sad: :sad:به هر حال نا امیدانه امیدوارم آقای نیکبخت ترکیب خوبی رو راهی بازی کنه
نقل قول کردن
#2 جواب استیناف 1395-01-15 11:38
جور مسئولین رو با خودمون بکشیم ، روز دوشنبه باید درست و حسابی بر علیه استیناف شعار بدیم اونقدر که صدامونو کل ایران بشنون و برنامه لیگ یک و نود رو مجاب کنیم که چگونگی 3 امتیاز از دست رفته مونو بررسی کنن شک نکنید آخر فصل شدیدا بهش نیاز پیدا میکنیم
نقل قول کردن
#3 محمدرضا 1395-01-15 14:55
انشالله با حمایت هواداران پیروز میشویم
نقل قول کردن
#4 آرمین 1395-01-15 16:41
همشهری های عزیز خواهشا استادیوم پرکنید
الان زمان حمایت ازتیم هستم،نباید تیم تنها بذاریم پس بیاید، نمیدونم چراصداوسیمااصلا تبلیغ نمی کنه؟ وحمایت لازم رواز خیبر نمی کنه!
نقل قول کردن
#5 آرمین 1395-01-15 16:46
وعده ما فردا ساعت 16:30 باید 10 هزار نفر ازتیم حمایت کنیم، یار دوازدهم خیبر ماهستیم نباید بذاریم اراکی ها از شکست تیم مالذت ببرن! پس بیاید! کسانی که تو شکست ها همراه تیم نیستن حق ندارن وقت شادی وبرد کنارتیم باشن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا