یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فوتبال در استان لرستان سابقه‌ای دیرینه دارد و در این بین، تیم‌ها و بازیکنان سرشناسی در این استان بوده‌اند که در سطح ملی نيز خوش درخشیده‌اند که این امر موجب افتخار لرستان و لرستاني بوده است. تیم گهر دورود یکی از این نمونه‌ها بود که بازیکنان و کادر فنی آن با زحمات زیاد و با دستان خالی این تیم را به لیگ برتر فوتبال کشور رساندند‌.
امروزه شاهدیم اکثریت تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران در مراکز استان‌های برخوردار و ثروتمند بوده وبا حمایت‌های دولتی و صنایع بزرگ کشور به حیات خود ادامه می‌دهند ولی تیم گهر دورود فقط با زحمات بازیکنان و حمایت هوادران با فرهنگ خود این تیم که متعلق به یک شهرستان و نه یک استان ثروتمند بود به لیگ برتر فوتبال رسید.                         
حضور تیم گهر دورود در لیگ برتر فوتبال که می‌توانست برای شهرستان دورود و استان لرستان علاوه بر شور و نشاط جوانان این شهر و استان  منافع زیادی را از لحاظ مادی و سرمایه‌گذاری اقتصادی به همراه بیاورد متاسفانه از سوی مسئولین امر چه در استان و همچنین خارج از استان مورد توجه قرار نگرفت و این فرصت به راحتی از دست رفت ولی سرمایه مهمی که از تیم گهر دورود به یادگار ماند انتقال فرهنگ بالای هواداری فوتبال از سوی هوداران این تیم به فوتبال کشور بود که هنوز هم این کار مهم زبانزد خاص عام در کشور است.
تیم بانوان شهرستان ازنا نیز همانند تیم‌هاي گهر دورود و خيبر خرم‌آباد با همان زحمات و مشقت‌ها‌ی بازیکنان و کادر فنی، در سال جاری به لیگ برترفوتبال بانوان کشور راه یافت که این امر برای شهرستان محرومی مثل ازنا یک کار بزرگ و درخور تقدیر بوده و شایسته است مورد حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولین استان لرستان و شهرستان ازنا قرا گیرد ولی متاسفانه شاهدیم باز همان سناریویی که برای تیم گهر دورود رقم خورد برای تیم فوتبال بانوان ازنا نیز در حال رخ دادن است و این تیم را تهدید می‌کند.               
تيم فوتبال بانوان ازنا نماينده لرستان در ليگ برتر                                     
چند وقتی است که تیم بانوان شهرستان ازنا که خود را برای حضور در لیگ برتر بانوان کشور آماده می‌کند، اما به خاطر نبود حمایت‌های مالی از سوی مسئولین با مشکلاتی روبه‌رو شده ا و کار تا بدان جا پیش رفته که بحث انتقال این تیم به نقاط ديگر نیز به میان آمده است. این در حالی است که باید از مسئولان محترم فوتبال استان پرسید اگر این تیم با همان نام فوتبال ازنا و شهرستان ازنا که یکی از شهرستان‌های استان لرستان است بازی کند چه مشکلی پیش می‌آید‌؟
یکی از مشکلات تیم بانوان ازنا را می‌توان عدم حمایت مسئولان اين شهرستان از این تیم دانست که تا دیر نشده باید قدر این سرمایه را بدانند و نگذارند بیش از این مشکلات مالی تیشه به ریشه ورزش بانوان مستعد ازنايي بزند و این سرمایه از دست هواداران و مردم خارج شود.                                                          
بدون شک در صورت انتقال این تیم از شهرستان ازنا به شهر يا استان دیگر این تیم دیگر قدرتمند و بالنده نخواهد بود و به همان بلایی گرفتا‌ر می‌آید که تیم گهر دورود به آن دچار شد زیرا این تیم در شهرستان ازنا رشد نموده و پیشرفت آن نیز فقط در این شهر محقق خواهد شد.                                                    
شایسته است مسئولان ورزش کشور و به خصوص استان لرستان و به خصوص هیأت فوتبال استان این تیم را در همان شهرستان ازنا مورد حمایت قرار دهند که افتخار‌آفرینی این تیم برای تمام استان لرستان خواهد بود.
 گرجی از ازنا
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 میلاد 1394-05-28 11:24
کدام هوادار؟؟
آقای گرجی اصلا این تیم در ازنا بازی نکرده است که هوادار داشته باشد.
خود شما چند بار برای بازی های تیم رفته اید؟
نقل قول کردن
#2 عباس 1394-05-28 11:48
وقتی شهر ازنا پول نداره بهتر تیمش اصلا در مسابقات شرکت نکنه
نقل قول کردن
#3 وبگرد 1394-05-28 13:45
سلام .
خوشبختانه روحيه مردم ما به گونه ايست كه براي هر كاري آماده كمك هستيم .
حال چه اشكالي دارد كه حسابي تحت نظارت تربيت بدني استان جهت حمايت از باشگاه ها ورزشي ايجاد و اعلام گردد تا همه مردم آنان را حمايت كنيم ؟
ما كه مخلص همه ورزشكاران با غيرت لرستاني هستيم ...
نقل قول کردن
#4 زهرا 1394-06-13 13:58
سلام تورو خدا بگید کجا تمیرین میکنه بانوان ازنا .من دوست دارم برم بازی هاشون رو نگاه کنم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا