بهروز وثوقي‌راد لیدر مشهور با تیم خیبر و هوادارانش خداحافظی کرد.
به گزارش يافته، برخي مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان و به خصوص هیأت فوتبال شهرستان خرم‌آباد، وی را مورد بی‌مهری از جمع اطرافيان تیم خيبر اخراج نمودند‌.
خداحافظی بهروز لیدر معروف تیم خیبر هنگام بازي سبزپوشان خرم‌آبادي مقابل پارسه تهران در حالی صورت گرفت که تیم خیبر در نیمه نخست با دو گل از حریف پیش افتاده بود و ليدر محبوب خداحافظی خود را با بغضی تکان‌دهنده در میان هوادارانش به نمایش گذاشت و ورزشگاه پير تختي خرم‌آباد را ترك كرد!
بهروز وثوقي‌راد در حالی رفت که به شهادت بسياري از هوادارن فوتبال خرم‌آباد و اعضاي تيم خيبر، سال گذشته در تمامی دیدارهای خارج و داخل خانه، به هیچ وجه تیم محبوبش را تنها نگذاشت و بدون شک یکی از  عوامل اصلي صعود تیم خیبر در رقابت‌های دسته دوم کشور به دسته یک اين جوان متعصب به شمار مي‌رود كه با هزينه‌ي شخصي تا جنوب و شمال كشور براي روحيه دادن به خيبري‌ها سنگ تمام مي‌گذاشت.
وي شب‌ها نيز در سطح شهر به نصب پلاكارد بازي‌هاي خيبر اقدام مي‌كرد و روز بازي‌ نيز جلوي آفتاب سوزان، با داد و فريادهايش به ترغيب تماشاچيان براي حمايت از خيبر مشغول بود.
اينك با اين همه تلاش و خدمت، بهروز از كنار سبزپوشان خيبر با دلي شكسته و بغض‌آلود، بين دو نيمه ورزشگاه خرم‌آباد را ترك كرد ... جایت سبز ليدر متعصب!
به جاست حداقل بازيكنان تيم خيبر كه شاهد تلاش‌هاي وي در ورزشگاه‌هاي كرمانشاه، گناوه، تهران و ... به هواداري از تيم‌شان بوده‌اند، در مقام دلجويي از او برآيند و هر طور شده اين وزنه‌ي سنگين را براي حمايت روي سكوها در شهرهاي مختلف كشور از دست ندهند، چرا كه بهروز اين توانايي را دارد  در شهرهاي ديگر نيز نفراتي براي تشويق تيم خيبر جذب كند و حامي قدرتمندي براي تيم خيبر خرم‌آباد باشد.
 
 خداحافظی سرد ليدر مشهور فوتبال لرستان در گرماي مرداد!