یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در حالی که بسیاری از زیرساخت‌های ورزش لرستان با مشکلات و کمبودهای فاحشی مواجه است، در اقدامی عجیب تمرینات تیم ملی تمرینات پرتاب نیزه کشوری در زمین چمن فوتبال خرم‌آباد!/ عجیب ولی واقعیپرتاب نیزه دوومیدانی در زمین چمن شماره یک مجموعه ورزشی تختی در حال برگزاری است!
به گزارش پایگاه خبری یافته، تمرینات تیم ملی با حضور 4 ورزشکار که هیچ‌کدام لرستانی نیستند، به مدت 14 روز به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود.
با تمام تلاش‌های صورت گرفته جهت حفظ کیفیت چمن شماره 1‌ مجموعه تختی  خرم‌آباد که به نوعی آبروی لرستان در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور محسوب می‌شود، صدور مجوز تمرینات پرتاب نیزه در چمن شماره یک جای تعجب دارد.
اگر اين 4 ورزشکار ملی‌پوش به‌طور متوسط در روز حداقل 100 پرتاب انجام دهند در مجموع 400 بار نیزه‌ها در چمن فرو رفته و ترمیم آن نیاز به امکانات و زمان بسیاری دارد.
این در حالی است که بیش‌تر ورزشگاه‌های کشور دارای پیست تارتان و زمین چمن برای برگزاری این رقابت‌ها هستند و عرف است که این اردوها در شهرهایی برگزار می‌شود که هیچ تیمی در لیگ‌های فوتبال ندارد و چه بهتر بود با اتخاذ یک تدبیر بهتر، این اردو در یکی از این ورزشگاه‌های بدون استفاده برگزار می‌شد.
به دليل حفاظت از زمين چمن مجموعه ورزشي تختي اعضاي تيم فوتبال خيبر خرم‌آباد هر روز رنج سفر به مسافت 18 كيلومتر به صورت رفت و برگشت را تا زمين چمن اردوگاه دانش‌آموزي آيت‌الله كمالوند در حومه خرم‌آباد را تقبل مي كنند تا از اين زمين به نوعي حفاظت شود و اين در شرايطي است كه علاوه بر تحميل هزينه جهت حضور در زمين تمرين با مسافت دور، خيبري‌ها شانس تمرين روي زمين اصلي محل برگزاري مسابقت‌شان را نيز از دست مي‌دهند، آن وقت مشخص نيست چطور چنين مجوزي براي برگزاري اردوي تيم ملي پرتاب نيزه در زمين چمن ورزشگاه تختي خرم‌آباد اداه شده است!
البته این قبيل اتفاقات فقط در ورزش لرستان می‌افتد. تمرینات تیم ملی دوومیدانی و پرتاب نیزه در زمین چمن اصلی یک شهر، اتفاق عجیب و غریبی است که لطمه‌ی جبران‌ناپذیری بر زیرساخت‌های ورزش لرستان وارد می‌کند.
در هر حال مرحله اول اردوی آماده‌سازی پرتابگران به سرپرستی "سید محسن شاهرخی" از پرتاب‌گران باسابقه لرستانی و "مهدی روایی" در خرم‌آباد حال برگزاری است و قرار است اردوهای بعدی در شهرهای تهران و بندر ترکمن برگزار ‌شود.


دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1394-07-30 14:05
عجب ! کسب مقام جهانی پیشکسوتان لرستان نه بین مدیران و نه بین رسانه ها دیده نمیشه و غریبانه به منازلشان رفتند. حال این 4 تا نیزه برای شما مهم شده -
نقل قول کردن
#2 بی تدبیری 1394-07-30 14:32
بی تدبیری و ضعف باعث سوء استفاده دیگران شده است. مسئله این است.
نقل قول کردن
#3 عباس 1394-07-30 15:42
کسی نیست پیگیری کنه؟؟؟بعد از چند سال یه زمین خوب داریم که ظاهرن دارن خرابش میکنن.تورو خدا نزارید نابود کنن چمن رو.
نقل قول کردن
#4 مهران رشیدی 1394-07-30 15:54
عجب داستانی داریم ... این فاجعه ست باید هر چی سریعتر تعطیل بشه همینجوری چمن حال و روز خوبی نداره
نقل قول کردن
#5 ارش 1394-07-30 16:36
یعنی این نیزه ها تو همون چمنی که ما بازی خیبر رو نگاه میکنیم فرود میاد ؟
بابا جمع کنید تمرینات تیم ملی رو
نقل قول کردن
#6 همشهری 1394-07-30 18:24
واقعا جای تأسف داره
نقل قول کردن
#7 لرستان 1394-07-30 22:48
هر دم از این باغ بری میرسد..
نقل قول کردن
#8 ورزشکار 1394-08-01 00:23
دوستان عزیزمن فکر میکنم نه کسی که خبر رونوشته ونه برخي دوستان عزیزی که پیغام گذاشتن ورزشی باشن یا شایدهم اگرباشن کارشناس ورزشی در حیطه دو ومیدانی نیستن واین جای افسوس داره که همه عادت کردن به نظر دادن در حیطه غیر تخصصی.این هم دس مریزاد وخسته نباشید هم استانی های ما به تلاشگران ودلسوزان استانه؟ خدا وکیلی برید جوابیه رو بخونید.......
آدم با این برخوردا که رو به رو میشه دیگه میلی برای تلاش تویه این استان نداره.....
چهار نفر مثل شما دوستان عزیز نظر غیرتخصصی دادید و استان ما در این وضعیته....
تو رو خدا کمک که نمیکنید لااقل تخریب نکنید....
نقل قول کردن
#9 باران 1394-08-01 00:32
دوستان اول بپرسید بعد بکشید. خیلی بد که اینقدر نادانسته وبدون آگاهی از کاری سعی در تخریب یک کار بزرگ هستیم.
جوابیه اي كه ارسال شده را مطالعه کنید :sad:
نقل قول کردن
#10 محمد 1394-08-01 00:59
یعنی کسی که عضو تیم ملیه و سالها کارش پرتابه نمیدونه چطور باید از یه زمین مراقبت کنه که خراب نشه؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا