یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دو سال است كه قبل از فرا رسيدن نوروز، يكي از خبرنگاران لرستاني مقيم تهران (كه مايل نيست نامش ذكر شود) با ما تماس مي‌گيرد و كمك‌هاي نقدي يك خير خرم‌آبادي را كه مايل است در آستانه‌ي نوروز به نيازمندان زادگاهش كمكي شود، در اختيار ما مي‌گذارد تا بين آن‌ها تقسيم كنيم.
تشكر از بزرگ‌مرد گم‌نام لرستاني!از آن‌جا كه نه اين خيّر گم‌نام و نه خبرنگار هم‌استاني ما مايل نيستند كه نام آن‌ها جايي ذكر شود، از اين طريق از آنان تشكر نموده و مبلغ چند ميليون توماني ارسالي آنان را طي اسفندماه اين 2 سال در اختيار خانواده‌ي برخي دانش‌آموزان نيازمند و محروم ساكن اين شهر قرار داديم.
غرض از انتشار اين مطلب عرض تشكري بود از انساني كه بدون چشم‌داشت و منت به مردم زادگاهش كمك مي‌كند و حتي حاضر نيست توسط خبرنگاران شناخته شود، لذا هر ساله از طريق يكي از خبرنگاران هم‌استاني ساكن تهران، اين مبلغ را براي نيازمندان شهرش ارسال مي‌كند.
خداوند اين توفيق را نصيب ما نمود تا به عنوان امين اين شخص و دوست خبرنگارمان، واسطه‌اي باشيم براي رسيدن اين كمك‌ها به دست نيازمندان كه پس از شناسايي، به هر كدام مبلغي اختصاص يافت و در آستانه نوروز، شادي مهمان خانه‌هاي‌شان شد.
نكته‌ي جالب توجه اين كه هنگام اهدا مبلغ به خانواده يكي از اين دانش‌آموزان كه از ناحيه‌ي دو پا فلج بوده و پدر وي نيز كارگر ساختماني است كه گاهي بيكار مي‌ماند و درآمدي ندارد، اين نوجوان برق شادي در چشمانش هويدا شد و ناخواسته جلوي ما رو به پدرش كرد و با زبان محلي گفت: «اي جو! امشو بعد چني تونيم مرغ بحوريم!» (اي جان! امشب بعد از مدت‌ها مي‌توانيم مرغ بخوريم»)
اميدواريم خداوند متعال پاداش دنيوي و اخروي به اين همشهري گم‌نام ساكن تهران عطا فرمايد كه هر ساله مبلغي براي دانش‌آموزان بي‌بضاعت زادگاه خود ارسال مي‌كند. اين شخص در حالي كه مي‌تواند كمك‌هايش را به نيازمندي در پايتخت اعطا نمايد، اما با توجه به وضعيت ناخوشايند اقتصادي مردم لرستان، ترجيح مي‌دهد كه اين كمك‌ها در شهر و استان خودش توزيع شود. اگر چه مطمئنيم كه چنين كسي نمي‌تواند دوري از زادگاهش را تحمل كرده و حتماً به اين شهر سفر مي‌كند، اما بر اين باوريم كه اين انسان بزرگ به منظور شناخته نشدن توسط نيازمندان(تا روزي در صورت مواجه با او، احساس شرمندگي نكنند) و نيز با توجه به دوري از اين شهر و احتمال عدم شناخت از نيازمندان واقعي، سعي مي‌كند از اين راه به محرومان ديارش كمك كند.
ما نيز سعي مي‌كنيم با نوشتن اين مطلب به اين خير گم‌نام و شريف كه اميدواريم خواننده‌ي مطلب ما باشد بقبولانيم كه به عنوان نماينده‌ي امين او، بر توزيع اين مبالغ به نحو احسن نظارت مي‌كنيم بلكه حتماً به دست آن‌ها كه بايد، برسد و وي خيالش از اين موضوع راحت باشد.
همچنين يكي از نمايندگان محترم لرستان در مجلس شوراي اسلامي نيز مبلغي جهت كمك به نيازمندان در اختيار ما نهاد كه اين مبلغ نيز به زودي صرف امور خيريه خواهد شد. با تشكر از ايشان.
رضا جایدری / خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1393-12-21 07:41
به اون نماینده محترم بگو وظیفتو خوب انجام بدی اجرش خیلی خیلی بیشتر است انشالله که اینطور باشد اصل مطلب باید اینطوری باشد که توزیع ثروت عادلانه باشد وهمچنین نهاد های رفاه وتامین اجتماعی باید طوری باشد(که به راحتی می تواند باشد)که اگر کسی به کسی کمک کرد برای نیاز های ثانویه اش باشد نه برای زنده ماندش اما به هر حال دستشان درد نکند در این موقعیت انشالله همه دست بخیر شوند تا حداقل ها برای همه باشد
نقل قول کردن
#2 حسین 1393-12-21 07:51
خدا خیرش بده
درود بر غیرت وشرف این انسان بزرگ
نقل قول کردن
#3 مهناز 1393-12-21 09:51
دوردوسپاس براین همشهری عزیز
نقل قول کردن
#4 همشهری 1393-12-21 14:37
برای سلامتی ایشان و خانواده مخترمش دعا می کنییم خداوند نگهدارش باد.
نقل قول کردن
#5 محمد 1393-12-22 00:47
درود بر شرفش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا