یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حالا دیگر کم‌تر کسی در عرصه ورزش بروجرد و لرستان هست که نداند مدت‌هاست مدیریت ورزش بروجرد و استان آب‌شان توي یک جوی نمی‌رود.
بدون این که بخواهیم موضوع را شخصی کنیم باید مستقیماً اشاره نماييم که متاسفانه سال‌هاست در زمینه‌های ورزشی خط و خطوط ورزش قهرمانی بروجرد مورد توجه بسیاری از مدیران استانی نبوده است.
البته با توجه به وجود قهرمانان بسیاری از بروجرد در رشته‌های مختلف ورزشی، ورزشکاران این شهر آن‌چنان جایگاه خود را در استان مستحکم کرده‌اند که نمی‌توان این ورزشکاران و به‌خصوص ورزش بروجرد را نادیده گرفت.
بر تمامی گفته‌های بالا باید این مطلب را نیز اضافه نمود که چند سالی است که در رشته‌های مختلف ورزشی به مانند دوچرخه‌سواری، کشتی، بوکس و ... ورزشکارانی از بروجرد شناسنامه ورزش استان در کشور می‌‌باشند، اما دریغ از  حمایت کامل و لازم از این ورزشکاران، تا جائی که بسیاری از این ورزشکاران عطای ماندن در استان را بر لقای آن بخشیده و دیگر  حتی مایل نیستند که به نام لرستان در هیچ مسابقه‌ای شرکت کنند!
در ابتداي نوشته‌ام تاکید داشتم که مدت‌هاست اختلافات به وجود آمده بین مدیریت ورزش بروجرد و لرستان دیگر قابل انکار نیست و باید بگوئیم که ورزش بروجرد بر سر دوراهی، "ادامه همین راه" یا "خرج سفره خود را جدا کردن" رسیده است و دیگر نمی‌تواند شاهد باشد که حتی برای قهرمانان ملی و بین‌المللی‌اش در سطح استان تره هم خرد نکنند!
طی این چند سال گذشته نگارنده بارها نوشت و فریاد بر‌آورد که مدیران استانی از هیات‌های ورزشی استان به صورت شفاف درخواست کنند که اعلام شود هر هیات ورزشی در استان حداقل طی این چند سال گذشته چه مقدار کمک مالی به هیات زیر‌مجموعه خود در بروجرد نموده است؟!
بارها گفتیم و نوشتیم چرا قهرمانان بروجرد دارای مکان‌های اختصاصی در حد نیاز در شهر خودشان نیستند؟ بارها پرسیدیم چرا به قول‌هایی که به ورزشکاران موفق بروجردی داده می‌شود عمل نمی‌گردد؟! اما هیچ‌گونه پاسخی شنیده نشد.
ورزشکاران ملی‌پوش بروجردی که در سطوح ملی و بین‌المللی دارای مقام‌های بسیاری هستند کاملاً از حمایت مسوولین استانی دلسرد شده‌اند. از آن طرف هم اداره ورزش و جوانان بروجرد برای حمایت از ورزشکاران مطرحش حکایت "از این‌جا رانده و از آن‌جا مانده" شده است.
 در پي جان باختن دوچرخه سوار ملی‌پوش بروجردی: باز شدن اختلافات دیرینه ورزش بروجرد و لرستان
روز جمعه جوانی از خیل عظیم دوچرخه‌سواران رده بالای بروجرد به خاطر نداشتن یک پیست ساده دوچرخه‌سواری در بروجرد باید در جاده‌های خطرناک به استقبال مرگ برود و خانواده و جامعه‌ای را در بهت فرو ببرد، بدون این که نتیجه‌ای برای دیگر دوچرخه‌سواران دیگر به دست بیاید.
از همین فردا دوباره دوچرخه‌سواران بروجردی باید برای حفظ آمادگی به همان جاده‌ای بروند که دو سه روز قبل دوست عزیزشان را در آن از دست داده‌اند.
امروز اگر محمد‌علی نوروزیان دوچرخه‌سوار بروجردی بر اثر نبود امکانات جانش را در جاده‌های غیر استاندارد از دست داد، می‌بینیم که حتی این مرگ نابهنگام نیز نتوانست امتیازی برای ورزش بروجرد از استان بگیرد.
حال این سوال پیش می‌آید این چه جاده رفاقت دو طرفه‌ای بین  ورزش بروجرد و استان است که افتخارات کسب مدال‌های رنگارنگش توسط ورزشکاران بروجردی در میادین بین‌المللی به نام استان ثبت می‌شود، اما در موقع حمایت، برای نمونه بعد از گذشت دو دوره از مسابقات بازی‌های آسیایی هنوز که هنوز است جوایز قهرمانی به  ورزشکاری به مانند آروین معظمی‌گودرزی تنها مدال‌آور لرستانی بازی‌های آسیایی داده نمی‌شود، در عوض روز يك‌شنبه در استانداري لرستان براي ورزشكاران معلول، جشن اهداي جوايز به صورت ويژه برگزار مي‌شود؟!
مطمئنا جان باختن دوچرخه‌سوار بروجردی در موقع تمرین در جاده خطرناک بیرون از شهر، آتش زیر خاکستر اختلافات اداره ورزش و جوانان بروجرد و اداره کل ورزش استان را وارد فاز جدیدی خواهد کرد.
امیدواریم هر چه سریع‌تر مسوولین ارشد ورزش بروجرد و استان در یک نشست دوستانه برای حمایت عملی از ورزشکاران بروجردی به یک تفاهم منطقی برسند، زیرا این بار دیگر ظاهر برای ورزش بروجرد با توجه به کشته شدن یکی از ورزشکاران نخبه‌اش در تمرینات غیر فرهاد داودوندياستاندارد بیرون از شهر، پای مرگ و زندگی در میان آمده است و دور از انتظار نیست که  مسوولین ورزش بروجرد به خاطر  تحت فشار بودن از طرف جامعه ورزش شهرشان، شفاف‌تر از همیشه ورزش این شهر را وارد فاز جدید مورد علاقه جامعه ورزش بروجرد بنمایند.
 
فرهاد  داودوندی / بروجرد
 

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1394-09-09 11:53
اقای داودوندی گرامی: بخشی از نوشته های شما صحیح می باشد ولی باور بفرمایید من خودم بارها شاهد بوده ام که دوچرخه سوران خرم ابادی هم در جاده خطرناک خرم اباد الشتر و بدون اسکورت تمرین میکنند. و هنوز مرکز استان هم یک پیست دوچرخه سواری ندارد.اقای داود وندی خیلی از کم و کاستی های که در شهرستان بروجرد وجود دارد بخاطر سوء مدیریت در بخشهای مختلف مدیریتی شهرستان بروجرد می باشد .. و در خیلی از موارد و براحتی تمام کم کاریها رو به گردن مسئولین مرکز میندازن . سخن بعدی اینکه :مردم و مسئولین بروجرد اگر از سر دوستی با مرکز استان نشست های با هم داشته باشند قطعا نتایج مثبتی خواهد داشت .لج و لجبازی فقط کدورتها رو بیشتر میکنه .من بارها در بعضی از وبلاگها و سایتهای شهرستان بروجرد مطالبی دیدم که استان لرستان رو کذایی خطاب میکنندو مستقیم یا غیر مسقیم اتهاماتی به ما وارد میکنن.. به نظر شما ایا با اینکارها میشود بودجه بیشتری برای شهرستان بروجرد بدست اورد؟جواب معلومه خیر .بروجرد شهریست با مردمی اهل کار و زندگی و بسیار مهربان شهر فرزانگان ... ما توقع رفتار بهتری از این شهر نسبت به شهرهای دیگر استان داریم....
نقل قول کردن
#2 وبگرد 1394-09-09 11:54
بروجرد و لرستان !!!
خيلي خيلي بوداره !!!
نقل قول کردن
#3 مهراب لرزانی نژاد 1394-09-09 12:42
خدا رحمتش کند و خداوند به خانواده ایشان صبر بده
نقل قول کردن
#4 مهران رشیدی 1394-09-09 12:46
آقای داودوندی متن شما بیش از انکه دوستانه و دلسوزانه باشه پیرو خواسته کور کورانه مسئولین بروجردی مبنی بر جدایی از لرستان است ، هیئت دوچرخه سواری لرستان سالهاست توسط بروجردی ها اداره میشود که همان آقای معظمی گودرزی که شما اشاره کردید بشدت از ریاست هيات دوچرخه سواری لرستان می نالد ، کاش مدیر مسئول یافته عمیق تر به مسئله فکر میکرد و این متن رو منتشر نمیکرد .
نقل قول کردن
#5 کیانوش بیرانوند 1394-09-09 12:51
جناب داوودوندی گزامی شما سالها دم از لزوم اتحاد و پر کردن دره عمیق اختلاف بین بروجرد و خرم آباد میزدید اما ظاهرا شعاری بیش نبود . این مطلب بوی خون میدهد . تمام سیستم دوچرخه سواری استان توسط همشهریان جنابعالی اداره میشود . کسی که مجسمه ای میسازد خودش آنرا مسخره نمیکند . خدا نگهدار
نقل قول کردن
#6 رامین 1394-09-09 15:26
اقای داوندوندی نکنه انتظار دارید ورزشگاهی 120هزار نفری مانند ورزشگاه ازادی در بروجرد احداث شود یا اینکه مسابقات المپیک جهانی را در بروجرد برگذار کنند
چنان شما فریاد وا حسرتا سر می دهید و جنجال درست می کنید که گویی انتظار دارید مسولان بازی الکلاسیکو را در بروجرد برگذار کنند
شما که از خیلی شهرستان های استان در زمینه ورزش با وجود عدم ورزشکار حرفه ای جلوتر هستید کمی منصف باشید و ای همه مظلوم نمایی نکنید
دوچرخه سوار فوت شد خدا رحمتش کند اما ایا مگر در مرکز استان پیست دوچرخه سواری سرعت وجود دارد که در شهر به قول خودتان توسعه نیافته شما وجود داشته باشد پس از مرگ یک قهرمان برای مظلوم نمایی استفاده نکنید
نقل قول کردن
#7 ع 1394-09-09 16:47
خرم آباد مدیریت و اداره کردن نمی داند.
نقل قول کردن
#8 حسنوند 1394-09-09 17:05
سال 1363 هم مرحوم آرش زرينقدم كه عضو تيم دوچرخه سواري خرم آباد و لرستان بود در كيلومتر ده جاده خرم آباد پلدختر و در منطقه چم انجير هنگام تمرين با تيم دوچرخه سواري زير يك تريلي رفت و كشته شد . روحش شاد باد
نقل قول کردن
#9 حمید ت 1394-09-09 17:32
دوست عزیزی که پست شماره 7 رو گذاشته و نوشتی خرم اباد مدیریت نمی داند ... خیلی سربسته این مطلب رو بیان کرده ای...میشه بگی شما که استاد مدیریت هستی باید چگونه شما رو مدیریت کنیم ؟...
نقل قول کردن
#10 سپهر 1394-09-09 18:48
[quote name="حمید ت"]اقای داودوندی گرامی: بخشی از نوشته های شما صحیح می باشد ولی باور بفرمایید من خودم بارها شاهد بوده ام که دوچرخه سوران خرم ابادی هم در جاده خطرناک خرم اباد الشتر و بدون اسکورت تمرین میکنند. و هنوز مرکز استان هم یک پیست دوچرخه سواری ندارد.اقای داودوندی خیلی از کم و کاستی های که در شهرستان بروجرد وجود دارد بخاطر سوء مدیریت در بخشهای مختلف مدیریتی شهرستان بروجرد می باشد .. و در خیلی از موارد و براحتی تمام کم کاریها رو به گردن مسئولین مرکز میندازن . سخن بعدی اینکه :مردم و مسئولین بروجرد اگر از سر دوستی با مرکز استان نشست های با هم داشته باشند قطعا نتایج مثبتی خواهد داشت .لج و لجبازی فقط کدورتها رو بیشتر میکنه .من بارها در بعضی از وبلاگها و سایتهای شهرستان بروجرد مطالبی دیدم که استان لرستان رو کذایی خطاب میکنند و مستقیم یا غیر مسقیم اتهاماتی به ما وارد میکنن..
نميدونم منظور بعضي بروجرديها از كذايي خواندن لرستان چيه دقيقا؟!شايد به خاطر اينكه خرم اباد مركز استانه و اونا هم كه بدجور از زيبايي شهر ما ناخوش احوال هستند.
نقل قول کردن
#11 حمید ت 1394-09-10 03:07
سپهر جان ما که بخیل کسی نیستیم ارزوی ما خرم ابادیها اینکه تمام شهرهای استان عزیزمان پیشرفت کنند هیچ کسی بر دیگری برتری ندارد مگر به نیکو کاری...منتهای مراتب معدودی از افراد نا معلوم لحال با زدن تهمت ناروا و به سخره گرفتن دیگران سعی میکنن تا به اهداف تفرقه افکنانه خودشان برسند .هنوز یاد نگرفتن که با دیگر شهرهای استان رقابت سالم داشته باشند.فکر میکنن با فرا فکنی و تهمت ناروا و خود برتر بینی بجای میرسند و باید بگم که سخت در اشتباهن ...بروجرد شهر خوبیست با مردمی بسیار اهل تلاش و زندگی انها هم دوست دارن شهرشان پیشرفت کند ولی باید بدانند که نباید به روشهای غیر اخلاقی برای توسعه متوصل شوند. در ضمن بروجرد به نسبت خود و شهرهای دیگر بسیار ابادتر و زیباتره و صاحب دهها کارخانه مدرن هست پس ناشکری بی انصافیست . چرا به داشته های خودتان نگاه نمی کنید و فقط خود را با دیگران مقایسه میکنید
نقل قول کردن
#12 عباد 1394-09-10 07:45
آقای داود وندی رییس هیات استان دست بروجردی ها ست انگار اطلاع ندارید و با توجه به اظهارات شما باید اول رییس هیات استان جابجا بشوند و در ثانی تفکیک قومیتی که شما تعیین میکند هم بسیار متعصبانه بوده و ثالثا خیلی از میزبانی های استان مثل بوکس و کوهنوردی و کشتی در بروجرد برگزار شده به نظر بنده منصفانه قضاوت نکردید
نقل قول کردن
#13 مهدی 1394-09-10 09:27
آقای داودوندی گفت که مسولان ورزش «لرستان» باید پاسخگوی ورزش بروجرد به عنوان یکی از شهرهای زیرمجموعه شان باشند. اسم اداره ورزش خرم آباد را نیاورد که به قبای همه برخورده!
نقل قول کردن
#14 سپهر 1394-09-10 13:24
[quote name="حمید ت"]سپهر جان ما که بخیل کسی نیستیم ارزوی ما خرم ابادیها اینکه تمام شهرهای استان عزیزمان پیشرفت کنند هیچ کسی بر دیگری برتری ندارد مگر به نیکو کاری...منتهای مراتب معدودی از افراد نا معلوم لحال با زدن تهمت ناروا و به سخره گرفتن دیگران سعی میکنن تا به اهداف تفرقه افکنانه خودشان برسند .هنوز یاد نگرفتن که با دیگر شهرهای استان رقابت سالم داشته باشند.فکر میکنن با فرا فکنی و تهمت ناروا و خود برتر بینی بجای میرسند و باید بگم که سخت در اشتباهن ...بروجرد شهر خوبیست با مردمی بسیار اهل تلاش و زندگی انها هم دوست دارن شهرشان پیشرفت کند ولی باید بدانند که نباید به روشهای غیر اخلاقی برای توسعه متوسل شوند
معلومه که بخیل نیستیم و دوست داریم بروجرد و سایر شهرستان های لرستان پیشرفت کنند اما مشکل اینجاست که برخی می گویند ما لرستانی نیستیم و لرستان را کذایی خطاب می کنند و خواهان تشکیل استانی جدید هستند. مشکلشون با لرستان چیه فقط خدا میدونه!
نقل قول کردن
#15 لرستاني 1394-09-10 15:53
اولا هيئت دوچرخه سواري بروجردين دوما مگه بقيه استان تو پيست رويال هال لندن يا ازادراه المپيك ريو پا ميزنن ؟
بدترين توهين استفاده از يك فاجعه تلخ در جهت تفرقه افكنيه بدبختيم ما لرستانيها كه با درگير شدن در اين مباحث همش در حال عقبگرديم . تعصب بيجا نتيجش همينه
نقل قول کردن
#16 parsa62 1394-09-11 00:12
سلام. رحمت کنه دوست عزیزمون . ولی من خرم ابادی نیستم منتها مشکل ما همینه دیگه بروجردی &خرم ابادی این حرفهارو بذاری کنار بابا دیگه با هم تصمیم بگیریم . همین حرفا مارو بدبخت کرده به خدا یه نگاه بندازین به شهرهای دیگه چقدر از ما عقب بودن ولی حالا چقدر پیشرفت کردن .مشکل خیلی حاده ما متاسفانه طایفه ایی فکر کردنه. نه استانی فکر کردنهن اینو باور کنید عزیزان؟.....
نقل قول کردن
#17 اسماعیل طولابی 1394-09-11 08:58
ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم نوروزی و جامعه ورزش استان. جناب آقای داودودی عزیز بزرگترین مشکل ایجاد شده این است که همواره بزرگوار و اهل قلمی همچون حضرتعالی تمام سعی و تلاش و کوشش خود را می نماید به هر طریقی که شده بروجرد را جدا از لرستان فرض کند.
اگه دل شما بر ورزش می تپد که حوادث دیگرر در استان که هم خوب است و هم بد کنکاش نمی کنید آیا شما خبرنگار این استان نیستید؟
من خرم آبادی نیستم اما لرستانی هستم اما تسلیت ویژه را باید به تفکر بعضی از افراد گفت که در شهر شما دنبال استفاده از رانت به وسیله بروجردی و لرستانی بودن هستند.
نقل قول کردن
#18 فتحی از كوهدشت 1394-09-11 09:03
تمام امکانات و تجهیزات ورزش استان که میدن به بروجرد ضمنا"ورزش بروجرد بیشتر در فکر کلاس و طبقه بالا گذاشتنه چرا که فکر نکنم طی صد سال آینده به ورزش شهرستانی مثل کوهدشت که هیچ امکاناتی نداره ولی قهرمان پروره برسه .
نقل قول کردن
#19 حمید ت 1394-09-11 11:07
به نقل از parsa62:
سلام. رحمت کنه دوست عزیزمون . ولی من خرم ابادی نیستم منتها مشکل ما همینه دیگه بروجردی &خرم ابادی این حرفهارو بذاری کنار بابا دیگه با هم تصمیم بگیریم . همین حرفا مارو بدبخت کرده به خدا یه نگاه بندازین به شهرهای دیگه چقدر از ما عقب بودن ولی حالا چقدر پیشرفت کردن .مشکل خیلی حاده ما متاسفانه طایفه ایی فکر کردنه. نه استانی فکر کردنهن اینو باور کنید عزیزان؟.....

فعلا بحث طایفه بازی نیست دوست گرامی ما خرم ابادیها و بروجردیها در خیلی مشکلات و مباحث دردمون مشترکه. فقط باید نذاریم عده ای به اختلافات دامن بزنن و از اب گل الود ماهی بیگیرن... در خرم اباد بروجردیهای زیادی زندگی میکنن و انصافا رفتار و کردارشون خوبه...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا