یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روز شنبه یکی از دوستان مطلبی را در پايگاه خبري يافته به من نشان داد که در آن یکی از مدیر کل استان لرستان نامه‌ای سرگشاده به یکی از نمایندگان استان نوشته بود.
 پس از مطالعه‌ي اين مطلب، نكاتي كه در آن ذكر شده بود، بنده را به عنوان  یک لرستانی که مدت‌هاست از استان دورم بسیار متاسف  ساخت.
بعد از خواندن این مطالب، بیش‌تر به مظلومیت این استان پی بردم و بهتر به این موضوع رسیدم که وقتی یک مسوول بومی نباشد و تعصب استان را نداشته باشد آن گاه به مسوولیت خود به عنوان یک سکوی پرتاب نگاه می‌کند و به جای کار و تلاش به فکر نام و عنوان می باشد و مسوولیت خود را صرفاً به عنوان یک گذر می‌داند، البته  این یک حکم کلی نیست و چه فراوان بودند مسوولین غیر‌بومی که منشأ خیر و برکت برای استان شده‌اند ولی پر واضح است دلبستگی مسوولین بومی باعث می‌شود که مصالح استان بیش از هر چیز دیگری در نظر گرفته شود چرا که آبادانی استان برای مسوول بومی حداقل باعث آسایش خانواده و همشهریان خود می‌شود و درثانی، شخصی که می‌داند بعد از ایام تصدی مسوولیت خود باید در آن استان زندگی کند سعی می‌کند یادگاری ارزشمند از خود به جای بگذارد و کمتر به دنبال مسائل جنجالی و ایجاد هیاهو وشهرت برای خود باشد.
 این طور که از این دوست عزیز شنیدم بعد از انتشار این مطالب نام این مدیر کل محترم در محافل مختلف استان بر سر زبان‌ها افتاده، ولی نباید فراموش کرد که حسن شهرت مهم است نه هر شهرت و کسب نامی.         
همه می‌دانیم که وظیفه هر شخص مطالبه حقوق حقه مردم و هم استانی‌های خود است و اگر ملاحظه کردیم در جایی این موضوع برآورده نشد می‌توانیم انتقادی سازنده داشته باشیم ولی این موضوع رانیز خوب می‌دانیم که انتقاد با توهین متفاوت است و در هیچ فرهنگ و آیینی توهین شایسته نبوده، بلکه  قبیح و ناپسند است.
آقای مدیر کل در ابتدای نامه خود مواردی را به عنوان توهین از جانب نماینده  عنوان داشته که عبارتند از:
- من معتقدم که مدير ميراث فرهنگي بايد بومي باشد،
- بايد بداند پل شکسته کجاست،
- بايد بداند ساز سرنا چيست،
- وضعيت قلعه بحراني است،
- من به استاندار راجع به مدير ميراث گوشزد کرده‌ام و اگر کاري نکند خودم وارد عمل مي‌شوم،
 هر شخص منصفی این 5 مورد را به همراه نامه سر گشاده مطالعه کند خود متوجه خواهد شد که این انتقادات با جوابیه مذکور هیچ ارتباطی نداشته و چه خوب بود آقای مدیر کل به جای توهین مکرر و سعی در به سخره گرفتن یک نماینده، انتقاد علمی می‌کردند.
نکته جالب توجه این‌جاست که این مدیر کل محترم نماینده مجلس را  به پوپولیست بودن متهم می‌کند.!چون بنده در استان حضور جدی ندارم نمی‌توانم در این مورد قضاوت شایسته‌ای داشته باشم ولی در نوشته‌های این مدیر کل عزیز سراسر مطالبی مثل: تصدی مدیریت هندوانه‌فروشی نیست و ... می‌بینم که به جز پو پولیستی بودن آنها نمیدانم چه نامی بر آن بگذارم.
در جای دیگر نامه این مدیر کل محترم عنوان می‌دارد که: «تازه اين‌جانب با ادله علمي و منطقي و مصاديق ثابت مي‌کنم که بومي‌گرايي محض و صرف باعث شده است که مديران کل محترم بعضاً به خاطر معذورات محلي اسير بازي‌هاي سياسي و فشارهاي غير‌قانوني تفکر امثال جناب‌عالي شده باشند.»
که این خود توهین مسلّم به مدیران بومی استان می‌باشد و این که ما همه مدیران بومی استان را با عنوان بازیچه سیاسی خطاب کنیم مصداقی به جز توهین به آنها دارد؟
ویا در ادامه می‌افزاید: «50 درصد معضلات به خاطر روابط ناصحيح خارج از عرف و دور زدن قانون و بومي‌گرايي بوده است که هنوز به شدت به آن دامن مي‌زنيد در حالي که مردم رنج مي‌برند.‌»
در این‌جا نیز می‌بینیم که عمده مشکلات به مدیران بومی ربط داده شده و این اظهارات جای بسی تا‌سف است که یک  مدیر غیر‌بومی به راحتی در استان آن‌ها در مورد مدیران و نماینده مجلس آن‌ها چنین موضع‌گیری می‌کند و خود را در استان آن‌قدر مظلوم می‌انگارد که می‌نویسد:
«برادر بزرگوار! مصداق فراز و فرودهاي شما در اتهام زدن به اين‌جانب همانند دفاع حق به جانب مستکبريني است که حقوق بشر را لگد‌مال کرده‌اند و ديگران را به نقض حقوق بشر متهم مي‌کنند! بمبهاي کثيف توليد و مصرف مي‌کنند ولي ديگران را متهم به قصد و نيت در ساخت مي‌کنند! »
فکر نمی‌کنم تصدی یک مسوولیت آن‌قدر مهم باشد که یک مدیر خود را مصداق حق و منتقدین خود را مصداق باطل و در زمره مستکبران بداند و  گفتن چند نقد ساده  در یک مجلس را چون بمب‌های کثیف بداند.
 بعید می‌دانم سعی در به سخره گرفتن نماینده یک شهر با الفاظی همچون: «گمان مي‌کنم که ساز سرنا را با «سورنا» سردار ايراني اشتباه گرفته باشيد» و ... گفته‌ای مورد قبول برای اهل انصاف باشد.
در چندین جای این نامه مدیرکل محترم ابراز داشته‌اند که شایسته سالاری را اصل اساسی خود قرار داده و غیراز ان را محکوم و باند‌بازی می‌دانند ولی جالب این‌جاست که به نماینده خرم‌آباد این  ایراد را می‌گیرد: «آن روز به عرض رساندم آقاي دکتر! با يک روز لباس بنفش پوشيدن دوستان شما، من آن‌ها را اصلاح‌طلب نمي‌دانم.‌» و مطالبی از این قبیل، که نشان می‌دهد شایسته‌سالاری البته در سایه جناحی از نظر ایشان عزیز است که خود پارادوکسی در گفتار وی می‌باشد.
سيد محسن حسينيدر پایان از همه مسوولین محترم استانی از جمله استاندار محترم به عنوان یک علاقه‌مند به استان می‌خواهم که مدیرانی را در عرصه مدیريت استانی برگزینند که دغدغه آبادانی و سرافرازی استان را داشته باشند، نه مطالب دیگر.
 
ايميل ارسالي از طرف: سيد محمد  حسيني
لرستاني مقيم تهران
 
توضيح: يافته بنا بر اصل آزادانديشي و بي‌طرفي، اظهارات مخاطبان را در اين پايگاه خبري منتشر مي‌كند و بديهي است كه ديدگاه نويسندگان ارتباطي به خط مشيء يافته ندارد. لذا چنان‌چه كساني كه در اين نوشتار از آنان نام برده شده، جوابيه يا سني دارند، در صورت ارسال، آن‌ها را منتشر خواهيم كرد.
نويسنده مطلب در تماس تلفني به مدير مسوول پايگاه خبري يافته بيان نمودند كه از اهالي محترم بروجرد و از هم‌استاني‌هاي پايتخت‌نشين ما هستند كه دغدغه ي شهر و استان‌شان را دارند. يافته نيز پس از مطالعه‌ي مطلب ارسالي ايشان، آن را مغاير با قوانين مطبوعات ندانسته و بر اين اساس، اقدام به انتشار مطلب نمود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهرام 1393-12-05 07:36
ای کاش آقای عبدی ساده از کنار این توهینها نگذره چون این الفاظ توهین و تحقیر قوم بزرگ لر بوده .
آقای عبدی اگر از این موضوع بگذری ساده ازت میگذریم بهت قول میدیم
نقل قول کردن
#2 امین 1393-12-05 08:03
جناب اقای حسینی برادر بزرگوار ودلسوز و همشهری متعصب باید بعرض برسانم که همه نیک میدانبم که جناب اقای مدیر کل ادبیاتش نسبت به نماینده محترم دور از اخلاق بوده اما شاید شما خبر نداشته باشید وحق هم دارید چون در استان نیستید وشاید خود نماینده خبر نداشته باشد که چشم هایی هستند که فعالیت این نمایندگان را از ریز تا درشت رصد میکنند من به جرات میگویم که این نماینده بااکثر مدیران کل برای مهمره چینی در ادارات صحبت کرده زیرا همانطوری که میدانید دولت اعتدال وتدبیردولتی تعامل گراست وشاید بخشی از ان ازسر ناچاری باشد که مجبور است از ترس کارتهای زرد مجلس این رویه را پیش ببرد اما این نماینده اولین اختلاف اش نیست که با این مدیر کل داشته حالا ظاهرا میانه انها شکر اب شده اما این درس خوبی برای برخی دیگر از مدیران استان است که بدون نظر ایشان اب نمیخورن وما شاهد ان هستیم پس در پایان باید بگویم هرکسی مستحق هررفتاری است که بادیگران داشته در واقع جوابیه مدیر کل انعکاس اعمال و رفتار جناب اقای نماینده محترم است
موفق مستدام باشد
نقل قول کردن
#3 لرستانی مقیم لرستان 1393-12-05 08:19
از یافته انتظار نداریم هر کسی چیزی بگه ، انعکاس بده . این آقا اصلاً کی هست که نظر بده ... . یافته عزیز قدر خودتو بدون
..................
یافته: توضیح ما زیر مطلب درج شده است. لطفا دوباره آن را مطالعه کنید
نقل قول کردن
#4 خواننده 1393-12-05 08:32
بومي‌گرايي محض و صرف باعث شده است که مديران کل محترم بعضاً به خاطر معذورات محلي اسير بازي‌ هاي سياسي و فشارهاي غير‌قانوني تفکر امثال جناب‌ عالي شده باشند.
بنظرم اگر این رفتار یک رفتاری تکراری باشد مدیر کل محترم بیراه نگفته است.
نقل قول کردن
#5 علیرضا 1393-12-05 09:14
خیلی متاسفم که این مطلب بی محتوا و خالی از وزن منتشر کردین.
اینطور مواقع اگر یه مخالف منتشر میکنین همزمان باید یه موافق هم منتشر بشه تا امکان قضاوت واقعی تر برای خواننده فراهم بشه.
یک خواننده ی بی اطلاع الان اینطور استنباط میکنه که یک مدیرکل غیربومی چماق بر سر لرستانی ها کشیده و این یعنی دعوت خواننده به موج سواری احساسی در صورتی که خود شما هم میدانید که واقعیت چیز دیگری است و نماینده ها اغلب به دنبال یک مدیر مدیریت پذیر توسط خودشان هستند نه چیز دیگر...
...................
یافته: با سپاس. حالا شما هم به عنوان موافق دست به قلم ببرید و برای ما ارسال کنید تا آن را منتشر کنیم! ما که گفتیم آمادگی داریم همه نظرات موافق و مخالف را به شرطی که قوانین مطبوعات را رعایت کرده و توهین و تهمتی در نوشته آنها نباشد، منتشر کنیم
نقل قول کردن
#6 حمزه 1393-12-05 09:24
دورود بر تو اي جوان هم استاني
نقل قول کردن
#7 علی 1393-12-05 09:29
با عرض سلام وادب خدمت این برادر بزرگوار واقعا متشکرم از حمایت شما جوانانی که از لرستان رفته اید وبازهم به لر بودن خود افتخار میکنید.برادر عزیزم وقتی چندتا از کارمندان این اقا چند چهره حاضر میشن و برای حفظ سمت با اقای مدیر کل همراه شده اند و حاضرند برای حفظ جایگاه خود همشهری که هیچ خانواده خود به خاطر یک پست سازمانی که ارزشی ندارد دوست و خانواده خود را تخریب کنند جای بحثی نمیماند مسئولینم که معلوم نیست کجا هستن چرا به داد مردم نمیرسن
نقل قول کردن
#8 همشهری 1393-12-05 10:05
خوب همشهری عزیز که خارج از استان تشریف دارند بدون تعصب اظهار نظر میکرد
نقل قول کردن
#9 ناصر 1393-12-05 10:07
با سلام ،، اگه آقای سهرابی مدیرکل تلوزیون فارس بشه ، حاکی از لیاقت و کفایت و ... اون بنده خداست و روانه شدن سیل تبریکات برای این سید عزیز هستیم و دیگر نمی گوییم مدیر غیر بومی خوب نیست ؟؟ حال اگر نماینده ای بجان یک مدیر کل بخاطر اختلافات قبلی بیافتد و با نامه نگاری دو طرف ،، این آقا از پوپولیسم و اون آقا از روان گردان های سیگارت های خارجی بگویید ؛ به به و چه چه بعضی در هوا منتشر و فضا را آلوده میکند . خوب بابا جان دعوا بر سر لحاف ملاست .
نقل قول کردن
#10 خرم آبادی 1 1393-12-05 10:22
برادر عزیز لرستانی مقیم مرکز ، اگر واقعاً از مظلومیت استان در رنجید، شایسته است مسایل حاشیه ای را کنار گذاشته و همت خود را معطوف بزرگترین معضل استان که عدم سرمایه گذاری است و منجر به توسعه نیافتگی و گسترش فقر و بیکاری در این گوشه از کشور شده ، بنمایید ، به همین منظور توجه جنابعالی و سایر عزیزان مرکز نشین و بویژه نمایندگان محترم و استاندار سختکوش را به مطلب زیر جلب می نمایم ، " دنیای اقتصاد مورخ 93/12/3 ؛ استاندار اصفهان : مطالعات تکمیلی مکان یابی و مدل مالی احداث بندر خشک در اصفهان تا یک ماه آینده به مرحله نهایی مرسد ، زرگرپور در جلسه شورای سیاست گذاری احداث بندر خشک اصفهان با اشاره به ویژگیهای بنادر خشک گفت ، بنادر خشک ، بنادری متصل به بنادر کنار دریا به واسطه راه هاست که با توجه به محدودیت های مکانی که برای تخلیه و تراکم بارها در بنادر کنار دریا وجود دارد ، در فاصله 500- 400 کیلومتری این بنادر ایجاد میشوند ،زرگرپور با اشاره بن اینکه اصفهان در کریدور شمال - جنوب و شرق - غرب کشور قرار گرفته ، یکی از مناسب ترین مکانها برای ایجاد بندر خشک است " سروران عزیز مشخصاتی از جمله فاصله از
نقل قول کردن
#11 احسان 1393-12-05 10:46
جناب حسینی علاوه بر اینکه اظهارات شما خالی از وزن و قافیه است، هیچ داوری منصفانه ایی در آن دیده نمی شود و در نوشته های حضرتعالی صرفا به تکرار اظهارات طرفین بسنده شده است. اما خاطر نشان می کنم سرکار راه بسیار مناسبی برای مطرح کردن نام خود در رسانه ها پیدا کرده ای. چون ما تا کنون نه نامی از سرکار شنیده ایم، نه در نامه خسروان دیده ایم.!و نه تا کنون از دغدغه های شما در مورد استان اطلاعی کسب کرده ایم. شما اگر دغدغه استان را داشتید، در تهران سکنی نمیگزیدید. شما از درد ما لرستانیهای دور از پایتخت بی خبرید. شما از نهر ناصری بی خبرید؟ شما از هزینه های میلیاردی بی خبرید؟ پایتخت خوش بگذره....
نقل قول کردن
#12 خرم آبادی 1 1393-12-05 10:46
بنادر و کریدورهاکه استاندار اصفهان برشمردند به نظرتان آشنا نیست ، آیا باید فرصت ایجاد بندر خشک مانند پتروشیمی و سایر صنایع از دست برود ، امیدوارم رگ غیرت ما لرستانیها برای اینگونه موارد بیرون بزند ، از یافته عزیز هم انتظار داریم موضوع ایجاد بندر خشک را تا رسیدن به سرمنزل مقصود پیگیری نمایند .
نقل قول کردن
#13 رضا 1393-12-05 12:03
شنیدن کی بود مانند دیدن. آقای حسینی شما که چیزی نمیدونید و فقط با باز کردن یک صفه اینترنتی یه چیزایی دستت اومده لطفا نیا نظریه و مطلب بنویس چون واسه این کار باید از هر دوی این افراد سوالاتی بشه که شما که اینجا نیستی حتی ببینی چه جو بدی واسه این مدیر درست کردن
نقل قول کردن
#14 مازیار 1393-12-05 12:18
جناب آقای حسینی سلام
از نوع قلم زدن شما کاملا" پیداست که به سمت آقاي نماینده وابسته هستی...
نقل قول کردن
#15 محمد سيف 1393-12-05 13:22
آقاي پايتخت نيشين شما از خيلي از مسايل استان خبر نداريد و توصيه مي كنم يك طرفه به قاضي نريد
مدير كل ميراث جز معدود مديران كشور است كه جلوي سهم خواهي برخي نمايندگان رو گرفته
نقل قول کردن
#16 شهروند خرم ابادی 1393-12-05 13:30
امید واریم باسفارش اقای نماینده صاحب شغل نشده باشید
نقل قول کردن
#17 کارمند دلسوز میراث فرهنگی 1393-12-05 13:54
ضمن تشکر از مسئولین پایگاه خبری یافته در مورد انتشار اخبار و گزارشات مشکلات استانی، بنده بعنوان یک کارمند میراث و دانش آموخته در این حوزه و دلسوز استان و مردم استان و شاهد نزدیک قضایا، ابتدا گلایه ای از یافته دارم بخاطر اینکه اظهارات مذکور را در غالب یک خبر در پایگاه خود منتشر می کند، میتوانست در غالب یک کامنت منتشر شود چرا که ارزش خبری بالایی ندارد و چیزی بیشتر از (کپی- پیست) نبوده است. هرکسی نگرشی نسبت به هر خبری دارد و کسی که فقط اخبار را شنیده است، نمیتواند درک درستی از مشکلات پیش رو داشته باشد (شنیدن کی بود مانند دیدن).
آقای تهران نشین که در بیانیه ضعیف خود به ظاهر بیطرفانه قضاوت نموده است، انزجار خود را در رابطه با مشکلات وجود مدیران غیر بومی بیان داشته اند! که حاصل شنیده های ایشان از فقط یک نفر بوده است. ایشان بعنوان یک لرستانی که بسیار هم متاسف می باشند ناسنجیده و فقط از روی احساسات قضاوت نموده است. لذا در خصوص جواب ایشان فقط به ارسال کامنت بسنده می شود. ضمن احترام به اکثر مدیران بومی، چگونه فقط مدیران غیر بومی دغدغه استان را ندارند؟؟؟
نقل قول کردن
#18 کارمند دلسوز میراث فرهنگ 1393-12-05 13:56
شما از کجا مدیر کل را ملاقات نموده ای که اینگونه یکطرفه حرف خود را میخواهی به کرسی بنشانی ؟؟؟ آیا جز این است که از دست ما سیلی هم خورده است؟؟؟؟ آیا این رسم مهمان نوازی است که به آن می نازیم؟؟؟؟؟ آیا اگر روزی بفهمی که حق با ایشان بوده است از خود شرمنده می شوی یا مثل امروز که بیانیه صادر می کنی، به خود می بالی؟؟؟؟ حتماً تو هم قضیه مدیر کل و خبرنگار زن را از همان دوستت شنیده ای!!!! و میگویی به ناموس ما و هویت ما بی حرمتی شده!!! اما نمیدانی که ما هم باید هویت نگهدار باشیم!! اما آیا نمیدانی که خبرنگارای هم راه و رسمی دارد؟؟؟ تخریب هم حد و حسابی دارد؟؟؟؟
نقل قول کردن
#19 کارمند دلسوز میراث فرهنگی 1393-12-05 13:57
به اطلاع می رساند مدیر کل مذکور نه فقط اینکه دغدغه استان را داشته و دارد، بلکه ایشان دغدغه میراث ایران را دارد بطوری که در دولت سابق، از ریاست مدیران میراث فرهنگی سابق بعنوان دوران مغولی یاد نموده چرا که باعث خسارت بسیار زیادی به بدنه میراث فرهنگی ایران شدند. شاید خیلی ها از این موضوع بی خبرند.
همچنین نگارنده در پایان از همه مسوولین محترم استانی از جمله استاندار محترم ضمن معرفی خود به عنوان یک علاقه‌مند به استان و ارسال عکس مدیریتی خود جهت استحضار!! در فضای مجازی منتشر نموده است چرا که نمیداند نه استاندار محترم با اینگونه خودشیرینی ها میانه ای دارد !!!! و نه این استان هم طاقت فرصت سوزی!!!!
________________________
يافته: سلام. ارسال عكس ايشان به تقاضاي ما پس از تماس تلفني كه به براي ارسال مطلب داشتند صورت گرفت تا هويت نويسنده براي مخاطبان مشخص شود. در اين بخش از نوشته‌تان نسبت به نويسنده مطلب كه با شهامت نام و توصير خود را همراه با شماره‌هاي تماس براي ما ارسال كرده، كم‌لطفي كرده‌ايد.
يكي از شرايط يافته براي انتشار مطالبي كه ممكن است حساسيت خاصي روي ان‌ها باشد، انتشار عكس نويسنده است تا شائبه‌اي در مورد هويت ايشان پيش نيايد.
نقل قول کردن
#20 کارمند دلسوز میراث فرهنگی 1393-12-05 13:59
خواهش دارم بصورت کامل منتشر کن برادر
نقل قول کردن
#21 مهران 1393-12-05 14:41
معلومه که مقیم تهرانی !!!
محض رضای خدا بذارید این مدیرا کارشون انجام بدن... دنبال چی هستید؟؟؟؟!!!!!! !
نقل قول کردن
#22 حقیقت 1393-12-05 15:39
جناب اقای حسینی شما که از دور دارید ماجراهارو دنبال میکنید از بطن قضایا مطلع نیستید که برخي چه فاجعه مدیریتی بر سر ادارات استان به عنوان همان رویای خود می اورند. همش به دنبال مهره چینی و امتیاز خواهی از مدیران هستند. شما هم میتوانید نامه ای برای نمايندگان بنویسید به عنوان هم استاني دلسوز که بیشتر پیگیر مشکلات اشتغال و اقتصادی استان باشد نه جابجایی مدیران
نقل قول کردن
#23 نیک گو 1393-12-05 16:00
با سلام حضور هم ولایتی عزیزم که دست به قلم برده بنده به عنوان فردی که خود چندین سال با انواع نمایندگان ب طبع کارم ارتباط داشته ام جهت اطلاع شما عزیز عرض کنم به غیر از یکی دو مورد از نمایندگان که واقعا دنبال منافع مردم بودند و بعد از نمایندگی نیز دربین همین مردم شهر سکنا گزیده و مشغول بکار قبلی خود بوده از جمله دکتر اکبر فرید مابقی حاضرم قسم بخورم همه دنبال منافع شخصی و طایفه ای و باندی خود بوده و حاضرم هر کدام از این افراد ادعای خدمتگزار بودن داشته ومدعی اند اقدامات و رفتارشان فقط حاشیه سازی برای مدیران را به دنبال نداشته در صورت امادگیشان در همین سایت با نام و نشان خودم بحث کنم تا با مدارک و مستندات مربوطه ثابت کنم این اقایان نماینده چه قدر از توان وانرزی مدیران را که می بایست صرف توسعه استان شود با دخالتهای نابجای خود گرفته ومی گیرند؟ چه مقدار از رویه های ناصواب در ادارت استان ما نتیجه سهم خواهی این نمایندگان در انتصابات افراد وابسته به انان است و اگر مدیری در برابر خواسته نامشروع انان بایستد چه هزینه هایی را باید متحمل گردد ؛این گوی و این میدان .
نقل قول کردن
#24 نادر 1393-12-05 16:14
آقای حسینی .از دور چی میگی ؟راست میگی برگرد استان تو استان خودت خدمت کن که دم از بومی بودن میزنی!!
نقل قول کردن
#25 غریب نوازی 1393-12-05 18:14
واقعا برای همه انان که مطمنن یک نفر هم بیش متاسفم اقای حسینی اینقدر شهامت داشته که اسم و تصویر خود را گذاشته .خجالت بکشید چقدر حاضرید هم شهری خود را تحقیر کنید مثلا این همه فردی که داخل این استان هستن چکار کردن که اقای حسینی باید بیاد لرستان.برادر عزیز اقای حسینی از ماست که بر ماست مردم ما هر بلایی سرشون بیاد حقشونه فقط مردم استان ما به فکر منافع شخصی خودشونن دیگه تا کی میخوان به این نوع رفتار ادامه بدن همه ها استانها پبشرفت کردن به جز لرستان ....... تنها چیزی که از لرستان پبشرفت کرده مردمش مدام در حال تخریب همشهریهای خودشان هستن
نقل قول کردن
#26 دلفان 1393-12-05 18:54
درود بر شرف و شجاعت مهاحر نزاد
نقل قول کردن
#27 حسن محمودی 1393-12-05 19:12
طبق بعضی شنیده ها بیشتر مدیران کل از دست جناب نماینده ها عاصی اند
نقل قول کردن
#28 مهران 1393-12-05 19:16
یافته جان ماهیانه از عبدی پول میگیری یا روزانه!!؟؟؟
.................
یافته: خودتان خوب می‌دانید که چه کسانی اهل پول گرفتن و همچنین زد و بند برای گرفتن پست و مقام هستند ...
فعلا که آقای عبدی معترض ما شده و تهدید به شکایت کرده ...
هر کسی حق دارد مطلبش را در یافته منتشر کند. یافته مردمی است و اگر بخواهد از این پول‌ها بگیرد به مردم خیانت کرده است. اما یقین بدانید به زودی مچ برخی رسانه‌های باج‌بگیر که زورکی از ادارات و مسوولان پول می‌گیرند را رو خواهد کرد
نقل قول کردن
#29 فرهاد 1393-12-05 19:43
متشکر از آقای حسینی که حرف دل ما رو زدند
نقل قول کردن
#30 کیوان 1393-12-05 19:49
سيد محسن حسيني با سلام خدمت شما عرض کنیمم ایا بومی گرایی به چه قیمت الان شما یک لرستانی هستید ایا خوشتان می اید بهتون بگن ای شهرستانی اومده تهران تا بتونه سکوی پرتاب به پیشرفت ها باشه ایا نا راحت نمیشوید بهتون بگن شهرستانی و تهرانی های اصیل شما را تو مجالس راه ندهنذ ایا می دانیید این بومی گری چه لطمه ای به شهر ما زده پس مذیران قبل که بومی بودنند چه تاج گلی به سر ما زدنند ایا اگر در اداره ای مشغول به کار هستیذ یک خانم شم رو سیلی بزند چه حسی پیدا می کنیید ما بد لرستان را نمی خواهییم که اینا رو می گیم
نقل قول کردن
#31 خردمند 1393-12-05 22:14
جناب آقای حسینی از اینکه نسبت به مسائل التفات داشته و بیطرفانه اظهار نظر نموده اید به عنوان یک هم استانی حال چه مقیم استان و غیر مقیم از شما بسیار سپاسگزارم. با نظر شما موافقم که گفته اید مدیران غیر بومی خوب کم نداشته ایم مثال بارز این مدیران غیر بومی جناب دکتر دهمرده استاندار قبلی که به جرات میتوانم بگویم بسیار پاک و مومن بودند و بی ریا و شبانه روزی برای استان کار میکردن
نقل قول کردن
#32 همشهری 1393-12-05 22:38
یافته بدجوری مشکوک میزنی بویه همدستی با نماینده میاد به مشام میشه هر احدی بیانیه بده شما منتشرش کنی خیلی تابلوه به خدا
..............
یافته: برای این که مطلب شماهم در یافته منتشر شود، مثل نویسنده مطلب با ما تماس بگیرید تا پس از محرز شدن هویت‌تان نوشته شما را با منتشر کنیم. از درج نوشته‌ها با هویت مجازی معذوریم. تلفن آقای حسینی که با ما تماس گرفت موجود است و هر کس مایل بود می‌تواند با مدیر مسوول یافته تماس بگیرد تا شماره ایشان را جهت اطمینان در اختیارشان قرار دهیم.
نقل قول کردن
#33 شهروند 1393-12-06 01:13
با تشکر از اظهار نظر خوبتان . وتشکر به خاطر اینکه با شجاعت صحبت کردید و نام و تصویر خود استفاده نموده اید
نقل قول کردن
#34 شهروند 1393-12-06 01:18
جالب است آقای حسینی برای افراد طرفدار مدیرکل شما که حالا به هر دلیلی مقیم لرستان نیستید حق اظهار نظر ندارید ولی مدیرکل مازندرانی میراث حق دارند در تمام مسایل نظر بدهند و به قوم لر توهین بکنند و نماینده شهر را با اکثریت آرا و با قاطعیت مورد اعتماد و رای مردم قرار گرفتند به زیر سوال ببرند و با فخر فروشی دانش باستانشناسی خود را برتر از تفکری بدانند را مورد تمجید و تعریف خود قرار بدهند !!!!!!!!!!!!
نقل قول کردن
#35 reza.sh 1393-12-06 10:22
یک بوم و دو هواییم
سهرابی تبیریک و مهاجری تخریب!!!
با انصاف و مردانگی جور نیست. من کوچکترین تعصبی به قومیت ندارم و معتقد به انسانیتم.
در ضمن به نظر من هم جوابیه را فردی می نویسد که ذی نفع یا مخاطب مطلبی باشد. و نظر این نویسنده نمی تواند جوابیه ی نامه مهاجری باشد.
نقل قول کردن
#36 شهروند 1393-12-06 12:06
از مدیر مسؤل یافته بسیار متشکرم که بیطرفانه نظرات هر دو طرف را بیان میکنند . در ضمن اقاي حسيني نظر خود را به عنوان هم استانی با شجاعت بیان کردن لطفا طرفداران مدیرکل شما هم مثل ایشان با نام و تصویر خودتون مطلب بگذارید . این همه از دخالت نمایندگان در میراث میگویید دور قبل که نماینده از آموزش و پرورش برای شما معاون تعیین کرد پس چرا اعتراض نداشتید حالا معاون برکنار شده که ایشان را منتصب به دکتر عبدی میدانید که از همکاران خودتان هستن. این کاملا طبیعیه که وقتی نماینده یا دولت تغییر میکند عوامل قبلی جای خود را به عوامل جدید بدهند. از احوالات دول دموکرات جویا شوید که هیچ دولت جدیدی از عوامل دولت قبل استفاده نمیکند . مثال دولت فرانسه آمریکا ,انگلیس و.....
نقل قول کردن
#37 امیر مهدی 1393-12-06 16:40
نماینده چه خوب و چه بد نباید بهش توهین این سبکی بشه - از اقای حسینی که واقعیت رو گفتن و فقط با استناد به نامه خود مدیرکل جوابش رو مودبانه دادند به عنوان یک لرستانی تشکر میکنم
نقل قول کردن
#38 حسین 1393-12-06 22:34
باسلام
امیداست که خبرگزاری محترم حسن بی طرفی رادرانتشارمطالب همه همشهریان رعایت نمایدکه متاسفانه چنین نیست وبیشترمطالب کسانی راکه دارای ديدگاه های سیاسی یابدبینی به شهروهرنوع شهروندخرم آبادی رابیشترانعکاس میدهد گویی هرکس واردشهرخرم آبادشودوبه ملت فحاشی کندبیشترمورداحت راماست. که این بداست.
______________________
يافته: منتشر كنيم، گيريم! نكنيم هم گيريم! به خدا اين‌ها نظرات خوانندگان هستند كه بيش‌ترشان مردم اين شهرند. فقط مطالب حاوي توهين و تهمت را منتشر نمي‌كنيم (مثلا فلاني چند صد ميليون بالا كشيده و يا فلاني دزد است و ...)
نقل قول کردن
#39 بی خبر 1393-12-07 04:18
آقا مگه کسی از ایشون سوال کرده که جواب میده؟ مثل بقیه میومد نظر میداد. در ضمن بنظرم لازم نیست کارمند میراث بیاد اسم و مشخصات بده. چون ایشون که مثل شیر جلو اومده پس حتما میخواد از جایی سودی ببره. من که خودم کارمند میراثم. نه خیری از مهاجری به من رسیده و نه قراره برسه. به ولای علی ما فقط از حق دفاع میکنیم. آقای عبدی اینطوری که نمیشه از یک مدیر کل انتقاد کرد اونم با این اتهامات. مهاجری بنده خدا خودش خبر قلعه رو گفته بود. این که مدیر باید بداند... اینا هم شبیه حرفایی هستن که به نظر من قبل از انتخابات زده میشه. بعد چند سال مدیر لایقی اومده میراث. اگر کسی میخواد انتقاد کنه باید بجا باشه. متاسفانه ما همیشه از کسی دفاع میکنیم كه روي احساسات ما دست بزاره. مثلا حربه بعضیها اینه که میگن به قوم لر توهین کرد... نگید این حرفا رو چون اگه واقعیت نداشته باشه خودمون مه خودمون توهین کردیم...
نقل قول کردن
#40 بی خبر 1393-12-07 04:22
در ضمن برادر عزیزم که دغدغه استان رو داری، آقای حسینی!
امیدوارم از هم استانیهای بروجردی نباشی که وقتی پایتخت نشین ها بپرسن بچه کجایی؟ بگی بروجرد و نگی لرستان!! :oops:
_________________________
يافته: ايشان در تماس تلفني با دفتر يافته براي درج مطلب‌شان با كمال افتخار خود را لرستاني دانستند
نقل قول کردن
#41 کوروش 1393-12-07 13:37
آقای حسینی اولا" من به عنوان یک لر که مقیم لرستان هستم شما را نمیشناسم . چون امثال شما که به تهران میرن لرستان را فراموش میکنند و حتی لرستانی ها را به حساب نمیاورند... شما اگه میخواهید لرستان آباد بشه بیایید استان .بعد قضاوت بکنید...
نقل قول کردن
#42 جودکی 1393-12-08 09:43
سلام خدمت یافته عزیز مطلبی که در مورد نظر این دوستمون ارسال کرده بودم درج نکردید.
نقل قول کردن
#43 عباسی 1393-12-09 02:22
یافته عزیز ممنون از مطالب خوبتان
احساس میکنم له و علیه مطالب اقای مهاجری بقدر کافی گفته شد و این مطلب اقای حسینی هم خوب بود ولی فکر نمیکنم ادامه این مباحث از این به بعد بجز حاشیه چیزی برای استان داشته باشه
_______________________
يافته: سلام. چه عرض كنيم؟ ما هم تمايلي به تداوم اين حاشيه‌ها نداريم. اميدواريم ديگران نيز كوتاه بيايند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا