یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد هفته چهاردهم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال كشور در حالي به دیدار شهرداری اردبیل رفت که سخت به 3 امتیاز این مسابقه احتیاج داشت.
بررسي 6 بازی گذشته نماینده لرستان در لیگ يك، نشان از افت شدید فنی اين تيم دارد و کسب 4 امتیاز از 6 بازی گذشته، جای هیچ عذر و بهانه‌ای برای کادر فنی باقي نگذاشته است.
خيبري‌ها تا کنون نتوانسته‌اند پاسخ حمایت‌های یک‌پارچه اصحاب رسانه و هواداران خونگرم و مشتاق خود را بدهند. نتایج کسب شده‌ي این تیم نشان می‌دهد حریفان در نیمه دوم نقاط ضعف خیبر را به خوبی تشخیص و در لحظات پاياني، ضربه كاري خود را به این تیم وارد می‌سازند.
يعني مي‌توان گفت نیمه‌ي دوم كه به نیمه‌ي مربیان معروف است، مربیان خيبر حرفی برای گفتن نداشته‌اند و اکثر شکست‌هاي ان تيم در اين نيمه رقم خورده است.
فشار زیاد تیم‌های حریف روی دروازه خیبر در نیمه دوم، واگذاری نتیجه در دقایق پایانی، ضعف بدنی بازیکنان، خلاء وجود یک تمام کننده و گلزن در پيشاني خط حمله، نبود برنامه فنی برای جبران عقب‌افتادگي، از جمله مشکلات اساي خیبر محسوب می‌شود که اکثر فوتبال‌دوستان لرستاني این معضلات را تایید کرده اما متاسفانه هر چقدر از آغاز رقابت‌ها مي‌گذرد این نقاط ضعف رفع نشده و هم‌چنان به ساختار تیم و نتیجه‌گیری آن ضربه می‌زند.
 ریسک نكردن سرمربی تیم و تعويض هاي كليشه‌اي نیز از عوامل دیگر عدم نتیجه‌گیری خیبر است که در صورت تداوم این روند نباید روزهای خوشی در انتظار این تیم باشد. 
 حرمت هواداران را نگه داريم/ بازيكنان خيبر اگر بازي را مي‌بازند، اخلاق را نبازند
هر چقدر هم مشکلات مالی اثر خود را در روحيه بازیکنان خيبر نشان دهد، اما سرمربی اين تيم در همان ابتدای فصل و قبل از شروع بازی‌ها از این موضوع مطلع بوده داشته که تیمش قطعاً چنين مشكلاتي دارد و با علم به این مسئله تیم خود را بسته، لذا هم اکنون نیز می‌بایست مسئولیت نتایج ضعیف خود را بپذیرد و در راستای برطرف نمودن نقاط ضعف تیمش، تلاش مضاعف نماید زيرا خیبر این روزها با جایگاه مطلوب خود فاصله گرفته است. 
مسئله مهم دیگری که نمی‌توان از کنار آن گذشت نارضایتی برخی از تماشاگران از نحوه برخورد برخی بازیکنان و مسئولان با آن‌هاست. متأسفانه بر خلاف انتظار، به جاي اين كه مجموعه‌ي خیبر قدردان زحمات هواداران باشند، اخیراً برخی بازیکنان اين تيم با تماشاگران رفتار ناشايست نموده و رفتار غیرحرفه‌ای از خود نشان می‌دهند. اين موضوع در كنار عدم نتيجه‌گيري اين تيم، باعث بی‌انگیزگی و دل‌زدگي تماشاگران خواهد شد، تماشاگرانی که بعد از گذشت 14 هفته از مسابقات، حمایت و تشویق بي‌شائبه‌اي از اين تيم داشته‌اند؛ لذا نه تنها بازیکنان بلکه هیچ مسئولی نباید به خود اجازه بدهد با سرمايه‌هايي كه در سرما و گرما براي سبزپوشان سنگ تمام گذاشته‌اند، چنين رفتار نمايد.
امیدواریم بازیکنان تماشاگران متعصب خيبر را درک نموده و رفتار خود را در لیگ يك به صورت اخلاق‌مدارانه‌ای تغییر دهند. يادمان باشد عمر دنياي قهرماني كوتاه است و اخلاق بيش‌ از قهرماني نزد مردم ديار ما اهميت دارد. اين حداقل كاري است كه اعضاي تيم خيبر مي‌توانند سيد احمد موسويانجام دهند و ما انتظار داريم اگر بازي را هم باختند، حداقل اخلاق را نبازند، چرا كه تيم گهر دورود نيز اگر چه در رده آخر جدول ليگ برتر قرار گرفت، اما با استافده از نام و رفتار تماشاگرانش در كشور نمونه و چهره شد؛ پس به نظر مي رسد بازيكنان نيز بايد قدردان تماشاگران خيبر باشند چرا كه اكثر آن‌ها تا كنون جز حمايت در سرما و گرما، به بازيكنان اين تيم بدي نكرده و نازك‌تر از گل نگفته‌اند!
 
سید احمد موسوی
 
 نماینده روزنامه خبر ورزشی در لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1394-08-21 23:05
حالمون گرفته شده با این شکست های متوالی خیبر که همش در آخرین دقیقه ها گل میخورن.سه امتیاز بازی با آلومینیوم هم که به شکل عجیبی از خیبر کسر شد و الآن تقریبا در قعر جدوله!
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1394-08-21 23:59
والا تماشاگران خرم ابادی خیلی صبورن چونکه تیم خیبر جدیدا فقط کارش شده باختن و یا خیلی هنر کنه مساوی... کدام تیم در لیگ دسته یک اینقدر تماشاگر پرشور داره؟ چرا تیم خیبر قدر این تماشاگران رو نمیدونه... دیگه تحقیر بسه . یه تکونی بخودتون بدید ..
نقل قول کردن
#3 گرین 1394-08-22 09:34
با سلام خدمت اقای موسوی. دقیقا میدانم منظور شما کدام بازیکن خیبر است قبلا هم که خیبر دسته یک بازی میکرد این بازیکن هم حضور داشت وقتی برا اعتراض به سمت نیمکت ذخیره خیبر میرفتیم این اقا پرخاشگری و بداخلاقی میکرد چه قبلا چه الان تو بازی کم پیش میاد کارت نگیره تو ورزشگاه هم بچه محلاش میگفتن برا تست دادن تو تیمهای بزرگ تهران میرفته بخاطر اخلاقش ردش میکردن
نقل قول کردن
#4 خرم آباد 1394-08-22 11:25
یه نگاه به جدول بندازید دارن از خیبر امتیاز کم میکنن,الان چرا سیزده امتیازی شده
نقل قول کردن
#5 میثم 1394-08-22 16:16
الکی با چند باخت تیمو وارد حاشیه نکنید فقط عشق اینو دارید که مربی عوض شه!!؟ آرسن ونگر20 ساله مربی آرسناله!؟
با مربی عوض شدن چیزی درست نمیشه بازیکنا همون بازیکنا هستن امکانات همون امکانات هیچ مربی به اندازه نیکبخت تیمو نمی شناسه با نیکبخت به لیگ یک صعود کردن میدونستی اینو!؟
نقل قول کردن
#6 مهران رشیدی 1394-08-22 16:49
منظور شما [...] است اما شاید شما و دیگر دوستان در جریان ماجرا نبودید آقای [...] در شهر خودش و در حضور دوستان و خانواده خودش به اسم مورد بدترین فحاشی ها قرار گرفت این اتفاق در حالی صورت گرفت که ایشون بشدت تحت فشار است و از جایی قضیه غیر قابل تحمل تر میشه که ظاهرا این آقایان به ظاهر تماشاگر با ایشون مشکل شخصی داشتند و میخواستند با این شگرد تصویه حساب کنند
نقل قول کردن
#7 طرفدار 1394-08-22 18:49
آقای مربی به جای اینکه بازیکنان متعصب فصل قبل روکه با جون ودل بازی کردن وتیمو با خون دل ودست خالی نگهدارن حفظشون بکنه با بی مهری بیرنشون کرد وبه جای اونها چند بازیکن سطح پایین که فقط ۲٬۳ تاشون خوبن آورده وحالام همه چی کم کم داره مشخص میشه. فقط من دلم واسه اون بچه های شهرمون میسوزه که پارسال بدون کوچکترین چشمداشت وپولی تیمو تا اینجا رسوندن . تا کی حق خوری تا کی ظلم به این فوتبال
نقل قول کردن
#8 چگنی 1394-08-23 07:43
واقعا رفتار زشتی انجام داد با تماشگران و طرفدارن خیبر .یادش رفته همین اقایون بودن که این تیم رو توی گرما و سرما حمایت کردن با تشویق و از دسته به دسته یک اوردن
نقل قول کردن
#9 آرمین 1394-08-23 10:46
از نوجوانان خیبر با پویا عالیخانی هم تیمی بودم
همه میدونن چقدر از لحاظ فنی و اخلاقی این بازیکن خوبه
اما متاسفانه بابی مهری آقای نیکبخت ذخیره نشین شده!!!
خواهشا کسی هم نیاد با اسم مستعار از این حرف من انتقاد کنه
نقل قول کردن
#10 سپهوند 1394-08-24 23:52
اقای موسوی شما که هنوز یک بازی خیبر رو ورزشگاه نیومدید چرا مطالب غیر واقعی رو میگید
وقتی اون چند تماشاگر از دقیقه یک تا نود بخاطر عقده های شخصی به تمام بازیکنان و مربیان خیبر فحاشی میکنن و الفاظ بسبار ركیک رو به خانواده بازیکنان میگن از بازیکنی که تو شهر خودش این حرفها رو میشنوه چه انتظاری دارید.
بازیکنان نباید تو شهر خودش مورد اهانت قرار بگیرن.یه سری تماشاگرنما هستن که دنبال اینن که تیم رو به حاشیه ببرن چون اگدنبال منافع شخصی هستن.
برای نمونه همون سنگ مرانی بازی با الومینیوم که باعث کسر سه امتیاز شد و یا فحاشی به داور در بازی اردبیل که احتمالا دوباره چند بازی خیبر باید بدون تماشاگر بازی کنه.
خواهشا دنبال تخریب خیبر نباشی این تیم با دست خالی تا حالا که عالی کار کرده و اگه سه امتیاز رو نگیرن جایگاه هشتم تا بحال که خوب بوده هر چند اگه ناداوری ها نبود شاید خیبر جز چهار تای اول میبود. خواهشا نظر رو بگذارید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا