یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان روز دوشنبه 19 بهمن‌ماه با برگزاری 10 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری باشگاه، تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز در این هفته از ساعت 14روز دوشنبه در خرم‌آباد مهمان تیم خیبر خواهد بود؛ دیداری که نتیجه دور رفت آن در ورزشگاه آرارات اصفهان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در آن بازي خيبر ابتدا با گل زودهنگام محمود قائدرحمتي از ميزبان پيش افتاد اما در نيمه دوم گل تساوي را دريافت كرد.
گیتی‌پسند هفته گذشته در اصفهان مقابل تیم داماش گیلان با گلي كه در دقيقه 52 به ثمر رسيد شکستي خانگي خورد و يك یک پله سقوط کرد و به رده سیزدهم رفت.
شاگردان "واهيك تروسیان" این هفته دیداری سخت مقابل تیم سخت‌کوش خیبر خرم‌آباد آن هم در مقابل هزاران تماشاگر تيم ميزبان دارند. خیبر پس از یک مقطع افت و سقوط در جدول این روزها شرایط خوبی پیدا کرده و تا رده دهم بالا آمده است.
نكته جالب توجه اين است كه با محاسبه امتيازات تيم‌هاي ليگ يك در دور برگشت مي‌بينيم كه تيم خيبر خرم‌آباد پس از ماشين‌سازي تبريز و ايران‌جوان در رده‌ سوم دور برگشت بين 20 تيم قرار دارد.
جالب‌تر آن كه همين ماشين‌سازي در دور برگشت 4 پيروزي و يك شكست داشته كه آن يك شكست هم مقابل خيبر بوده و ايران‌جوان هم 2 هفته قبل از پايان دور رفت در زمين خودش 3 بر صفر مغلوب خيبر شده است و در دور برگشت تا كنون فقط خيبر طعم شكست را بين تيم‌هاي ليگ دسته اول نچشيده است.
گيتي‌پسند سكوي پرتاب خيبر خرم‌آباد/ خيبر  دور برگشت تيم سوم تيم جدول رده‌بندي است!امتيازات تيم‌هاي صدرنشين در 5 بازي دور برگشت به اين شرح است:
1- ماشين‌سازي تبريز 12 امتياز
2- ايران‌جوان بوشهر 12 امتياز
3- خيبر خرم‌آباد 11 امتياز
4- خونه به خونه بابل 10 امتياز
5- پيكان تهران 10 امتياز
6- فجر سپاسي شيراز 8 امتياز
7- مس كرمان 8 امتياز
...
ضعيف‌ترين نتيجه دور برگشت را بين تيم‌هاي صدرنشين آلومينيوم اراك گرفته كه از 5 بازي 2 امتياز داشته است و گيتي‌پسند اصفهان نيز در دور برگشت 5 امتياز حاصل يك پيروزي، 2 تساوي و 2 شكست، اندوخته و با اين وضعيت به خرم‌آباد مي‌آيد.
اما نكته‌اي كه خيبري‌ها نبايد از آن غافل شوند دست كم گرفتن حريف است چرا كه تيم اصفهاني آب و هوايي بهاري دارد و گاهي در خارج از خانه بهتر از داخل خانه بازي مي‌كند. مثلا اگر چه هفته قبل در اصفهان با يك گل مغلوب داماش گيلان شد اما در بازي رفت همين تيم را در رشت 2 بر يك شكست داد!
به هر حال گیتی‌پسند باید برای رسیدن به جمع 10 تيم بالاي جدول در برابر خیبر کسب امتیاز کند، از سوی دیگر خيبر هم نمی‌خواهند در مقابل چشمان هواداران پرشور خود مثل بازي با گل‌گهر سيرجان شرمنده شود بازی را واگذار کنند كه این تقابل به طور قطع رقابتی جذاب را رقم می‌زند.
گیتی‌پسند اصفهان با مربی‌گری "واهیک تروسیان"، گلزن شاخصي ندارد و هيچ يك از بازيكنان اين تيم در اين فصل موفق نشده‌اند بيش از 3 گل به ثمر برسانند. اين تيم در 24 بازي نيز تا كنون فقط 17 گل به ثمر رسانده كه پس از داماش گيلان ضعيف‌ترين خط حمله ليگ يك را دارد.
از آن سو، خيبر كه روند رو به رشدي در دور برگشت نسبت به هفته‌هاي پاياني دور رفت داشته، در اين بازي مي‌تواند از وجود حميد گلزاري بازيكن شوت‌زن و خلاق خود نيز كه در بازي قبل به دليل 3 اخطاره بودن محروم بود، استفاده كند.
بازي اين دو تيم را "محمدحسین ترابیان" قضاوت مي‌كند كه در اين فصل تا كنون براي بازي‌هاي خيبر سوت نزده است. وي متولد 1357 از داوران شهر بندرعباس که نظامی است و البته اصلیتی فیروزآبادی از استان فارس دارد.  ترابيان داوري را از سال 1382 با اخذ داوری درجه 3 آغاز کرد و سال 1389 درجه ملی گرفت. وی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی به پایان رسانده است.
كمك‌هاي وي در اين بازي سعید آل‌وردی و هادی برزو هستند و داود محرابی نيز داور چهارم بازي اعلام شده است.
رضا جايدري / پايگاه خبري يافته
 

گزارش زنده بازی، اتفاقات و حواشی از ساعت 14 در پایگاه خبری یافته منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1394-11-19 02:30
خیبر نماد لرستان است.به امید پیروزی شیرین خیبریها در این مسابقه و صعود به رتبه های بالاتر در جدول رده بندی.
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-11-19 02:31
کاش ورزشگاه تختی به عشق خیبر خرم آباد مملو از هواداران پرشور شود
نقل قول کردن
#3 محمدرضا 1394-11-19 06:22
انشاالله میبریم همه هواداران بیان و حمایت کنن
نقل قول کردن
#4 مهران رشیدی 1394-11-19 11:36
لرسو دیارمه...خیبر افتخارمه
نقل قول کردن
#5 سپهر 1394-11-19 17:52
رفتيم به ورزشگاه تختي و پيروزي به ياد ماندني خيبر مقابل نماينده فوتبال اصفهان رو جشن گرفتيم.حالا نوبت فولاد يزده كه طعم شكست برابر خيبر خرم اباد رو بچشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا