یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بی‌تردید در زمان انتخابات، هر انسانی در هر جایگاه و مقامی، نسبت به کاندیدایی خاص گرايش و نظر مثبتی داشته و از حامیان وی به شمار می‌رود، اما این که یک رئیس هیات ورزشی، کاندیدای مورد نظر خود را چند مرتبه به سالن محل تمرین ورزشکارها ببرد و در شرایطی که ورزشکاران در حال گرم کردن بوده‌اند و به تعبیری عرق‌شان درآمده است، نیم ساعت به اجبار مشغول شنیدن صحبت‌های کاندیداهای مجلس شورای اسلامی شوند، امری غیرمنطقی و غیرمعمول است!
 چند نفر از ورزشکاران طی تماس‌ با خبرنگاران از روند فوق در ايام انتخابات گلایه شديد داشته و بیان کردند: ورزش و سیاست دو مقوله‌ی جدا از هم هستند؛ اصلا تمایل نداریم محل تمرین ما تبدیل به جولانگاه سیاست شود، در حالی که چند نوبت بدن‌های خود را گرم کرده و آماده‌ی مرور تمرینات تاکتیکی بودیم، سر و کله ی کاندیداها پیدا می‌شد و ما مجبور بودیم نیم ساعت از وقت تمرین‌مان را به شنیدن حرف‌ها و وعده‌های آقایان بگذرانیم!
اين ورزشكاران بيان مي‌كردند: صحبت كانديداها که تمام می‌شد، بدن‌های ما دیگر سرد شده و از نظر روحی نیز برای شروع مجدد تمرينات با افت مواجه می‌شدیم.
این چند سطر، درد و دل‌های ورزشکارانی بود که از ورود سیاست به محیط‌های ورزشی گله‌مند بودند.
آن رییس محترم هیاتی که اجازه می‌دهد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به سالن محل تمرین ورزشکاران رفته و نظم تمرینات را بر هم بزنند، می‌بایست پاسخ‌گوی عمل خود باشد. آیا آن رئیس هيأت نمی‌داند که عرصه‌ی ورزش فارغ از گرايش‌ها و بازی‌های سیاسی است و این حرکت به نوعی توهین به ورزشکار، مربی و جامعه‌ي ورزش تلقی می‌شود؟!
 آیا رییس اين هیات ورزشی نمی‌داند که نباید از جایگاه حقوقی خود سوء استفاده کرده و از امکاناتی که در اختیار دارد بر علیه یا به نفع کاندیدایی خاص استفاده نماید؟
  رضا  طولابي
 

دیدگاه‌ها  

#1 طاها 1394-12-13 08:26
آقای طولابی برخي بخشهاي آموزش و پرورش شده جولانگاه کاندیدهای خاص که اکثر معلمین کلاس های درس را تعطیل میکنند و دنبال کاندید‌های آموزش وپرورشی خود هستند اظهار نظر نمی کنید واز وقت گرفتن چند دقیقه ای یک گروه ورزشکار عزیز که به درخواست خودشان واستقبال آنها صورت گرفته ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا