یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم معارفه شهردار الیگودرز بدون دعوت از خبرنگاران عصر روز گذشته در سالن فرمانداری  برگزار شد.
غلامعباس ياراحمدي شهردار اليگودرزبه گزارش یافته به نقل از نیوز الیگودرز، پس از اما و اگرها و وعده شنبه و چهارشنبه دادن برای برگزاری مراسم معارفه غلام‌عباس یاراحمدی سومین شهردار منتخب شورای چهارم، بالاخره بدون دعوت از خبرنگاران و حتی شهردار سابق و البته با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و تعداد معدودی از مدیران این مراسم در محل فرمانداری برگزار شد.
یکی از اعضای شورای شهر گفت: تا ساعت 3 عصر ما از برگزاری مراسم معارفه اطلاع نداشتیم  و  در حالی‌که حکم شهردار منتخب چندی قبل صادر شده بود، استانداری امروز را برای برگزاری مراسم معارفه یاراحمدی انتخاب کرد و بدون اطلاع قبلی درخواست فراهم نمودن تودیع و معارفه را اعلام نمود که در مدت زمان اندک امکان برگزاری مراسمی درخور و شایسته و با حضور تمامی مدیران و خبرنگاران فراهم نشد!
در رابطه با برگزاری این مراسم چند سوال ذهن شهروندان را به خود مشغول خواهد کرد:
یقینا همواره در برگزاری این‌گونه مراسم دو امر مهم تودیع و معارفه مکمل یک‌دیگر هستند مگر در شرایط خاص، حال باید پرسید تودیع شهردار سابق و دعوت و تقدیر از زحمات و تلاش‌های او هر چند در مدت زمان اندک، در کدام بخش از مراسم جای داشته است؟!
در حالی‌که مشکلی وجود نداشت و به گفته رییس شورای شهر با تلاش سرپرست شهرداری وقفه‌ای در ارائه خدمات به مردم ایجاد نشد، به راستی چه شرایط حاد و بحرانی در مدیریت شهرداری وجود داشته که این مراسم به صورت ضرب‌الاجل و بدون اطلاع قبلی برگزار گردید؟!
آیا استانداری نمی‌توانست زمان بهتر و مناسبی پس از ایام دهه فجر به این مهم اختصاص دهد تا مراسمی درخور و شایسته شهرداری و مردم الیگودرز برگزار شود؟!
و در نهایت، مدیران ارشد استان به‌جای وقت گذاشتن برای معرفی شهردار یک شهر 150 هزار نفری چرا باید به برگزاری مراسم الیگودرز به دیده زنگ تفریح نگاه کنند؟!!
به هر حال امید واریم با حضور شهردار جدید، شاهد پیشرفت و توسعه و رفع مشکلات این شهر و اجرای پروژه‌های بزرگ باشیم.
عباس شاه‌علی
 نیوز الیگودرز
 


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا