یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روز دوشنبه هفته گذشته مسابقه استانی اسکیت سرعت در شهرستان الیگودرز به میزبانی هیأت اسکیت این شهرستان و با حضور شرکت‌کنندگاني از 3 شهر خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز برگزار شد.
در شرايطي كه براي برگزاري مسابقاتي در سطح استان بياد امكانات مناسبي فراهم باشد، متاسفانه نبود استاندارد لازم در ابعاد زمین جهت این مسابقه به ‌طوری‌ که ابعاد زمین از 100 متر بیش‌تر بوده و قوس‌های زمین کوچک‌تر از حد بود، باعث افت كيفي مسابقات گرديد.
 مسابقات پرحاشيه اسكيت لرستان در اليگودرز
همچنین کمبود داور را در این مسابقه به ‌طوری ‌که هر مسابقه اسکیت حداقل بایستی دارای 8 داور باشد ولی این مسابقات فقط 3 داور داشت باعث شد قدرت تصمیم‌گیری داوران پایین بیاید و تسلط به مسابقه از دست‌شان خارج شود از ديگر موارد منفي به شمار مي‌رود. به طور مثال اين موضوع باعث شد در ماده 5 هزار متر داوران مرتكب اشتباه شوند و دوباره این ماده را اجرا کنند که چنین قانونی در هیچ‌گونه از مسابقات اسکیت وجود ندارد تا ماده‌ای بلافاصله از سر گرفته شود!
این اقدام اشتباه علاوه بر این‌که باعث برهم زدن مسابقات شد، نارضایتی هیأت‌های اسکیت و بازیکنان را در پی داشت.
همچنین نبود امکانات پزشکی در مکان مسابقه باعث شد که یکی از ورزشکاران نیم ساعتی را منتظر آمبولانس بماند و درد خود را تحمل امین کرمی‌نژادکند.
لذا با انتشار این گزارش از مسؤولین اداره ورزش و جوانان لرستان و هيأت اسكيت استان تقاضا می‌شود پی‌گیری‌های لازم را جهت این موضوع به عمل‌ آورند و در اجرای چنین مسابقاتی دقت نمایند.

امین  کرمی‌نژاد / داور و مربی فدراسیون اسکیت

 
 

دیدگاه‌ها  

#1 Sajjad.solhi 1394-06-03 13:43
واقعا که مسابقه ی بدی بود کاملا :cry: مشخص بود میخوان خرم اباد زمین بزنن :sad: . ماده پنج هزار مترم که بیشتر به کشتی میخورد تا اسکیت ولی داور هیچ خطایی رو اعلام نمیکرد امیدوارم سطح ورزش اسکیت در استان با کمک ((((مسولین ورزش))) ارتقا پیدا کنه که همه بدونن اسکیت فقط برای تفریح نیست
نقل قول کردن
#2 ورزشکار 1394-07-29 21:55
ولی به نظر من سطح مسابقات خیلی بالا بود و بچه های خرم آباد میخواستن مسابقه رو بهم بزنن و حق بقيه رو بخورن. جالبتر اینجاست که بچه های خرم آباد ورودی مسابقاتم که در زمان ورود تیم ها جمع آوری شد را هم ندادند وگفتند بعد از مسابقه میدیم!!!!!!!!!! که ظاهرا بعد از مسابقه هم ندادن و این خودش ضایع کردن حقوق سایر ورزشکارانه. و توی هر مسابقه ای بالاخص مسابقات اسکیت نظر داور مورد احترامه و حتی فیلمی بجز فیلمی که توسط ناظران گرفته میشه معتبر نیست ولی فیلمایی رو هم که از بیرون گرفته شده بود نشانگر حذف دو ورزشکار خرم آبادی در اوایل مسابقه ونادیده گرفتن حرف داورها و ادامه دادن به مسابقه مستنده.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا