یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بنا به تصویب هیأت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی و در حکمی از سوی علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‎های همگانی، شهرام علم به عنوان سرپرست انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک منصوب شد.
به گزارش مشرق، "ولی‌الله صالح‌نیا" مربي بدن‌ساز نام‌دار لرستاني که بروجردي است و پیش از این مسئول انجمن فوق بود، به عنوان مشاور عالی مجدآرا (رئيس فدراسيون همگاني) در فدراسیون ورزش‎های همگانی معرفی شد. 
شهرام علم پیش از این در سمت دبیری فدراسیون ورزش‎های همگانی فعالیت می‌کرد.
آمادگی جسمانی را بی‌پدر کردند
هفته گذشته رئیس فدراسیون ورزش همگانی، استاد ولی‌الله صالح‌نیا رئیس انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک ایران را از مسوولیتش کنار گذاشت.
کارنامه استاد صالح‌نیا (متولد 1333 در بروجرد) که به عنوان پدر علم بدن‌سازی نوین ورزش ایران شناخته می‌شود آن‌قدر پر افتخار است که اگر بخواهیم به موارد آن اشاره کنیم، مثنوی هفتاد من کاغذ شود.
از نخبه بودن استاد صالح‌نیا همین بس که وی تا کنون مربی‌گری بیش از 14 تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی را در کارنامه سراسر افتخار‌آمیز خود دارد.
متاسفانه چند سالی است مربیان بدن‌ساز درجه چندم کشورهای دیگر که دارای حاشیه‌های فراوانی نیز هستند در حال قبضه کردن ورزش کشورمان می‌باشند و در مقابل افرادی مانند استاد صالح‌نیا باید از ورزش کشور کنار گذاشته شوند!
طی سالیانی که وي در ورزش کشور حضوری فعال داشت تا کنون، مواردی دال بر  این که استاد صال‌نیا اهل زد و بند و لابی‌گری باشد از هیچ‌کس شنیده نشده و همین افتخار بزرگ برای او کافی است.
به هر حال کنار گذاشتن استاد ولی‌الله صالح‌نیا باعث خواهد شد علوم بدن‌سازی تخصصی کشورمان ضربه سهمگینی متحمل شود.
امیدواریم مسوولین ارشد ورزش کشور و نيز استان لرستان تا دیر نشده از استاد صالح‌نیا دل‌جویی به عمل بیاورند و با چنين رفتارهايي باعث کنار‌گیری کامل این نخبه ورزشی کشورمان نگردند که اگر چنین اتفاقی ناگواری بیفتد، دودش به چشمان بدن‌سازی و ایروبیک کشور خواهد رفت.
شايان ذكر است استاد صالح‌نيا در ده‌هاي 60 و 70 به كرات مربي بدن سازي تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال نيز بوده است.
فرهاد  داودوندي / بروجرد
 استاد لرستاني از ورزش كشور رانده شد/ آمادگی جسمانی را بی‌پدر کردند
نيمكت تيم پرسپوليس تهران 1364: استاد صالح‌نيا در كنار علي پروين و محمود خوردبين
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا