یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

قومیت‌ها در ایران به عنوان موزاییک‌های تشکیل‌دهنده ایرانی یکپارچه همواره مورد توجه بوده و باید به آن توجه بیش‌تری شود. توجه به قومیت‌ها و تلاش برای حفظ هویت آن‌ها از طرق محتلف می‌تواند به انسجام ملی و وحدت و یکپارچگی کشور کمک کند.
در این راستا، نهادهای تاثیرگذار در حوره فرهنگ در پایتخت اغلب با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد متشکل از اقوام مختلف ایرانی، اقدام به برگزاری مراسمی در قالب روزها و هفته‌های فرهنگی نموده و در این رویدادها اقدام به معرفی فرهنگ، هنر، آداب و رسوم یک قوم به سایر هموطنان می‌نمایند.
یکی از رویدادهایی که می‌تواند به موضوع انسجام قومی کمک نماید عرصه‌های ورزشی است و فوتبال امروز به یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جوامع بشری  تبدیل شده است.
اقوام و مناطق مختلف کشور با داشتن تیم‌های ورزشی مطرح از جمله تیم‌های فوتبال هر از چند گاهی مجال می‌یابند که در کنار هم حضور یافته و ضمن حمایت از تیم مورد نظرشان قوم خود را نیز معرفی نمایند. خوشبختانه فرزندان لرستان به ‌رغم کمبود امکانات توانسته‌اند در قالب یک تیم پرتلاش به نام خیبر خرم‌آباد با برتری مقابل تیم استقلال آبی تهران در لیگ دسته دوم توانست در جدول دسته یک لیگ آزادگان کشور حضور یافته و نماینده شایسته استان لرستان باشد.
حال که غیورمردان لرستانی به رغم تمام مشکلات توانسته اند در لیگ آزادگان حضور یابند، باید از هر جهت مورد حمایت قرار گرفته تا بتوانند ضمن حفظ این موقعیت به سمت مراحل بالاتری قدم بردارند.
ضمن قدردانی از استاندار لرستان که به طور جدی به میدان حمایت از این تیم آمده است، بر مسئولین استانی است که با حمایت‌های مادی و معنوی تیم شایسته خیبر را به طور مستمر حمایت کرده و برای رفع مشکلات پیش روی تیم و بازیکنان همت بیش‌تر‌ی به خرج دهند.
ورزشی‌نویسان نيز بايد ضمن حمایت مستمر از تیم و گزارش فعالیت‌های آن به خصوص در پیش و زمان بازی‌های حساس، نقدهای منصفانه و پیشنهادات خود را نیز از این تیم دریغ نكنند.
اما مهم‌ترین وظیفه بر عهده دوستداران و هواداران این تیم است. هواداران ساکن در استان، باید در تمام بازی‌های خانگی با حضور پررنگ خود حامی خیبر بوده و از تیم مورد علاقه‌شان به طور تمام قد حمایت نمایند.
 در خصوص بازی‌های خارج از خانه وطیفه هم‌استانی‌های عزیز است که در هر استانی که خیبر بازی دارد با تمام توان سعی کنند که در ورزشگاه محل این بازی‌ها حضور یافته و تیم خیبر که نماینده استان لرستان است را حمایت نمایند.
خیبر خرم‌آباد اكنون در ردیف هفتم جدول دسته یک لیگ آزادگان قرار دارد و سه راس مثلث تیم، هوادارن و مسئولین باید همت کرده و با حمایت‌های همه‌جانبه خود برای ارتقاء جایگاه تیم در این جدول تلاش نمایند.
خيبر هفته دهم در خرم‌آباد بدون تماشاگرانش ميزبان خونه به خونه بابل است اما دیدار بعدی تیم خیبر خرم‌آباد 27 مهر 94 در مقابل پیکان تهران در ورزشگاه شهدای شهر قدس ساعت 15 برگزار خواهد شد. امیدواریم که لرستاني‌هاي مقيم مركز با حضوری کم‌نظیر در این روز حمایت همه‌جانبه خود را از نماینده استان عزیزمان به نمایش بگذارند.
انجمن لرستانی‌های مقیم استان تهران در راستای وظایف ذاتی خود اقدام به اطلاع‌رسانی به هم‌تباران عزیز جهت حمایت از خيبري‌ها در این بازی نموده است.
امید است که هم‌تباران ساکن استان‌های تهران و البرز با نمادهای قومی از جمله لباس محلی در این رویداد حضور یافته و فرهنگ و سنن كهن قومی خود را حین تماشای بازی به نمایش بگذارند.
رژان  بسحاق / وبلاگ رویدادهای لرستان
لزوم حمایت مادی و معنوی از خیبر خرم‌آباد/ 27 مهر در تهران تيم لرستاني را تشويق كنيم
 

دیدگاه‌ها  

#1 ارش 1394-07-16 09:36
قطعا همینطور خواهد بود
اولین بازی با تماشاگر ما با پیکان خواهد بود
ورزشگاه شهدای شهر قدس
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-07-16 10:07
ایول درود به شرفتون با این موضوع بسیار مهمی که بهش پرداختید.شاید اگر خیبر در سیرجان حمایت پرشور لرستانیها را داشت به گل گهر نمی باخت و در آبادان تحت تاثیر فشار هواداران نفت قرار نمی گرفت و با دقت بیشتری موقعیت های گلزنی اش را به ثمر می رساند.به امید پیروزی شیرین خیبر مقابل پیکان که هرگز غیر ممکن نیست.
نقل قول کردن
#3 سپهر 1394-07-16 10:11
از این به بعد در بازی های خانگی خیبر باید ورزشگاه تختی پر از حامیان این تیم باشد. متاسفانه روز دوشنبه در مسابقه با خونه به خونه بابل تماشاگران لرستانی دوباره محروم هستند!! ولی روز ششم آبان ماه در بازی خیبر با پاس همدان پس از پنجاه روز دوستداران خیبر می توانند از نزدیک تیم محبوبشان را تشویق نمایند.
نقل قول کردن
#4 مهران رشیدی 1394-07-16 10:12
امیدوارم فکری به حال هوادارای دو آتیشه خیبر هم بشه که میخوان در بازی های خارج از خانه تیم رو همراهی کنن
نقل قول کردن
#5 عباس 1394-07-16 13:11
الان وقت حمایته که تیم مدعی بمونه،وگر نه دو هفته پایانی حمایت به درد تیم نمی خوره.
نقل قول کردن
#6 آرمین شیران 1394-07-16 14:47
خوشبختانه در تهران تعداد هم استانی ها
زیاد هست :D
مثل بازی پارسال با استقلال آبی نزدیک به1500 نفر آمده بودن
نقل قول کردن
#7 سپهر 1394-07-16 19:11
به نقل از آرمین شیران:
خوشبختانه در تهران تعداد هم استانی ها
زیاد هست :D
مثل بازی پارسال با استقلال آبی نزدیک به1500 نفر آمده بودن

درود بر شما دوست عزیز.روز بیست و هفتم مهر ورزشگاه شهدای شهر قدس باید مملو از جمعیت حامیان خیبر خرم آباد باشد.ایشالا پیروزی شیرمردان خیبر برابر پیکان یک خط و نشان اساسی برای سایر تیمها خواهد بود.
نقل قول کردن
#8 میلادسلام 1394-07-16 21:40
ایا بازی با خونه بابل پخش میشود؟؟؟ لطف کنید برنامه تمرین دوتیم خیبر و خونه بابل یک روز قبل از مسابقه درتختی را ساعت انها را رسیدگی کنید.
نقل قول کردن
#9 نیما زکی پور. 1394-07-17 01:51
باسلام .دوستان عزیز لطفا شما هم از طریق این برنامه های اینترنتی ب دوستان خود ک مقیم تهران هست اعلام کنید بازی با پیکان رو.و این پیام زنجیره ای بچرخه....از سایت یافته خواهش میکنم امروز اگه امکان داره اسامی تیم خونه به خونه رو برامون بنویسن...و یه گله مندی از این سایت دارم هر موقع ما سوالی پرسیدم بدون جواب گذاشتنمون...با تشکر.ب امید پیروزی مقابل تیم اکبر میثاقیان..
_______________________
يافته: سلام. اسامي داوران و نفرات تيم‌هاي حريف خيبر 2 روز قبل از بازي در سايت منتشر مي‌شود.
به دليل زياد بودن نظرات، نمي‌توانيم به اكثر آن‌ها پاسخ دهيم چرا كه بايد مطالب سايت را نيز بازبيني كنيم و مطالب جديد هم در سايت قرار دهيم و براي تهيه خبر هم اقدام كنيم و ...
اين‌ها را فقط تيم 3-4 نفره يافته انجام مي‌دهد و حجم كاري ما زياد است
نقل قول کردن
#10 نیما زکی پور. 1394-07-18 02:26
باتشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا