یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از سال‌ها تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور مایه مباهات همه لرستانی‌ها و حتی همه لر‌زبانان شده است. بر همین اساس بر همه فوتبال دوستان خرم‌آباد واجب است که هر کدام به نوبه‌ی خود در کسب موفقیت‌های بیش‌تر فعالیت داشته و وظایف خود را در حمايت از اين تيم به نحو احسن انجام دهند.
 قطعاً هر کدام از ما با توجه به توانایی‌ها یا تخصص‌مان می‌توانیم در اين زمينه موثر واقع شویم. یکی از مواردی که در کسب موفقیت‌های یک تیم یا یک مجموعه حتما بایستی به آن توجه شود، نقد و بررسی گذشته جهت پیشروی به سمت آینده‌ای مطلوب است‌. بنابراین ذكر این نکته که در اوایل لیگ امسال مواردی جهت نقد و بررسی وضعیت خیبر مشاهده شد‌، اما با توجه به لزوم حمايت از اين تيم انعکاس و تحلیل آن‌ها خودداری شد، نگارنده بنا را بر اين گذشات تا در پاين نيم‌فصل به انعكاس موارد مورد نظر بپردازد.
در حد توان و تجربه‌ای که طي 20 سال ارتباط مداوم و مفید با دنیای فوتبال داشته‌ام پیشنهادها و نقد منصفانه‌ای جهت بهبود و کسب موفقیت‌های تیم محبوب خیبر و کادر زحمت‌کش مدیریتي اين تيم ارائه نمایم:
تیم خیبر به رغم شرايط نامناسب مالي در طول فصل به دفاعات در رده‌هاي ششم و تا هشتم جدول جابه جا مي‌شد که همین جایگاه باعث شده فشاری از سوی هواداران این تیم روی سرمربی نباشد و هر بازی تيم را حمايت كنند، اما به ناگاهان با تغيير نتيجه بازي با آلومينيوم هرمزگان كه 3-0 به نفع حريف اعلام شد، و نتايج ضعيف هفته‌هاي پاياني (بجز پيروزي 3-0 مقابل ايران‌جوان بوشهر)، خيبر اكنون در پايان نيم‌فصل رده‌ي هفدهم را دارد و در شرايطي كه 5 تيم به ليگ دسته دوم كشور سقوط مي‌نمايند، خيبر اكنون يكي از اين تيم‌ها محسوب مي‌شود.
اين در شرايطي است كه فاصله خيبر با تيم‌هاي پارسه و پاس همدان كه در انتهاي جدول قرار دارند فقط 2 امتياز است كه با يك شكست خيبر و پيروزي اين دو تيم، امكان حضور تيم محبوب لرستاني در خانه آخر جدول نيز وجود دارد! همچنين خيبر با پيروزي برابر پارسه در تهران مي‌تواند به شرط شكست و نتيجه نگرفتن هيچ‌كدام از 4 تيم بالاي سرش در جدول، خود را تا رده‌ي سيزدهم بالا بكشد.
نتایج ضعیف اخير بدان معناست که خیبر ممکن است در مدت زمان کوتاهی به رتبه‌های پایین‌تر جدول نيز سقوط کند که با شیوه‌ي بازی‌هاي هفته‌هاي پاياني دور رفت، اصلاً بعید نیست به زودی شاهد این اتفاق نا‌خوشایند نيز باشیم.
شاید عوامل زیادی در نتایج بد خیبر تاثیر‌گذار باشد اما موضوع نگران کننده نفكرات سرمربی خیبر است که هنوز احساس می‌شود شناخت کاملي از تیم و بازیکنان به دست نیاورده، جابه‌جایی‌های متعدد و پیاپی در تمام خطوط نشانگر این مسئله است‌.
19 هفته و نيم‌فصل ليگ دسته اول فوتبال كشور را پشت سر گذاشتیم و آقای نيكبخت هنوز به ترکیب ثابتی دست نیافته است! موضوع از جایی نگران‌کننده‌تر می‌شود که ايشان اصرار زيادي به استفاده از مهاجمان گل‌نزن در دور رفت داشت. حسين جودكي مهاجمی که بسیار سریع و تکنیکی است و می‌تواند یک مکمل تمام عیار باشد است اما در كار گلزنی موفق نیست و باید این واقعیت تلخ را بپذیریم این مهاجم نصفه و نیمه هم به خوبی از جانب هافبک‌های تیم تغذیه نمی‌شود و در طول بازی موقعیت‌های خوبی در اختیارش قرار نمی‌گیرد. البته وي در آخرين بازي دور رفت پايش در قائم‌شهر به گل باز شد كه اميدواريم در دور برگشت نيز تداوم يابد و قدر حمايت‌هاي نيكبخت را از خود بداند.
همچنين پهلوان‌پور نيز سلطان از دست دادن موقعيت‌هاي گل در بازي‌هاي خيبر بوده و به خصوص در بازي مقابل خونه به خونه بابل با از دست دادن چند موقعيت صد درصد گلزني در دقايق پاياني از فاصله نزديك دروازه‌ي حريف، عامل اصلي شكست خيبر در آن بازي محسوب مي‌شود. نكته جالب اين كه وي نيز به عنوان دومين مهاجم مورد حمايت سرمربي، فقط در بازي اول مقابل پارسه تهران گل زده است و با اين حساب، دو مهاجم اصلي خيبر روي هم دو گل در بازي اول و آخر زده‌اند كه اين موضوع يك نوع فاجعه براي خط حمله اين تيم است و شايد آبروداري بازيكنان خط مياني مثل محمود قائدرحمتي باعث به چشم نيامدن ضعف خط حمله تا كنون بوده باشد.
سیستم نسبتاً تدافعي 4-5-1 که در بعضی مواقع به سيستم كاملاً دفاعي 5-4-1 هم تغییر می‌کند به حریفان اجازه جلو آمدن روي دروازه خيبر را می‌دهد، یعنی ما از شروع بازی به حریفان اعلام مي‌كنيم که برای يك امتیاز بازی می‌‌نماييم. وقت‌کشی‌های تیم خیبر، مهر تایید این مسأله است.
وقتی تیمی در ابتدای بازی با سیستم تدافعی بازی را شروع می‌کند و روی به بازی تا‌خیری به سبک کشورهای عربی می‌آورد یعنی با زبان بی‌زبانی به حریف می‌گوید شما تيم برتر هستید و گرفتن يك امتیاز از شما افتخار بزرگی است اوج این مسئله در بازی با مس کرمان در اين شهر بود، جایی که تا دقیقه 30 خیبر بازی را در اختیار داشت اما رفته رفته با وقت‌کشی‌های مداوم دروازه‌بان خیبر، بازی از دست ما خارج شد و بی‌دلیل روی به بازی تدافعی آوردیم، لذا این حس به نماینده کرمان القا شد که از ما برتر است. این اتفاق در حالی رخ داد که مس حال روز خوشی نداشت، و در بازي‌هاي قبلي 3 امتیاز خانگی را به گل‌گهر سیرجان داده بودند و در مقابل آلومینیوم هرمزگان هم به رسيدي رسيده بود در حالي كه در آخرين لحظات بازي را مساوي كرد و از شکست گریخت‌.
اما سخناني با آقاي "‌علی نیکبخت" سرمربی خیبر:
جناب نیکبخت این‌جا سرزمین مردان مرد و نترس ست‌. اینجا غیرت حرف اول را می‌زند‌. اینجا همه از شما شجاعت می‌خواهند‌. جوان لر می‌تواند 90 دقیقه شجاعانه و غیرتمند فوتبال بازی کند و از جان مایه بگذارد و با شایستگی امتیاز بگیرد. "حسين شمس" سرمربي سابق تيم ملي فوتسال ايران 4 سال پيش وقتي همراه تيم دانش‌آموزي لرستان كه نماينده ايران در مسابقات جهاني بود، خاطره‌اي جالب نقل كرد.
وي گفت: «در بازي فينال مقابل تركيه، جو ورزشگاه در هياهوي تماشاگران تيم ميزبان به شكلي وبد كه حتي اگر برزيل هم مقابل تركيه قرار مي‌گرفت مي‌باخت، اما دانش‌آموزان شجاع تيم لرستان كه نماينده‌ي ايران در اين مسابقات بودند، بدون ترس، بازي فينال را بردند. به جرأت مي‌گويم اگر هر تيم يا بازيكن ديگري در آن جو و شرايط جاي آن‌ها بود، از اين ميدان پيروز خارج نمي‌شد!»
برخي از بازی‌ها که ما از خیبر در  مقابل حريفان مثل مس كرمان دیدیم اصلاً پسندیده نیست‌. جوانان سرزمین لرستان ذاتا مرد روزهای سخت هستند و می‌توانند 38 هفته را خوب طی کنند و تا آخر با شما می‌مانند. پس نترسید که این تیم در نیمه راه کم بیاورد و شما دست خالی بمانید. ترکیب ثابت تیم را پيدا کنید و از بازیکنان بزرگ تا جایی که ممکن است در بازی‌ها استفاده کنید. کافی است یک برنامه حساب شده برای ریکاوری آن‌ها در نظر بگیرید و یک بدن‌ساز و ماساژور توانمند در کنار این جوانان مستعد و با انگیزه باشد.
در بازی با خونه به خونه بابل تیم شما تا قبل از دریافت گل کار خاصی نکرد‌. بازی با پاس همدان قعر جدولی هم داستان مشابهی رخ داد در حالی که میزبان بودید بعد از زدن گل تیم را عقب کشیدید و روی شاهکار مصطفی علی‌خانی در ضد حمله گل دوم را زدید.
تیم خیبر روی ارسال‌های شروع مجدد حریف، دفاع آشفته‌ای دارد و از توپ‌های سوم کم ضربه نخورده‌ایم‌. مثل بازي با مس كرمان، نفت آبادان، پيكان تهران و ...
وقت‌کشی، اوت دستی، بازی تدافعی و دل بستن به ضربات شروع مجدد، راهکار مناسبی برای تیمی که این همه بازیکن جوان و با انگیزه علي نيكبخت سرمربي خيبر خرم‌آباددارد نیست.
از خیبر که به ماشین‌سازی و پیکان آن هم در زمین خودشان مجموعا 5 گل زده بود بعید است برای ضد فوتبال به کرمان برود. ما به امید این که شما از اتفاقات آن بازی‌ها و حتی بازی با نفت آبادان درس عبرت گرفته‌اید و حالا دیگر به خود‌باوری رسیده‌اید به 3 امتیاز کرمان دلبسته بودیم.
از شما می‌خواهیم شجاع باشید و در مقابل هیچ تیمی بازی تدافعی یا ضد فوتبال ارائه ندهید. به بازیکنان جوان خیبر درس جنگندگي و حمله بدهید. شما به دلیل بازی‌های فوق‌العاده فصل قبل به شدت در لرستان محبوب هستيد و چند دلیل می‌تواند این محبوبیت را از بین ببرد تا جایی که ممکن است موجب از دست رفتن جایگاه شما در خیبر شود:
- تیم را دفاعي ارنج نكنيد. خیبر جوان و دونده را تهاجمی‌تر کنید.
- جاه‌طلب باشید و با نتایج شکننده سیرآب نشوید. وقتی از حریف‌تان پیش می‌افتید به جای بازی تدافعی، ابتدا به فکر گل‌های بیش‌تر و در مرحله دوم اداره بازی را در دستور کار خود قرار دهید. خوب گفته‌اند كه: بهترین دفاع حمله است.
- ضد فوتبال و وقت‌كشي را از خیبر بر‌اندازید چون به آن نیازی ندارید.
- گناه خود را گردن دیگران نیاندازید.(داور بازی مس يا نساجي را بی‌دلیل مقصر باخت می‌دانید)
- سیستم چرخشی برای این لیگ سنگین خوب است، ولی نه این که کل ترکیب تیم در هر بازی تغییر کند. هر چه سریع‌تر پایه اصلی تیم را مشخص کنید.
- به موضوع پویا عالیخانی (گناهکار یا بی‌گناه‌) پایان دهید و از این مهره موثر در تیم‌تان بازی بگیرید‌. بازیکن خوش‌تکنیکی مثل او برای هر تیمی غنیمت است. شما بهتر از من به هنر این جوان برومند آگاهید‌. دیدید که چگونه مدافعین استقلال (ب) تهران را در آخرین بازی فصل قبل کلافه کرده بود و موجبات صعود ما را فراهم کرد.
این خواسته‌ها را در شرایطی داریم که به همه مشکلات تیم آگاهیم و می‌دانیم به شدت از مشکلات مالی رنج می‌برید و داوری‌ها در اكثر بازي‌ها به ضرر شما بوده اما با همین شرایط هم می‌شود انتظار داشت نتایج خوبی بگیرید و فوتبال خوبی بازی کند. شما به گفته خودتان بازیکنان مستعد و با قدرتی دارید پس از آن‌ها به بهترین شکل استفاده کنید‌.
مردم خرم‌آباد به رسم عادت دیرینه خودشان برای شما سنگ تمام گذاشته‌اند و زير باران و در سرماي شديد هم به ورزشگاه آمده‌اند. اين امتيازي است كه هيچ تيمي در ليگ يك از آن بهره نبرده است. شما هم قدر این تماشاگران را بدانید و به خواسته‌شان توجه نماييد. به امید موفقیت شما و تيم محبوب و پرطرفدار خيبر خرم‌آباد.
 
 
جدول رده‌بندي ليگ دسته اول فوتبال كشور در پايان نيم‌فصل:

 

تيم

بازي

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

امتياز

1

پیکان تهران

19

10

8

1

27

12

38

2

فجر سپاسی شيراز

19

10

7

2

23

11

37

3

مس کرمان

19

9

6

4

17

11

33

4

خونه به خونه بابل

19

9

6

4

20

16

33

5

آلومینیوم اراک

19

6

10

3

23

17

28

6

ماشین‌سازی‌تبریز

19

6

9

4

29

25

27

7

نفت آبادان

19

6

9

4

22

20

27

8

مس رفسنجان

19

5

10

4

20

17

25

9

نساجی مازندران

19

6

7

6

19

21

25

10

نفت‌ مسجدسلیمان

19

5

8

6

17

19

23

11

گیتی‌پسند اصفهان

19

5

8

6

14

19

23

12

ایران‌جوان بوشهر

19

5

7

7

20

27

22

13

داماش گیلان

19

5

6

8

12

21

21

14

شهرداری اردبیل

19

5

5

9

23

25

20

15

فولاد یزد

19

4

8

7

16

20

20

16

آلومینیوم هرمزگان

19

3

10

6

20

20

19

17

خیبر خرم‌آباد

19

4

7

8

21

22

19

18

گل‌گهر سیرجان

19

4

7

8

12

17

19

19

پاس همدان

19

3

8

8

15

21

17

20

پارسه تهران

19

3

8

8

21

30

17


برنامه هفته بیستم (اول دور برگشت)؛ پنج‌شنبه 3 دي 94
پارسه تهران -  خیبر خرم‌آباد- ساعت 14- ورزشگاه صنایع دفاع تهران   
مس رفسنجان- گل‌گهر سیرجان‌- ساعت 14-ورزشگاه شهدا رفسنجان کرمان
نساجی مازندران - فولاد یزد - ساعت 14- ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر
فجر سپاسی شیراز -  خونه به خونه بابل- ساعت 14- ورزشگاه حافظیه شیراز
داماش گیلان – پیکان تهران – ساعت 14- ورزشگاه شهید عضدی رشت
شهرداری اردبیل ‌-  پاس همدان – ساعت 14- ورزشگاه تختی اردبیل
ماشین‌سازی تبریز- آلومینیوم هرمزگان- ساعت 14-ورزشگاه تختی تبریز
گیتی‌پسند اصفهان -  مس کرمان- ساعت 14 - ورزشگاه آرارات اصفهان        
نفت مسجد‌سلیمان - آلومینیوم اراک- ساعت 14:15- شهید‌ محمدی مسجد‌سلیمان   
ایران‌جوان بوشهر -‌ صنعت نفت آبادان- ساعت 14:15- شهید بهشتی بوشهر 
 

دیدگاه‌ها  

#1 علی م 1394-09-27 21:14
سلام چرا از بازیکنان لرستانی استفاده نمی شود وفقط از بازیکنانی که خودش اوردیده استفاده می کند . خیبر بازیکنی چون مهدی سهرابی دارد که هم سرعتی است وجوان وخوش فکر
نقل قول کردن
#2 نیما 1394-09-27 21:22
باسلام
چرا از بازیکنان بومی که غیرت لربودن در وجودشونه استفاده نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مثلا اقایان پویا عالیخانی،سید مهدی سهرابیان،سجاد خسروی،فرزاد بهاری(کاپیتان باغیرت خیبر)اخه چراااااااا؟واقع ا جای تاسفه
نقل قول کردن
#3 طاها بیرانوند 1394-09-27 21:26
با سلا من میخواستم بگم چرا از برخی بازیکنان واقعا خوب مثل سجاد خسروی . مهدی سهرابیان . پویا عالیخانی . و این چند بازی اخی که کاپیتان با غیرتمون یعنی فرزاد بهاری رو بازی نمیده و فقط بازیکنایی که خودش اورده رو بازی میذاره؟
نقل قول کردن
#4 خیبر خرم آباد 1394-09-27 21:28
درود بر تو یافته مگر خوت که ده جنس مردمی ده جنس خیبری
واقعا اقای نیکبخت اگر چه فصل قبل تو لیگ دو خوب بود اونم غیرت و تعصب جوانان این دیار این خوب بودن رو بهش هدیه داد ولی با کنار گذاشتن پویا پسر با ادب و خوش تکنیک و به مرور عدم ثبات در تیم و کنار گذاشتن بازیکنان که بدون پول هم واسه این تیم بازی میکنن و تعصبشون به این تیم تا پای جونه خیبر رو برد تو حاشیه و به ته جدول نزدیک کرد
نقل قول کردن
#5 نیما زکی پور. 1394-09-28 00:43
باسلام..بخدا مرديم اينقد اين حرفها رو تو خيابان و رسانه ها و اين پايگاه خبري ب زبان اورده و نوشتيم .مهم اينه ك عمل توش باشه..تيم بايد صددرصد در گرفتن بازيكن دست خوش تغيير بشه شك نكنيد..سيستم تيم از حالت دفاعي ب هجومي تغيير پيدا كنه.از لحاظ مالي حمايت بشه ..از بازيكنان بومي استفاده بشه ب نظر همه بهتره..مربي تيم هر كسي ميخاد باشه ارنج اصلي تيم رو بدست بياره تا باعث نشه هر بازي با يك ارنجمتفاوت ب زمين بره...لجباري و كدورت در تيم نباشه چون لجبازي شخصي ب تيم خيبر ضرر ميرسونه..تيم از لحاظ بدنسازي تقويت بشه .چون در نيم فصل اول در نيمه دوم كه مااكثر گلها رو خورديم يكي از علعل ضعف بدني بچه ها بودش..اميدوارم از پويا عاليخاني استفاده و اگر ممكن هست و صلاح دونستن بازيكن خوش نقش خرم ابادي و اقاي گل ليگ دسه سوم اقاي شهاب دارايي در نيم فصل به تيم اضافه بشه.... شعار همه ما اينه شانزده يا بيستم فرقي نداره هدف امسال ماندن در ليگ دسته اول هستش پس همه با هم يك دل و يك صدا هر چه باد بادا باد*خيبرخرم اباد....با تشكر از سايت يافته.كه يكي از ياوران خيبر خرم اباد هستش.
نقل قول کردن
#6 مرتضی یعقوبی 1394-09-28 00:57
بسیار زیبا بود.اقای نیکبخت چرا از علی صدرا در پست خودش استفاده نمیکنید کسی که سالهای قبل با فوتبال چشم نوازش همه رو به وجد میاورد با دریبلهای زیبا و پاسهای فوق العاده ایی که میداد و یا شوتهای که مانند آرپیجی بود ولی حالا در پست هافبک دفاعی یک بازیکن معمولی شده و اصلا کارایی نداره واقعا حیفه.از سجاد خسروی که یه فوروارد عالی بود بیشتر استفاده کنید مطمئنن با استفاده بیشتر از خسروی مشکل گلزنی تیم حل میشه
نقل قول کردن
#7 مهندس میر 1394-09-28 01:00
ممنون از یافته و اقای رشیدی حرف دل ما رو زدی.چرا فرزاد بهاری این ستون خط دفاعی باید روی نیمکت باشه.چرا علی صدرا روی نیمکت هست و یا در پست غیر تخصصی استفاده میشه در حالی که در هافبک نفوذی یک بازیکن استثنایی هستش چرا از سهرابی و خسروی بیشتر استفاده نمیشه کسایی که قابلیت بالایی دارن و میتتونن مشکل خط حمله رو حل کنن.چرا پویا عالیخانی اصلا بازی نمیکنه؟ قتل که نکرده میتونه خیلی به تیم کمک کنه.
نقل قول کردن
#8 بیرانوند 1394-09-28 08:31
متشکر از اقای رشیدی.به نظر من اقای نیکبخت باید تفکرات خودش رو تغییر بده و فقط به فکر بازی دادن به بازیکنانی که خودش اورده نباشه . بازیکنان بومی ما که با تعصب هستن میتونن گره گشای کار باشن اگر از لحاظ روحی تقویت بشن
ترکیب تیم میتونه اینطوری باشه با سیستم 4.1.4.1
دروازه بان نادر پور
مدافعان.منصوریان.ویزواری.بهاری.علیخانی
هافبک دفاعی.امامی.
هافبکها.علی صدرا.قائد رحمتی.عبدی.درویشی.
مهاجم .جودکی یا خسروی
البته این نظر من و چند تا از دوستانم هستش.
نقل قول کردن
#9 آرمین 1394-09-28 11:10
یافته به نظر تو اقای نیکبخت این مطلب که گذاشتی می خونه ؟؟؟؟
نقل قول کردن
#10 روح اله بیرانوند 1394-09-28 13:38
[quote name="نیما زکی پور."] باسلام.. بخدا مرديم اينقد اين حرفها رو تو خيابان و رسانه ها و اين پايگاه خبري ب زبان اورده و نوشتيم . مهم اينه ك عمل توش باشه.. تيم بايد صددرصد در گرفتن بازيكن دستخوش تغيير بشه شك نكنيد.. سيستم تيم از حالت دفاعي ب هجومي تغيير پيدا كنه. از لحاظ مالي حمايت بشه ..از بازيكنان بومي استفاده بشه به نظر همه بهتره.. مربي تيم هر كسي ميخاد باشه ارنج اصلي تيم رو به دست بياره تا باعث نشه هر بازي با يك ارنج متفاوت به زمين بره... لجبازي و كدورت در تيم نباشه چون لجبازي شخصي به تيم خيبر ضرر ميرسونه..
تيم از لحاظ بدنسازي تقويت بشه . چون در نيم فصل اول در نيمه دوم كه مااكثر گلها رو خورديم يكي از علعل ضعف بدني بچه ها بودش ..
اميدوارم از پويا عاليخاني استفاده و اگر ممكن هست و صلاح دونستن بازيكن خوش نقش خرم ابادي و اقاي گل ليگ دسه سوم اقاي شهاب دارايي در نيم فصل به تيم اضافه بشه....


تیم باید تو نیم فصل یارگیری کنه از نیروهای جون و بومی خودمون
شهاب آقای رو بیارن حتما بدرد تیم میخوره
نقل قول کردن
#11 آرمین 1394-09-28 20:16
بعضی دوستان متاسفانه با بی انصافی راجع به بازیکنان غیر بومی صحبت می کنند! قبول دارم پهلوان بد بازی می کنه
اما حمید گلزاری و امین مهرزاد که همدانی و نهاوندی هستن
خدایی خوب بازی می کنن هم چنین محمد ویزواری که عالی
متاسفانه بعضی ها از علی صدرا یه ستاره و اسطوره ساختن!
من استعداد و آینده خوبی برای امیر منصوریان و علیخانی و قاىدرحمت. میبینم
نقل قول کردن
#12 بیرانوند 1394-09-29 11:25
به نقل از آرمین:
بعضی دوستان متاسفانه با بی انصافی راجع به بازیکنان غیر بومی صحبت می کنند! قبول دارم پهلوان بد بازی می کنه
اما حمید گلزاری و امین مهرزاد که همدانی و نهاوندی هستن
خدایی خوب بازی می کنن هم چنین محمد ویزواری که عالی
متاسفانه بعضی ها از علی صدرا یه ستاره و اسطوره ساختن!
من استعداد و آینده خوبی برای امیر منصوریان و علیخانی و قاىدرحمت. میبینم

اقای ارمین کسی اسطوره سازی نکرده و شما هم که معلوم هست یا مشکل شخصی داری با این اقا از جابی دیگه خط میگیری ایشون بازیکن توانا و عالی هستش وسال گذشته هم اقای گل لیگ دو شدن اگه پارسال گلهای ایشون نبود اصلا خیبر تو لیگ یک وجود نداشت ولی اقای نیکبخت تو پست غیر تخصصی ازش استفاده میکنه مثل خیلی دیگه از بازیکنان تیم .مشکل تیم تفکرات سرمربی هستش نه بومی یا غیربومی بودن چون همه این بازیکنان برای ما عزیز هستن.
نقل قول کردن
#13 رضا عالی پور 1394-09-29 11:28
به نقل از آرمین:
بعضی دوستان متاسفانه با بی انصافی راجع به بازیکنان غیر بومی صحبت می کنند! قبول دارم پهلوان بد بازی می کنه
اما حمید گلزاری و امین مهرزاد که همدانی و نهاوندی هستن
خدایی خوب بازی می کنن هم چنین محمد ویزواری که عالی
متاسفانه بعضی ها از علی صدرا یه ستاره و اسطوره ساختن!
من استعداد و آینده خوبی برای امیر منصوریان و علیخانی و قاىدرحمت. میبینم

اقای ارمین اینقدر از بازیکنان غیر بومی دفاع نکنید برای ما فرزاد بهاری و علی صدرا دو تا اسطوره هستن و هیچوقت زحمات این عزیزان رو فراموش نمیکنیم پویا عالیخانی با اون استعداد نابش کجاست.سجاد خسروی گلزن کجاست.مسلم پروانه پوری که پارسال با اون گل در دور رفت موجبات صعود رو فراهم کرد کجاست اینا رو بهتره نیکبخت جواب بده نه شما که انگار مدیر برنامه ایشون هستید
نقل قول کردن
#14 حسن محمدزاده 1394-09-29 18:51
به نقل از آرمین:
بعضی دوستان متاسفانه با بی انصافی راجع به بازیکنان غیر بومی صحبت می کنند! قبول دارم پهلوان بد بازی می کنه
اما حمید گلزاری و امین مهرزاد که همدانی و نهاوندی هستن
خدایی خوب بازی می کنن هم چنین محمد ویزواری که عالی
متاسفانه بعضی ها از علی صدرا یه ستاره و اسطوره ساختن!
من استعداد و آینده خوبی برای امیر منصوریان و علیخانی و قاىدرحمت. میبینم

اقای آرمین ، صدرا یکی از بهترینها هستش و ما هم خیلی قبولش داریم ولی اقای نیکبخت استفاده مناسبی ازش نمیکنه مثل پویا عالیخانی.مثل خسروی.مثل فرزاد بهاری و مثل ........ما دوست داریم تیم کامل بومی باشه چون با تعصب هستن و با غیرت بازی میکنن و جونشون رو هم برای خیبر میدن.
نقل قول کردن
#15 محسن 1394-10-02 12:49
زنده باد علی صدرا
نقل قول کردن
#16 سپهر 1394-10-02 19:06
خیبر داشت خوب نتیجه می گرفت اما متاسفانه گرفتار حاشیه شد.این حاشیه ها هم از بازی با آلومینیوم هرمزگان شروع شدن. البته ناداوری هم نقش زیادی در نتایج ضعیف خیبر داشته. با این وجود امیدوارم در نیم فصل دوم نماینده استان لرستان موفق باشه و حداقل در لیگ دسته اول باقی بمونه.
نقل قول کردن
#17 موری66 1394-10-04 00:11
سلام چرا از بازیکنان بومی استفاده نمیکنه .پویا علی خانی سجاد خسروی سید مهدی سهرابی . خیلی از این شهرستانی ها بی میل بازی میکنن حقشون نیست بازی کنن
نقل قول کردن
#18 الی 1395-02-13 11:54
ممنون واقعا گل گفتین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا