یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سايت ورزش سه براي بار دوم اقدام به شيطنت عليه تيم خيبر خرم‌آباد و لرستاني‌ها نمود. اين سايت هنگام برگزاري بازي تيم‌هاي خيبر خرم‌آباد و خونه به خونه بابل، در شرايطي كه بازي در نيمه اول در جريان بود، طي تماس تلفني با كادر و مسئولين باشگاه بابل، اقدام به انتشار خبري كذب مبني بر ادعاي به ثمر رسيدن يك گل صحيح از سوي اين تيم و ناديده گرفتن گل سالم خونه به خونه توسط داور نمود!
اين در شرايطي است كه يكي از اصول تنظيم خبر، حضور در صحنه حادثه است، اما گردانندگان اين سايت به صرف داشتن روابط حسنه با برخي بازيكنان و اعضاي كادر فني تيم‌هاي متمول فوتبال كشور، خبرهاي منتشره را باب ميل آن‌ها و نه بر اساس اصول حرفه‌اي خبرنگاري منتشر مي‌كنند!
پس از انتشار تصوير بحث برانگيز شكستگي سر بازيكن تيم آلومينيوم هرمزگان كه با بتادين بزرگ‌نمايي شد و در نهايت مشخص گرديد كه يك شكستگي معمولي با 4 بخيه بوده است، تصاوير اين رويداد توسط مسئولين باشگاه آلومينيوم هرمزگان به سرعت از كانال وب‌سايت "ورزش 3" كه قصد ماهي‌گيري از آب گل‌آلود را داشتند در فضاي مجازي منتشر شد.
در نهايت كميته انضباطي فدراسيون فوتبال با بررسي همه جوانب، نتيجه بازي را به نفع تيم لرستاني اعلام كرد و به خاطر حركت زشت يك تماشاگرنما، همه هواداران پرشور و مودب تيم خيبر را از تماشاي 2 بازي خانگي محروم نمود كه البته آن‌ها بسيار با احترام بر اين راي گردن نهادند.
اما سايت ورزش 3 نشان داد كه قصد و هدفي خاص از انتشار اين تصاوير داشته و با بازيكنان چند صد ميليوني تيم‌هاي ليگ يكي و يا مربيان آن‌ها در ارتباطي خاص است و هر كجا كه آن‌ها نياز به امداد رسانه‌اي داشته باشند، فوراً با وارونه جلوه دادن اخبار، به كمك‌شان مي‌آيد! نمونه ديگر آن نيز در بازي تيم‌هاي خيبر خرم‌آباد و خونه به خونه بابل رقم خورد كه اين سايت خبري تخريبي با اين تيتر و مضمون كار كرد:

اتفاق غیرقابل باور در لیگ دسته اول
«از بازی‌های هفته دهم لیگ دسته اول و در بازی تیم‌های خونه به خونه بابل و خیبر خرم‌آباد، بابلی‌ها در دقیقه 26 توانستند دروازه حریف را بازکنند اما به دلیل پاره بودن تور دروازه و عبور توپ از آن، داور این توپ را گل اعلام نکرد.
به گزارش "ورزش سه"، در بازی بدون تماشاگر تیم‌های خیبر خرم‌آباد و خونه به خونه بابل، در حالی که بازی در دقیقه 26 در حال انجام بود، بابلی‌ها توانستند دروازه تیم میزبان را باز کنند اما به دلیل پاره بودن تور دروازه توپ از آن عبور کرد و داور بازی نیز در کمال ناباوری به نشانه خروج توپ از زمین در سوت خود دمید.
پس از این موضوع خونه به خونه‌ای‌ها به شدت به داور این بازی اعتراض کردند اما تلاش آن‌ها و اکبر میثاقیان راه به جایی نبرد زیرا تصمیم داور مسابقه در این باره غیرقابل برگشت بود.
قضاوت این بازی بر عهده جمشید محمدی و با کمک‌های مهدی الوندی و حمید سبحانی است. این بازی اکنون تا دقیقه 35 و با تساوی بدون گل در حال انجام است.»

 سنگيني كفه ترازوي داوري‌هاي ليگ يك به نفع پول‌دارها/ وقتي ورزش3، مدام در مورد لرستان سه مي‌كند!

آن‌چنان كه در اين خبر ملاحظه مي‌شود اين وب‌سايت با طرح نام اكبر ميثاقيان در متن خبر، سعي دارد روي نام وي مانور داده و براي بازي‌هاي آتي نيز داوران را براي رعايت حال اين مربي، به واكنش وادار نمايد... اين در شرايطي است كه توپ با فاصله بيش از نيم متر از كنار دروازه به تور عقب چسبيد و مشخص نيست خبرنگار محترم و آنلاين ورزش 3 در تهران، كجاي ورزشگاه تختي قرار دارد كه چشمانش بهتر از دوربين تلويزيوني شبكه افلاك كه صحنه خارج بودن اين توپ را نشان داد و نيز خبرنگاران لرستاني كه در چند متري اين صحنه حاضر بودند، بهتر مي‌بيند! شايد هم خبرنگار ورزش 3 همان كادر تيم خونه به خونه بودند و از اين تيم مواجب مي‌گيرند تا علاوه بر فوتبال، كار خبري هم براي اين سايت انجام دهند!
به هر حال آقاي ميثاقيان با اعتراض شديد در اين صحنه، نتيجه جنگ رواني دقيقه 26 را در دقيقه 58 روي اعلام يك صحنه عجيب كه پنالتي به نفع تيمش گرفته شد، گرفت.
بايد ديد خبرنگاران محترم ورزش 3 در آن لحظه كجا بودند تا در مورد اتفاقات عجيب اين بازي مثل يك تنه به تنه معمولي كه پنالتي ناحق گرفته مي‌شود خبري منتشر كنند؟!
البته باشگاه خيبر خرم‌آباد نسبت به اين صحنه‌ي عجيب كه پنالتي اعلام شد، اعتراض مكتوب خود را به فدراسيون فوتبال تحويل مي‌دهد تا راي لازم در خصوص تصميم 6 امتيازي (!) داور اين بازي اعلام گردد، اما سايت ورزش 3 همچنان از انتشار خبر به نفع تيم‌هاي مظلوم ليگ يك كه از نظر مالي دچار مشكل هستند؛ خودداري كرده و در عوض به عنوان يك پشتوانه‌ي قوي براي تيم‌هاي متمول ليگ يك عمل مي‌نمايد! تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل ...
رضا جايدري/ خرم‌آباد
 

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1394-07-21 08:24
تیم خونه به خونه متموله!!!؟
همه تیما توی لیگ یک وضعشون مثل خیبره شایدم بدتر
فقط زرنگن همین
اگرم هیچی ندارن نمیزارن غریبه ها از این موضوع بویی ببرن
درستشم همینه چون دردی دوا نمیشه با گفتنش تازه تیم در نظر دیگران خار و خفیف میشه
با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه ولی اگه همش بگی ندارم ندارم بدبختی و نداری سراغ آدم میاد
خواهشا نکات مثبت تیم بگید که روحیه بده به بازیکنان و طرفداران تیم
نقل قول کردن
#2 حسین 1394-07-21 08:32
بازی که تموم شد دیگه دوباره تکرار نمیشه
پس باید به بازی بعدی فکر کنیم
گفتن اینکه یک شبکه از ما بد گفته جز تضعیف روحیه کاری نمیکنه
بهترین کار اینه که نکات مثبت تیم بگیم تا بازیکنان با روحیه بهتر برای بازی بعد آماده بشن
ما بهترین بازیکنان لیگ یک رو توی تیممون داریم بهترین تیم در حال حاضر خیبره بهترین تماشاگرانم همین تیم داره ورزشگاه خوبیم داره مسئولانم دارن ازش حمایت میکنن پس اجازه بدیم این تیم با آرامش کارشو انجام بده
نقل قول کردن
#3 حمیدرضا عطاری 1394-07-21 10:20
پنالتی نبود وداور با توپ فاصله داشت دوبازیکن برسر توپ باهم تنه به تنه شدند وباتنه به همدیگه فشار وارد میکردن که بازیکن خونه به خونه خودش را به زمین انداخت به هیچ وجه پنالتی نبود
نقل قول کردن
#4 احسان منصوریان 1394-07-21 10:23
واقعأ برای این فوتبال متأسفم.مسئولینم باید پیگیر این پنالتی نابحق باشن کمر تیمو شکوند
نقل قول کردن
#5 سپهر 1394-07-21 11:05
اين سايت ورزش سه به طور علني قوم لر را هدف حمله و اهانت هاي خودش قرار داده. بعد از اعلام حكم كميته انضباطي درباره وقايع مسابقه خيبر با الومينيوم هرمزگان تيتر زده بود"اعلام نتيجه سه بر صفر به نفع خيبر يعني اينكه سنگ هاي خرم اباد خطري ندارند".
نقل قول کردن
#6 سپهر 1394-07-21 11:12
لرستان كه هميشه محروم بوده و در همه حوزه ها مظلوم است.اما تيم خيبر با وجود مشكلات مالي و بدون اسپانسر تا اينجاي فصل نتايج قابل قبولي گرفته ولي با دو شكست متوالي كه داشته گويا دوران بحراني اين تيم شروع شده.بازي با صنعت نفت را در حالي كه مي توانست برنده شود در اخرين ثانيه ها واگذار كرد و ديروز هم با ناداوري ناجوانمردانه به تيم بابلي باخت.
نقل قول کردن
#7 مهران رشیدی 1394-07-21 11:18
سپاسگذارم جناب جایدری عزیز باید چاره اندیشی بشه که همچین اخباری در فضای مجازی بر ضد خیبر و حتی مردم لرستان منتشر نشه بخصوص سایت ورزش 3 که در این 10 هفته به بدترین شکل ممکن تیم خیبر و مردم لرستان رو مورد هدف تیترهای کذب خودش قرار داده
نقل قول کردن
#8 نعمت الهي 1394-07-21 11:39
بايد به آقاي ميثاقيان گفت كه با جنجال نمي شه فوتبال كرد من فيلم بازي رو ديدم شايد 20 بار تو از كنار تير به بقل تور خورد و از پشت گل روي تور سرازير شد ايشان باچه عقل و شعوري مي گويند گل بوده ؟ ابر و باد و مه خورشيدو داور و پول همه متعهد شدند كه خيبر رو از پا درارند ولي نمي تونند
نقل قول کردن
#9 تقی زاده 1394-07-21 12:55
البته آقای جایدری بقیه سایت ها هم به تبعیت از این سایت نفوذدار
و بی انصاف این مطلب را منتشر کردند یکی از این سایتها که
بلافاصله این مطلب کذب را منتشر کرد سایت دی اسپورت بود اما
دقایقی بعد این سایت ویدیوی این صحنه رو گذاشت و اعلام کرد که
توپ گل نشده اما سایت ورزش سه ظاهرا بشدت تحت سیطره و
نفوذ افراد دلال میباشد.... از این تریبون شما عبارتی هم خطاب به
سرمربی بابلی ها عرض میکنم: جناب میثاقیان مهارت و دانش شما
در ایجاد جنگ روانی بر کسی پوشیده نیست شما با این فرمول
فرسوده خود چندین تیم را به لیگ برتر رهنمون ساختید ! اما بدانید
خدا برحق است و آه و ناله تیمهای مظلوم دامان شما را خواهد
گرفت.
نقل قول کردن
#10 سیزو 1394-07-21 14:06
اگر ویدئویی چیزی در اختیار دارید انتشار بدید تا در قسمت نظرات ورزش 3 به اشتراک بذاریم تا حقایق واسه همه روشن بشه.
حتی میشه توی یافته هم فیلم رو به مطلب اضافه کرد.
حیدری افلاک دیتا
نقل قول کردن
#11 کامران 1394-07-21 20:00
پول سنگ سخت رو آب میکنه...
آقای میثاقیان میخواد با اومدن به لیگ برتر جاودانه بشه واز طرفی نمایندگان مازندران سالهاست که در حسرت لیگ برتر اند تا اینکه یه آدم پولدار اومده تیمی به اسم خونه به خونه تشکیل داده تا به هر نحوی به حسرتها پایان بده.
داور،سایتها و...نمیتونن جواب رد به محبت مسولین بدن!!!
حضور لرستانی های عزیز در حمایت از خیبر در رسانه ها می بایست فعال تر باشد
نقل قول کردن
#12 واقعیت 1394-07-25 17:49
متمول چیه؟پول چیه؟ نمیگم تاثیر نداره؟ولی واقعیت فشار پان ها بر سایت ورزش3و نمونه دیگرش سایت و روزنامه نود.باید قبول کنیم بعضی ها دشمنی می کنند تا لر پیشرفت نکنه؟ خیبر باید در زمین بازی فقط برای برد به میدان بره؟ و نتیجه کامل رو بگیره.تا هیچ حرف و حدیثی دیگر باقی نزاره.ما هم فقط باید با هجمه فرهنگی شعارهای لری علیه دشمنان بتازیم.تا دیگر نطق کسی باز نشود.
نقل قول کردن
#13 مهران رشیدی 1394-07-25 20:19
سیزو عزیز من بارها نظر دادم منتشر نمیکنه روز 2 شنبه یک بنر تدارک دیدم که در بازی با پیکان بر علیه این سایت نمایش بدیم حتی شعار هم بدیم شاید گوش شنوایی پیدا بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا