یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير مسئول محترم پايگاه خبري يافته؛ پيرو درج مطلب با عنوان "تمرینات پرتاب نیزه تيم ملي در زمین چمن فوتبال خرم‌آباد!/ چرا؟!" روي خروجي آن پايگاه خبري، خواهشمند است بنا بر قوانين مطبوعات، نسبت به درج جوابيه ذيل جهت تنوير افكار عمومي اقدام نماييد:
اردوي ملي‌پوشان پرتاب نيزه با مساعدت آقاي مجيد كيهاني رياست محترم فدراسيون و نيز رايزني و حمايت‌هاي دكتر "احسان مهاجرشجاعي" نايب‌رئيس لرستاني فدراسيون، پس از سال‌ها در استان لرستان كه از دهه 40 تا سال 90 به طور مستمر قهرمانان برجسته‌اي در پرتاب‌ها و به خصوص در پرتاب نيزه داشته، برگزار مي‌شود كه اين مي‌تواند نقطه عطفي براي بازگشت دوباره پرتابگران اين خطه‌ي مستعد به دنياي قهرماني و كسب افتخار براي استان و كشورمان باشد.
اينك كه برنامه‌هايي براي بازگشت دوباره لرستان به روزهاي اوج با گرفتن ميزباني اردوي تيم ملي پرتاب نيزه در استان كليد خورده است، جاي بسي تأسف است كه پاره‌اي رفتارها باعث شده تا جلوي اين حركت مثبت گرفته و تلاشگران اين عرصه را خسته و نااميد نمايند.
از جمله مواردي كه پيش از اظهار نظر در مورد مطلب منتشره در يافته به آن پرداخته شود، اقدام ناشايست برخي از داخل استان در اعلام گزارش‌هاي مغرضانه به فدراسيون مي‌باشد. از آن‌جا كه اين اردو با شركت 5 نفر از قهرمانان كشورمان در خرم‌آباد برگزار مي‌شود، ما يكي از نفرات برتر لرستان كه ازنفرات مستعد و آينده‌دار لرستان است، كنار ملي‌پوشان قرار داديم تا از تجربيات مربيان و نيز ملي‌پوشان استفاده نمايد اما متاسفانه از درون استان گزارش‌هاي ضد و نقيضي از اين موضوع به فدراسيون مخابره شد و لذا ناچار به كنار نهادن اين ورزشكار لرستاني از اردو شديم! اين نوع رفتار از سوي برخي هم‌استاني‌ها واقعاً جاي تأسف دارد و شايد براي همين است كه لرستان چند سالي است كه ديگر در پرتاب‌ها، نماينده‌اي توانمند و مطرح در تيم‌ ملي ندارد.
اما در خصوص مطلب منتشره در يافته و ايجاد جوي مبني بر نيزه‌باران كردن زمين چمن فوتبال خرم‌آباد كه با خواندن اين خبر به خوانندگان چنين القا مي‌شود كه گويا اعضاي تيم ملي دو‌وميداني، به جاي انجام تمرينات برنامه‌ريزي و حساب شده، بلانسبت مشغول شخم زدن زمين شماره يك هستند!
خبرنگاران محترمي كه اقدام به انتشار چنين خبري نموده‌اند آيا به خود زحمت داده‌اند كه در محل برگزاري اردو كه زمين شماره يك نيز بخشي از آن مي‌باشد، حضور يابند يا فقط بر اساس شنيده‌ها اقدام به انتشار چنين مطلبي نموده و سعي در بزرگ‌نمايي و مغلطه داشته‌اند؟!
اي كاش اين خبرنگاران محترم در محل تمرين حضور مي‌يافتند و مشاهده مي‌كردند اكنون كه فصل بدن‌سازي و ريكاوري است، پرتابگران اكثرا زمان حضور در زمين شماره يك با كفش ميخي به گام زدن روي پيست تارتان مشغولند و بخش پرتاب توپ‌هاي تمريني نيز در چمن بيرون محوطه زمين صورت مي‌گيرد و براي انجام پرتاب‌ها، ورزشكاران در زمين شماره 3 (بخش غربي) زمين شماره يك حضور يافته و ادامه تمرينات را زير نظر مريان انجام مي‌دهند.
البته در تمام ورزشگاه‌هاي استاندارد، دالان پرتاب‌ها نيز تعبيه شده و ورزشگاه تختي خرم‌آباد نيز مثل ورزشگاه آزادي تهران كه از زمان بازي‌هاي آسيايي 1353 تهران تا كنون پذيراي مسابقات دووميداني است، چنين دالاني دارد و مطمئن باشيد كه اگر ضررر و زياني براي چمن يا ورزشگاه داشت، آن را ايجاد نمي‌كردند.
پس بار ديگر متذكر مي‌شوم كه ما در فصل بدن‌سازي، قصد پرتاب‌هاي متعدد و فشار به پرتابگران را نداريم و كار اردوي خرم‌آباد بيش‌تر "رفع اشكال" ملي‌پوشان در تكنيك‌هاي پرتاب و بدن‌سازي بوده است. با اين حال به خاطر حساسيت‌هاي موجود و رفع نگراني اعضاي تيم خيبر و به احترام آن‌ها از روز گذشته كار با نيزه را از برنامه زمين شماره يك به كل حذف كرديم.
بي‌انصافي است از كنار اين نكته نيز ساده عبور كنم با برگزاري اين اردوي چند روزه حداقل 300 ميليون ريال از فدراسيون بودجه وارد استان و اين‌جا هزينه شده است و اگر اين افراد را به چشم پرتابگر نبينيم و فقط توريست هم باشند، هزينه كردن اين مبلغ در قبال 3-4 روز حضور در لرستان، منفعت‌هاي اقتصادي نيز براي استان داشته است.
از سوي ديگر، با آوردن اين قهرمانان، فدراسيون را متقاعد كرديم كه زمين شماره 3 مجموعه ورزشي تختي خرم‌آباد پتانسيل مناسبي جهت برگزاري تمرينات و اردوها دارد و به همين دليل قرار است هزينه‌هاي بذر چمن اين زمين نيز توسط فدراسيون تامين شود كه همين‌جا از آقاي مهاجرشجاعي تقدير و تشكر مجدد مي‌نمايم.
نكته ديگري كه بايد به آن اشاره كنم تعصب بيجاي برخي خبرنگاران لرستان فقط نسبت به رشته‌ي فوتبال است. اين موضوع در رفتار و نوشتارشان به وضوح قابل مشاهده است. اين‌جانب به عنوان يك لرستاني حتي در تهران نيز براي تيم محبوب خيبر خرم‌آباد تبليغ كرده و جوابيه برگزاري اردو تيم ملي دووميداني در ورزشگاه تختي خرم‌آباد/ از ماست كه بر ماستمي‌كنم و به فدراسيون‌نشين‌ها و نيز ورزشكاران مطرح رشته‌هاي مختلف متذكر مي‌شوم كه خيبري‌ها با دست خالي در حال كسب موفقيت بوده و هستند و لذا تا جايي كه بتوانم سعي در معطوف كردن توجهات به سوي آن‌ها به اميد جذب حامي مالي دارم، اما رفتار برخي خبرنگاران در بي‌توجهي نسبت به ساير رشته‌هاي ورزشي باعث شده كه ما و ديگر ورزشكاران و مربيان رشته‌هاي ديگر شك كنيم كه اين قبيل افراد "خبرنگار فوتبالي" هستند نه "خبرنگار ورزشي"!
در پايان از جامعه ورزش و به خصوص اهالي رسانه سؤال مي‌كنم كه چرا لرستاني كه نيم قرن بهترين پرتابگران كشور را داشته است، به چنين وضعي افتاده كه ديگر نفر مطرحي در تيم ملي ندارد و البته پاسخ آن را با چنين رفتارهايي بي‌ارتباط نمي‌دانم! لذا از خبرنگاران محترمي كه در محل برگزاري اردو حضور نيافته‌اند و نظر كارشناسان را نيز نشنيده‌اند، تقاضا داريم هنگام قلم ‌زدن، رعايت انصاف را رعايت نموده و بين رشته‌هاي مختلف ورزشي نيز تفاوت و تبعيض قائل نشوند.
اي كاش اين عزيزان هنگام برگزاري اردو در ورزشگاه حاضر مي‌شدند و توضيحات ما را هم مي‌شنيدند و يك‌جانبه به قاضي نمي‌رفتند تا ببينند برنامه ما براي جلوگيري از آسيب رسيدن به زمين چمن و نيز محل انجام تمرينات چه بوده است؟ هر چه باشد ما هم اهل همين شهر و ديار هستيم و دل‌مان براي وطن‌مان مي‌سوزد و البته سال‌ها نيز در سطح قهرماني ورزش كرده‌ايم و راه و چاه نگه‌داري از اماكن را نيز خوب مي‌دانيم!
سيد مهدي شاهرخي
سرپرست اردوي لرستان و نماينده فدراسيون دو و ميداني
 

دیدگاه‌ها  

#1 لرستان 1394-07-30 22:58
جناب آقای شاهرخی نمیخوام برام بسازی ساخته خودمو خراب نکن
خواهش میکنم به زخم جوانان لر نمک نپاشید . ما فقط یک تیم داریم
اونم هر روز تا کمالوند میره تمرین میکنه و برمیگرده پس لطفا
ضمن در نظر گرفتن عدم آسیب به چمن به فکر تمرينات باشید
ضمنا در این زمینه اداره ورزش و جوانان مقصر اصلی محسوب
میشود........... خیبر عشقی عشق.
نقل قول کردن
#2 ورزشکار 1394-08-01 00:28
من به عنوان یه ورزشکار ومتخصص علوم ورزشی از آقای سید مهدی شاهرخی وآقای احسان مهاجر شجاعی تشکر میکنم.امیدوارم استان ما روز به روز شاهد پررنگ تر شدن حضور این افراد در میادین ورزشی باشه....
نقل قول کردن
#3 طیبه افشین پور 1394-08-01 00:33
از بذل توجه شما واقعا سپاسگزاریم, لطفا از مسیری که انتخاب کرده اید منصرف نشوید, واقعا خدا قوت, باعث افتخاره هر اردوی تیمهای ملی در هر رشته ای در لرستان برگزار بشه
نقل قول کردن
#4 باران 1394-08-01 00:34
:roll: خوشحالیم از اینکه هنوز کسانی هستن به فکر پیشرفت ورزش استان هستن. آقای شاهرخی خسته نباشید
نقل قول کردن
#5 تربیت بدنی 1394-08-01 00:36
آفرین
آقامهدی خداقوت.....
نقل قول کردن
#6 حسین 1394-08-01 00:38
بهترینه ها شایسته تقدیر هستن.
ممنون از زحماتتون برای استان. امیدواریم که اردوتون با موفقیت به اتمام برسه.
نقل قول کردن
#7 دوومیدانی کار 1394-08-01 01:06
یعنی ورود 30 میلیون تومن پول به لرستان اینقدر مهمه؟
عزیز جان اگر چمن خسارت ببینه خیلی بیشتر از این مبلغ باید صرف شود.
از کی تا حالا فصل بدنسازی از مهر شروع میشه؟
نقل قول کردن
#8 dr.sport 1394-08-01 01:07
آقای شاهرخی واقعا خسته نباشید وخداقوت.جای بسی امیدواریه که در استان ما زحمت کشانی مثل شما حضور دارن. امیدوارم روزی افکار همه هم استانیامون به این سمت پیش بره.موفق باشید.
مسئولان استان بایستی از این قبیل حرکتها تقدیرکنن.
نقل قول کردن
#9 ورزشکار دوومیدانی 1394-08-01 03:41
با سلام خدمت اقای شاعرخی میخام بدونم این اردو که هیچ ورزشکار لرستانی در آن نیست چگونه کمک ورزش دوومیدانی استان میکند و چرا ورزشکار لرستاتی اقای گنجی که چند روز پیش قهرمان پرتاب نیزه جوانان کشور شدن در اردو نبود؟
نقل قول کردن
#10 ورزشکار دوومیدانی 1394-08-01 03:44
اقای شاهرخی شما که دلسوز ورزش هستید چرا چند سال هست که در ورزش دوومیدانی هیچ فعالیتی ندارید شما که مربی تیم ملی شدین وسرپرست اردو چرا تاحالا هیچ شاگزدی در لرستان تربیت نکردید و بقیه مربیان دارن دردوها کار میکنن و قهرمان تحویل میدهند ؟
نقل قول کردن
#11 دوومیدانی کار 1394-08-01 08:08
همون روز اول اردو‌؛ همه متوجه شدند که شما در حال تخریب چمن هستید
نقل قول کردن
#12 آرمین 1394-08-01 10:43
بابا عزیز من پیست استادیوم داغون شده
چرا اینا نمیرن چمن3 تمرین کنن!
این چمن باید فقط مختص خیبر باشه
نقل قول کردن
#13 محمد 1394-08-01 11:35
اقای شاهرخی تیم خیبر هر روز 18 کیلومتر رو طی میکنن تا در اردوگاه تمرین کنن و چمن تختی اسیب نبینه بعدش شما میگید توپ پلاستیکی راه رفتن هم خرابش میکنه چه برسه به پرتاب توپ یا نیزه.کجای دنیا تو زمین رسمی مسابقات فوتبال تمرین دو میدانی انجام میشه؟
نقل قول کردن
#14 سپهوند 1394-08-01 11:40
اقای شاهرخی خبرنگاران خرم ابادی به هیچ عنوان فقط دنبال تیم خیبر نیستن و برای تمام ورزشهای استان تلاش خودشون رو به بهترین نحو انجام میدن پس خواهشا تهمت ناروا نزنید. در ضمن خیبر محبوب تمام لرها هستش و مردم لرستان و لرهای خارج استان بدنبال اخبار خیبر هستن و این وظیفه خبرنگاران هستش که این خبر ها رو انعکاس بدن.و این کار شما فقط اسیب به چمن تختی میزنه در حالی که یه دو میدانی کار خرم ابادی هم تو این اردو نیست
نقل قول کردن
#15 علی 1394-08-01 11:45
اقای شاهرخی برگزاری این اردو در زمین تختی باعث فشار به تیم خیبر در سایتها و تالارهای مجازی شده است مگه میشه زمین رسمی بازی برای انجام تمرین چهار نفر باشه بچه های خیبر که از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارن و این چمن یکی از سرمایه های این تیم و مردم هست نباید به راحتی اسیب ببینه
نقل قول کردن
#16 مهران رشیدی 1394-08-01 12:11
ما هم منتظر جوابیه یافته هستیم و امیدواریم خبر قبلی رو با سند و مدرک درج کرده باشن
نقل قول کردن
#17 علی 1394-08-01 12:15
مردم خرم اباد تنها دلخوشی که دارن تیم خیبر هستش و موفقیت این تیم که بنده خدا ها هر روز مسیری پر خطر رو به جون میخرن و میرن خارج شهر تمرین میکنن تا چمن اسیب نبینه
نقل قول کردن
#18 دختر لر 1394-08-01 15:10
با سلام قابل توجه دوستان عزیز که فرموده بودند هیچکدام از این چهار ورزشکار لرستانی نیستن باید عرض کنم اقای یونس یوسفوند الشتریه ساکن کرج هستند.
ایستاده نفر وسطی در عكس هستند
نقل قول کردن
#19 علی 1398-05-23 10:22
با سلام و خداقوت خدمت کسانی که واقعا فقط و فقط بخاطر کمک به ورزش استان دست به قلم میبرند نه مطرح شدن خبرنگارانی که خود هیچ بویی از ورزش نبرده اند و به قول معروف عکسی با لباس ورزشی هم ندارند.پیشینه آقای شاهرخی از قهرمانان دوومیدانی مشخصه و همچنین خبرنگاری که از جلوی استادیوم تختی هم رد نشده.خداقوت آقای شاهرخی و ممنون از کمکی که به ورزش دوومیدانی لرستان کردی
نقل قول کردن
#20 علی 1398-05-23 10:28
ضمنا همه کسانی که دستی در ورزش دارند اطلاع دارند که استانهای دیگر برای برگزاری اردو سر و دست میشکنن حالا که افرادی در فدراسیون و استان هستند که زحمت این مهم را به جان میخرند و اردو تیم ملی را در این شهر برگزار می کنند سزاوار نیست این چنین باعث دلسردی آنان شویم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا