یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجيد خميسي بازيكن دورودي تيم گهر، علاوه بر دوندگي و جندگي قابل توجه برابر تراكتورسازي، توانست در مسابقه مقابل پرسپوليس تهران بازي قابل قبولي را به نمايش بگذارد و يكي از تاثيرگذارترين بازيكنان ميدان باشد.

اين بازيكن سيه‌چرده در همه‌ي نقاط ميدان حضوري پررنگ و فعال داشت و با به ثمر رساندن يك گل بهترين بازيكن گهر انتخاب شد. خميسي كه پيش از حضور مايلي‌كهن در گهر به ندرت جزو فهرست 18 نفره اين تيم قرار مي‌گرفت، در باي با پرسوليس نامدار به همگان ثابت كرد كه بازيكنان دورود و لرستان داراي كلاس بازي بالايي هستند و اگر به آنان ميدان داده شود از بسياري از بازيكنان ميليوني و البته سالخورده بهتر بازي مي‌كنند.
بسياري از علاقه‌مندان فوتبال لرستان معتقدند كه انگيزه، استعداد و تعصب بازيكنان بومي از بسياري فوتباليست‌هاي گم‌نام تحميلي بيش‌تر است. متآسفانه كادر فني تيم داماش اسبق و گهر فعلي طي اين 4 سال از ميدان دادن به بازيكنان بومي به بهانه‌هاي مختلف شانه خالي كردند زيرا مي‌دانستند چنانچه بازيكنان بومي مجالي براي بروز توانايي‌هاي‌شان پيدا كنند، ديگر جايي براي بازيكنان كم‌ارزش تحميلي چندصد ميليوني آن‌ها كه از طريق دلال‌ها به تيم تزريق مي‌شدند باقي نمي‌ماند.
در ابتداي فصل حميد فتحي كاپيتان لرستاني  تيم نفت تهران به خاطر تعصب و غيرتش نسبت به تيم ديارش با وعده‌هاي پوشالي عده‌اي فرصت‌طلب ترك گفت دورود و به اميد كمك به نماينده تازه‌پاي استانش و به گهر پيوست، ولي نتيجه چه شد؟! مهدي تارتار به هانه‌هاي واهي اين بازيكن متعصب بومي را از تيم بيرون كرد تا از نورچشمي‌هايش استفاده نمايد.
بين هم‌شهري‌ها و هم‌استاني فتحي نيز كسي پيدا نشد كه دليل اين كار را جويا شود يا حمايتي از او نمايد. بعد نوبت به سرلك رسيد و اين ماجرا تكرار براي او شد تا تلنگري ديگر باشد بر مسوولان لرستان بلكه نظارتي بيش‌تر بر كار اداره كنندگان اين باشگاه داشته باشند.
مجيد خميسي نماينده جمعيت يك ميليون و هشتصد هزار نفري استان لرستان در تيم گهر است و با تحميل چنين بار رواني سنگيني، وظيفه‌اي دشوار بر عهده دارد. خميسي وظيفه دارد تا به همگان ثابت كند بازيكنان بومي استان ما سر و گردن از ديگر بازيكنان درجه چندم تحميلي به استان‌مان بالاتر هستند و در اين راه قدم محكمي در بازي مقابل پرسپوليس برداشت.
با درخشش تيم گهر در دور برگشت بگ برتر فوتبال ايران با بازيكناني نظير خميسي، زمان آن رسيده كه مربيان فوتبال كشور به بازيكنان لرستاني اداي احترام كنند.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا